Spring naar bijdragen

Donderdag 2 februari


Diesel

Aanbevolen berichten

Tine welterusten.

Moet tot mijn spijt zeggen dat ik niet alles van vandaag goed heb gelezen en wist dus niet dat je nu hebt gedronken.

Je hebt idd wel het besef fat het over paar dagen beter gaat.

Was er een aanleiding om weer te gaan drinken of kon je het gewoon niet laten.

Kan me voorstellen dat je nu down bent, maar daarom vind ik het heel knap dat je toch hier komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor, Emmaroos, nog steeds wakker hier... Akl een paar dagen niet meer hier geweest, maar ben nu de 11e dag rook- en alcoholvrij door gekomen...

Gaat het een beetje met je, Emmaroos? Ken je niet maar heb tussendoor wel wat van je gelezen op de dagdraad geloof ik? Veel sterkte verder, hou vol! :present:

jij gaat goed geloof ik, hè suikertje? Mooi zo, houden zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar of ik je kan opvrolijken ER dat weet ik nog zo maar niet.

Ik ben meestal nogal optimistisch over alles.

Maar nu zou ik t liefst heeeeeeeeeeeel erg willen klagen:

-dat ik het te koud vind

-dat ik me grieperig voel

-dat ik tegen de muren oploop van het niet roken

-dat iedereen hier zeurt (hier thuis bedoel ik dan)

-dat Ma morgen thuis komt van het ziekenhuis en ik niet weet of dat allemaal wel gaat lukken

-dat ik een nieuw project moet doen dat ik niet leuk vind (dus misschien maar es tijd om wat anders te doen maar geen fut)

- ...

Maar niks ergs dus.

Pfffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, je bent al zo lang droog dat ik vrij zeker weet dat je een goede kans maakt om ook met roken te stoppen nu... Maar ter kennisname: ik vind het best wel een boel moeilijker om niet te roken dan om niet te drinken... Ik ken je achtergrond niet, maar in mijn geval: ca 5 jaar teveel zuipen, en ca 28 jaar verslaafd aan roken... veel meer met alles in mijn leven verweven dus!

Maarre... als ik met roken kan stoppen, kan jij het ook! Jij bent al zo lang droog, al die wilskracht... :present: moet ik nog maar even zien te doen, nietwaar...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Emmaroos, je hebt wel gelijk dat er altijd wel een smoes voor handen is om te gaan drinken.'

Ik hoop dat je nu weer de kracht en steun kan vinden om er tooch weer voor te gaan.

Samen moet het lukken, ook al is het met vallen en opstaan. Vallen doe je helaas soms zelf, maar we willen je graag helpen opstaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie mijn bericht in wie is wie. Ik schaam me kapot. Blijf maar hangen in de depressie/drinken cirkel, terwijl ik weet dat het een het ander uitlokt. Dieptepunt vanavond: uit eten met de jongens van 14 en 16, geen idee hoe de avond na thuiskomst verder is verlopen, het is dat ik vader van 2 jongens ben, maar juist ten opzichte van hen schaam ik me nu zo dat ik het liefst er een einde aan zou maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey VM,

Jij bent ook gestopt met roken dus?? Welk stadium van ontbinding zit je?

Ik zit nu dus op 11 dagen droog en rookvrij... maar bah, het is veel moeilijker om niet te roken dan om niet te zuipen... Ach, ik zie zo vaak mensen bij de bushalte roken, zelf ook oneindig vaak gedaan. Maarre... een fles wodka aan m'n gezicht zetten bij een bushalte... zie het niet gebeuren, jij wel? Stom toch... Veel succeds met je moeder en met je nieuwe project morgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, you go guy!!!!

Wat verslavingen betreft is het soms wel wat makkelijker idd om er alleen voor te staan... Mijn vent rookt dik 30 peuken per dag, maar ik laat hem nu... Gaat goed tot nu toe, maar voelt wel n beetje als een tijdbom. Niks van aantrekken natuurlijk, doe ik ook niet, ik beslis of ik rook (of zuip) of niet natuurlijk...

Sterkte verder :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chris,

pfffffff nog niet eens een week! Wat een ellende!

Stoppen met drinken is idd veel makkelijker (voor mij dan).

Ja zoals je zegt he, overal zie je mensen roken en ook die handeling is (of was) in mijn leven veel meer ingeburgerd zeg maar dan drinken.

Vooral onrust!! Ik heb zowat heel mijn handen al op gegeten denk ik.

Zo, ik kruip er terug in.

Lekker naar warme nestje zoals die gekke uil altijd zei....

Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Erik,

met de gedachthe er niet meer te willen zijn

zul je uiteindelijk je jongens treffen

en het lijkt me dat je dat niet wilt

zoals EmmaRoos al zei, dit komt door de drank

morgen zorgen niets in huis te hebben

dan neem je ook de eerste niet...

nu gaan knokken...voor jezelf en voor je jongens

ook jij kan het en zal er beter uitkomen

niet makkelijk...maar het kan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee GewoonErik,

Wat rot dat het zo mis gegaan is vanavond. Gebeurd is gebeurd en inderdaad die depressieve gevoelens komen van de drank en de schaamte. Als je nadenkt over wat het voor je jongens zou betekenen als je eruit zou stappen .... dat kan je ze niet aandoen.

Morgen ga je nuchter opnieuw proberen om de eerste niet te nemen. Je gaat ze laten zien dat je een goede vader kan zijn en je gaat uitzoeken met welke hulp je dat kan doen!

Struikelen is één ding, maasr je blijft níet liggen hoor!

Ik denk aan je en geef je een virtuele schop onder je achterste. Kom op.

Veel liefs,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...