Spring naar bijdragen

Donderdag 2 februari


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Madelief,

Wat een heftig verhaal. Ik had het wel in de gaten, maar als je het zo opschrijft klinkt het nog heftiger. Ik ben zo blij dat je nu goede hulp krijgt.

Het lijkt nu of alle poten onder je stoel zijn weggezaagd. Dat gebeurt soms in een mensenleven en het is bijna nooit voor niets, in mijn mening. Je zit nu in een enorm leerproces en gaat vanuit de bodem van de put weer opkrabbelen, met hulp van boven, van vrienden, van ons en van je coach. Heel veel sterkte. Ik denk aan je.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve kanjers ik heb pijnstillers maar het gaat nu stukken beter hoor, het was alleen maar met het trekken. Nog ff kijken anders neem ik er vanavond eentje is.

Met de rug is het nog steeds kluters, ken ik ook wel van vroeger hoor. Moet gewooneen paar dagen wat rustigaan doen. Een keer in de zoveel tijd speelt ie wat op.

Nou Toine suc6 dan kerel. Poehhhhh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer van de HA. niks aan de hand met me. Nog wel steeds duizelig, maar bloeddruk is goed.Denk dat ik wat beter moet gaan eten en vooral slapen.'

Heb een beetje bijgelezen en wens de mensen die het moeilijk hebben veel sterkte, mn bolletje. Wat een dag heb je.

Stel je niet te grote doelen. Probeer het stapje voor stapje te doen. Ik ben daar zelf ook de mist mee in gegaan en heb ook vaak van anderen gehoord dat ik rustig aan moet doen.

Als je jaren verslaafd bent geweest kan je dat niet in 1 dag veranderen, ook al zal je dat wel graag willen.

IK ga even rustig zitten en dan straks maar eens eten koken. Is stampotweer, snert(weer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze voor jou tante Bol

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Wat een gruwel verhaal zeg.

Stomme tandartsen ook altijd.

Enne Toine, niet teveel van aantrekken

Jij bent een ander mens en je zal ook wel anders reageren

op een kies trekken...

Komt goed!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, je zegt het goed, geen veranderingen bij me.

Inderdaad heel jammer maar het is ook zo'n strijd.

Hulpverlening, ik heb eens in de twee weken een gesprek met een psycholoog en dat is over twee weken afgelopen.

Daarna moet ik toch maar verder zoeken naar goede hulp.

Had je mijn berichtje nog gelezen? Dat ik je wel degelijk ken?? Hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jajaja die had ik zeer zeker gelezen,

moest er vreselijk om lachen.

Echt naatje dus he, als de hulpverlening ook nog is gaat stoppen.

NOu ja, dan zit er niks anders op om toch elke dag maar te denken

VANDAAG DRINK IK NIET....en hier elke dag schrijven/melden.

Hopelijk kom je dan weer in je ritme van het niet drinken.

Klinkt simpel, maar is ohhh zoooo moeilijk.

Ik wens je er maar weer succes mee!!!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Madelief,

Met mij gaat het op het ogenblik weer wat beter gelukkig. Ik heb weer wat meer energie. Hopelijk kan ik mogen weer nordic walken met buurvrouw. Het was gisteren wel berekoud, maar heb een lange ski-onderbroek gekocht voor onder de wandelbroek en dan is het goed te doen. Hier in het buitengebied waai je zo ongeveer uit je verpakking, maar dat zal hetzelfde zijn op jouw eiland. Vroeger woonde ik in Den Helder, dus ik ben het wel gewend.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over eten gesproken: het wordt hier vanavond boerenkool (mag ik niet hebben) en zuurkool voor mij. Als het zo warm is hoeft zoiets niet van me en de bekende afvaldokter is niet zo van de aardappels, maar in koude tijden zoals nu wil het prima zakken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, dat ga ik ook zeker doen, hier komen.

En het is alleen zo, gisteren wilde ik drank kopen en toen dacht ik zelfs nog aan het forum, ik zei tegen mezelf, doe nou niet!!!!

Het hielp niet want ik wilde het gewoon.

Bij thuiskomst lag er een brief met heel goed nieuws en ik was blij.

Toch gedronken want ik had het immers al gehaald?

Had ik wat te vieren, sukkel die ik ben.

Bolletje, ik mag geen Refu van de huisarts ivm mijn hersenbloeding, weet je nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Blij te horen!

Ja hier is het ook koud, het waait hier nogal.

Dan is de gevoelstemperatuur lager.

Ik heb te doen met mijn katjes, dus ik heb overal dekentjes in de hokken gelegd.

Straks wat kruiken warm maken.

Ja ja ik weet het ik ben een beetje gek.

Maar ze kunnen niet binnen, het zijn wilde katten, mij vertrouwen ze wel,

maar ik kan ze niet binnen halen helaas.

Ik ga erg (on)gezond eten; een megahamburger, wel van de slager met ei en kaas erover met een salade, dus toch wel een beetje gezond. ;)

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik durf eigenlijk niet meer zoveel op het forum te komen, want het gaat eigenlijk te goed met mij. Ik lees hier zoveel andere verhalen.

Nee, ik kom nog wel hier hoor. Kan ik nu misschien ook eens andere mensen helpen in hun strijd. Ik heb al veel hulp gehad.

Ik had me alleen vandaag vergist in trouwjaar bij advocaat. Gelukkig heb ik mijn trouwring hier nog liggen. Was nodig voor voorl. voorziening bij rechter om snel weer mijn kids te kunnen zien.

Hoop dat het lukt, moet gewoon.

Met niet drinken geen probleem, heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...