Spring naar bijdragen

Donderdag 2 februari


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Middag Sha en Snoep, leuke dag gehad gisteren saampjes had ik begrepen.

Las dat jullie gezellig aan de borrel zaten en over ons (de frummers) lekker aan het roddelen

waren. Ben eigenlijk best nieuwschierig wat jullie allemaal aan het roddelen waren maar dat

gaan jullie mij vast niet vertellen.

En Snoep heeft de weg terug naar huis weer gevonden. Nou dames :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

En dat jullie nog maar lang droog mogen staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helleu ladies:D

Op de kontjes gezeten de hele dag gisteren maar wel de spraakspieren getraind begreep ik:P

Madelief, rust lekker even uit en nu werken aan je herstel meis.

Dus vanmiddag bij het boodschappen doen dat ene pad toch maar vermijden lijkt me.

Heb wel doorgehad dat het moeilijk was thuis met zaak, vriend en relatie maar dat je er dusdanig aan toe was had ik echt niet door.

Ben blij voor je dat de alarmbellen hebben gewerkt en dat je nu goede hulp hebt.

Hier een :present: voor jou!

Ik zag gisteren ook nog een bericht van Josje (dacht ik) over het aanpassen van het profiel en het gedoe met de geboortedatum. Dat vraagt het systeem elke keer en je moet dan slashes / gebruiken, als het goed is past ie het dan aan - en staat je geboortedatum toch nog verkeerd haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha :heart: was erg gezellig ja, gaan we vaker doen

nou roddelen....heb Snoep alleen verteld hoe ik over iedereen dacht hihi

dagtaak aan gehad!

en...hebben we het nog niet eens over jou gehad :huh:

Snoep!!! We waren Aicha vergeten!!! Zet even op je het lijstje voor volgende keer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor het al: de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Geef Sha maar weer de schuld

Snoep die heeft een brede rug. HiHi.

Uh over mij niet roddelen hoor anders wordt ik heeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllll boos.

Stuur ik mijn hond op jullie af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het nu over hond Aicha, kan een kat een epileptische aanval krijgen als zij deze nooit eerder heeft gehad?

Mijn kat viel gisteren van de stoel, sliep niet

bleef eerst even liggen, viel tot 2x maal om en bleef weer liggen, ben me echt rot geschrokken

later was er niets meer aan de hand...

ik kwam er wel achter dat ik in paniek raak toen het gebeurde

wist even helemaal niet wat te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit op mijn werk dus moet af en toe ff afsluiten. Omdat men vrolijk dusdanig dichtbij komt staan dat ze zelfs mijn openstaande programma's/sites kunnen zien.

Dat valt wel op te lossen zoveel open te gooien dat het niet zichtbaar is als je je scherm wegklikt maar toch.

Nou en of ik blij ben Sha.

Betrapte mezelf erop dat ik weer lachte in de spiegel, dat ik weer te pas en te onpas loop te zingen en weer ondeugend wordt. Net zoals vroegâh!

Het is net zoiets als na een lange depressieve periode ineens een bloemetje neerzetten en dan denken, goh --- dat is lang geleden, waarom heb ik dat niet meer gedaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...