Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Merci, enook jij een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Als je dan wilt stoppen Esperanza zou ik zeggen om nu dan ook niet meer verder te gaan drinken, ook vanmiddag of vanavond niet meer, ergens moet je jezelf een keer een halt toezeggen als je wilt beginnen daarmee. Succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Ik bedacht me zonet dat ik toch wel vroeg boodschappen wilde gaan doen maar ik las hoeveel graden het buiten is -20 hier wacht ik toch nog maar even mee later op de dag zal het wel ietsjes warmer zijn hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Daar ben ik me zeer zeker van bewust Shahire. Vertel eens, ik zie dat jij jezelf mag prijzen, klopt het van 14 november 2011 sober ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Zo, heb het eerste rondje er al op zitten... heeeeeeel erg koud dus. Mag vandaag werken, hoorde op de radio dat er door het hele land dikke mist kan voorkomen en uiteraard gladheid. Nou, gisteravond laat al kennis gemaakt met die mist, wist niet wat me ovekwam op de snelweg. Tijd om de auto te gaan ontdooien en op pad te gaan, dat wordt weer heel voorzichtig doen denk ik Luitjes, maak er wat moois van vandaag. De zon komt, das mooi Espe, aan de koffie dan nu, en van die rommel af proberen te blijven hoor. Laterrrrrrrrrrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Allez, Vonneke, als ik U zo mag noemen, voorzichtig zijn, prettig werken en, voor strakjes, veilig en wel weer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Vonneke werkse en doe voorzichtig op de weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Esperanza, ik ben nu vanaf 14 november weer droog daarvoor was ik al een keer een half jaar droog maar moest zo nodig een glas proberen tja...en dat was eigenlijk terug naar af eens een alcoholiste voor altijd ook dus de knop is definitief om en ik hoef geen drank meer het doet mij alles behalve goed dus met hangen en wurgen soms kom ik er wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Amai, petje af. Kan je me enige tips geven ? Hoe raar het ook klinkt, ik ben me volledig bewust van het probleem maar ik wil dit zelf doen. Zonder witte schorten als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb daar mijn redenen voor. Ok. ok. heeft misschien ook te maken met de buitenwereld maar dat weegt niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Goedemorgen Frummels! Esperanza, welkom hier! Ook ik heb al wat oudere kinderen. En ik sta nog niet droog. Maar dat moet me gaan lukken, wel met hulp. Von, kijk je wel uit op de weg? Bij het voeren van mijn katjes miste ik er 6 vanmorgen! Straks ga ik in alle hokken kijken, het zal toch niet he? Het was hier om 7 uur - 13. Dus ik ga ik me snel dik aankleden en naar buiten, zoeken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Esperanza, gelukkig staat dit forum vol met diverse tips op allerlei draadjes het voornaamste is dat je het zelf wilt verder andere invulling gaan geven op de momenten dat je drank pakt zo nam ik bij het koken een fles erbij, nu is dat thee de gewoontes omzetten in andere... veel water drinken, goed eten en als je het moeilijk krijgt hier steun komen zoeken verder moet je hier de draadjes maar eens aflopen, erg veel te vinden en veel meelezen hoe andere het doen werkt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hey Madelief, wat vervelend 6 katjes weg hoop dat ze straks gewoon weer terug komen!! Luitjes, ben er van tussen of nog heel even mijn bedje opzoeken...lekker warm was dat of toch vroeg op pad....sta nog in 2strijd tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Goeie morgen Madelief, ik volg je al een paar dagen en blij dat je hulp aanvaardt en krijgt. Begrijp me niet verkeerd over mijn term -witte schorten- twee van onze dames studeren in die richting. Eentje psychologie, eentje pedagogie. Ik vraag me soms af of hun studie keuze gevolg is van mijn misbruik. DRANK dan. Succes bij het zoeken naar de poezen en nog een ssssuperdag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 goeienmorgen allemaal japie ....van harte gefeliciteerd.....eindelijk volwassen:heart: esperanza..welkom:present: als je iets echt wilt dan lukt het ook..hoe moeilijk het ook is mijn helpt het heel erg als ik aan mijn kinderen denk hoe erg ze het vinden als ik weer zou gaan drinken de teleurstelling op hun gezichten is voor mijn de kracht om de alcohol te laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Esperanza welkom Japioooo van harte gefeliciteerd veertiger!! Kan ieman mij tussen nu en 10 minuten zeggen hoe het openbaar vervoer in Amsterdam is momenteel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Originally posted by: snoepjeals je iets echt wilt dan lukt het ook..hoe moeilijk het ook ismijn helpt het heel erg als ik aan mijn kinderen denkhoe erg ze het vinden als ik weer zou gaan drinkende teleurstelling op hun gezichten is voor mijn de kracht om de alcohol te laten staanquote> hoor ik daar mijn Snoeppiedewoeppie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Jij zegt t ik dacht t Sha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hoi allen, Tijd niet meer hier geweest, wilde toch even checken of er nog pb's waren. Esperanza jouw eerlijke berichtjes treffen me wel. Ik was ook zo, meteen 's morgens aan de hoepla. Ben nu ruim drie jaar zonder alcohol. Geloof me, het is tenslotte echt fijner. Je wordt er niet alleen voor anderen maar ook voor jezelf een veel leuker, echter mens door. Denk aan je zelfrespect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hey Witte, wat wil je? Tram, trein, bus, boot? Je kunt kijken op GVB Amsterdam op google en iets intikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hallo Vie, goed om te horen al ruim 3 jaar droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: snoepje]hoor ik daar mijn Snoeppiedewoeppie weer quote> ja ...ik sta er zelf ook van te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Die had ik nou ff nodig Sha, dank je wel!! Ik heb me suf gezocht naar recente info over de trams maar kon t zelf dus niet vinden. Er is maar een kwartiertje vertraging, das te doen, vind ik Op naar een dagje Amsterdam..... Allemaal een fijne dag en geen dingen doen, waar je morgen spijt van hebt:) Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Jij gaat ook niet verkeerd Shahire..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Witske, hele fijne dag in Amsterdam!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Heeee die VIE!! Jeetje das lang geleden zeg, wat goed je weer te zien en vooral dat het zo goed met je gaat!! Voor alle anderen ook goedemorgen en een welkom voor Esperanza :present:en een dikke verjaardagskus voor onze jarige Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden