bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ja lekker Vonneke. Graag met melk en geen suiker. Drink hem al 40 jaar zo. Voor de lijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ik ga aan mijn lange woensdag beginnen, fijne dag allen, ps refu zit er al in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Fijne dag dan Gaby... werk ze. Bol, koffie staat er al hoor, helemaal zoals jij het lekker vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goeiemorgen Akelei en Hannah... inderdaad berekoud... Awel Hannah is jouw vijver al schaatsklaar? Ik moet eigenlijk ook eens richting badkamer, maar ben een pietsie boel lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ben werken kanjers, tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Werk ze Bol, Nou Akelei, wilde eigenlijk net naar boven gaan.... maar klinkt wel lekker...één bakje dan nog graag... En Hannah begint ook steeds meer op Zoef de Haas te lijken... is al weer helemaal weg...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hihi Hannah, zijn er al twee teveel voor mij ben ik bang. En ja, lekker de boel bijhouden thuis... ziet er gelijk een stuk gezelliger uit en geeft ook ruimte in je koppie (bij mij in ieder geval wel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: Hannah1Ik was niet weg hoor,maar tegenwoordig is het hier zo dat als je even niks zegt je niet meer bij de ingelogden staat.quote> Ja, heb het idee dat dat sneller gaat dan voorheen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedemorgen lieve frummers. Madelief....succes vandaag hoor:present: Iedereen die het nodig heeft, iedereen dus:heart: Ik sliep vannacht pas om 5 uur dus ben nu nog erg moe. Maar moet straks weg en het gaat een beetje moeilijk worden denk ik. Waar ik heen moet, als dat niet goed loopt, is een trigger om te gaan drinken en zo deed ik dat altijd. Dit is vandaag dag 6 zonder alcohol en ik wil dat zo houden natuurlijk maar ben toch een beetje bang voor mijn gevoelens vandaag. Vandaar dat ik ook niet slapen kon denk ik. Maar, goede moed houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ik ben helemaal fris en fruitig nou maar hopen dat ik onderweg niet verdwaal en niet hoef te piesen..want die wc zijn altijd zo vies in de trein ja je moet er wat voor over hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedemorgen, Ik hoop dat het voor iedereen een goede dag wordt! Buiten ziet het er in ieder geval mooi uit. Meld me droog voor gisteren en meld me direct weer aan voor dagpact van vandaag. DAGPACT Aicha Albert Lytse Gaby Billy-Bob Voor het eerst sinds tijden een nacht gehad waarin ik niet minstens 5 keer wakker werd, vannacht maar 1 keer. Voor mijn ochtendhumeur maakte het helaas nog niets uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedemorgen vroege vogels:-), Gisteravond te laat naar bed gegaan dus het was moeilijker opstaan vanochtend, maar ik was op tijd op 't wark. Ben best wel jaloers op degenen die lekker de hele dag thuis zijn en niet te veel "moeten". Op een dag.... Meld me hierbij aan voor het dagpact. DAGPACT Aicha Albert Lytse Gaby Jeannet Groetjes en een fijne dag allemaal:present: J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: Hannah1Veel plezier Snoepje en Sha.Goed dat je het doet Snoepje!quote> dank je hannie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Billy Bob welkom en goedemorgen. Onze postings hebben elkaar gekruisd, dus hierbij DAGPACT Aicha Albert Lytse Gaby Jeannet Billy Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Emma, dag zes gaat ook lukken hoor. Stel je voor dat 'het' niet goed gaat en je ook nog eens gaat nippen... dan heb je twee nare dingen waar je morgen op terug kijkt. Niet nippen in dat geval maakt dat je morgen op de nare ervaring terug kijkt, maar daar tegenover kunt zetten dat je apetrots bent op het feit dat je NIET bent gaan nippen. Ennu.... misschien valt de afspraak die je straks hebt wel mee... Zal voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 BillyBob, je bent goed bezig, dikke pluim. Jeannet, wees maar blij dat je naar je werk MOET, ik zou willen dat ik ook weer MOET en niet lekker thuis zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Yvonne, dank je en je hebt ook helemaal gelijk. Zou zo zonde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ja Hannah, geen klagen wat dat betreft. Het groene gras aan de overkant betekent voor mij de mensen die niet zoveel hoeven. En het met minder geld ook redden. Heb ik geprobeerd maar werd niet goed van het euro's omdraaien (sorry). Maar o, o, die wekker, everyday's torture. En dan, wat moet ik nou weer aan? Dat gezeik! Snappie? Maar ja, ik zit hier nou toch dus laat ik dan nu ook maar wat gaan doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Yvonne en Pippie, ben nu inderdaad 2 weken vrij gisteren gordijnen geverfd, de wasmachine eigenlijk... het waren de oudjes van dochters kamer knal rose die zijn nu om voor mijn kledingkast te hangen dan krijgt zoonlief mijn oude blauwe voor op zijn nieuwe kamer zonder veel geld een nieuw interieur Snoep...opschieten anders mis je straks de trein! neem een zakje mee voor als je moet plassen gewoon even in het gangpad staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 EmmaRoos een voor dag 6 ik houd niet van orcideeen anders had je die gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Of zo'n vrouwen urinaal Sha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ik zie Snoep al helemaal staan in het gangpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 sha...ik ga nu..naar de bus moet ik trouwens me brood meenemen? doeiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Snoep, veel plezier... en gewoon de 'huizenkant' houden.. Ken dat probleem van onderweg zo nodig moeten helaas ook wel Jeannet, tsja... niets hoeven en lekker thuis kunnen blijven, kan ik me ook wel iets bij indenken.. Maar Hannah heeft ook gelijk: wees blij DAT je werk hebt toch? Veel mensen die 'thuis' zitten zouden er ik weet niet wat voor over hebben om ook gewoon elke dag naar hun werk te kunnen gaan. En vaak niet eens (alleen) omdat het financieel meer armslag geeft. En als ik ff naar de klok kijk.... hoogste tijd om hier in beweging te komen. Vandaag late dienst, dus wegwezen Von. Voor iedereen vandaag een mooie dag. IJsliefhebbers: geniet ervan, ijshaters: één troost, over uiterlijk een paar maanden is het weer over met de vorst Laterrrrrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Snoep, ja eigen brood en je eigen thermoskannetje met koffie meenemen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden