Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 februari 2012


will

Aanbevolen berichten

Meiske,

Probeer er nog niet te veel aan te denken.

Is lastig. Het wordt allemaal als, als, als, dan.

Ik hoop dat ze je morgen wat hartelijker benaderen

Ik denk dat het deels komt omdat het voor

artsen en verplegers dagelijkse dingen zijn

en voor ons is het heel bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Will, het verlies van Bazma, het spijt me zo voor jou. Veel sterkte, ik kan me het verdriet voorstellen, hoewel elke band, relatie, etc.......... verschillend is. Lieve Will, je blijft me zeker bij als een zeer attent en alert mens. Toen ik me, ongeveer een week geleden, aangemeld had, was jij diegene die mijn naam eerst vernoemde. Hierbij, dikke bees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will ik weet niet of je mijn p.b.tje hebt gehad maar leef zo met je mee.

Ik ben ook zo gehecht aan mijn dieren dat ik daar nog lang last van heb.

Na het laten inslapen van mijn eerste hond hen ik nog weken nachtmerries gehad en

was luidop aan het praten in mijn slaap. Dat ie niet dood was en dat we hem moesten

gaan zoeken. Dat de dierenarts hem gewoon een slaapmiddel had gegeven en hem had

verkocht voor de vivisectie. Hoe gek kun je worden van zoveel verdriet???

Sterkte :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

kom me even droog afmelden vandaag, veel trek gehad :angry:, maar refu geslikt, dus dat heeft me gered, al baalde ik dat ik het geslikt had vandaag,maar ik weet ook dat ik morgen weer blij ermee ben!

't wordt me allemaal een beetje te veel, moet mezelf echt bij de les houden, en dat gaat de ene dag beter dan de andere, stug door blijven gaan, en begrijpen dat zuipen het allemaal niet oplost, sterker nog, nuchter kan ik het beter aan, dus voorlopig nog maar mijn refu...

ik heb niet bijgelezen, dus excuus als ik ergens tussen val,

allemaal lekker slapen voor straks, en hopelijk morgen weer helder op :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will,

Nu ga je naar je bed want morgen weer een zware dag in de haven. Luister naar me ik weet dat je dat doet. Stop nu even morgen na je werk mag je weer zwelgen, maar we zitten niet te wachten op ongelukken. Ik hou van je en dat weet je dus luister nu.

Ik weet dat het pijn doet, morgen na de shift mag je weer pijn hebben kom op ik zie je graag morgen weer gezond terug. Ik heb je net gebeld en meer kan ik niet verdorie woon te ver weg om iets te kunnen doen. Ik leef met je mee, morgen praten we verder. Kom op lief herpak jezelf :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...