Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Meiske, Probeer er nog niet te veel aan te denken. Is lastig. Het wordt allemaal als, als, als, dan. Ik hoop dat ze je morgen wat hartelijker benaderen Ik denk dat het deels komt omdat het voor artsen en verplegers dagelijkse dingen zijn en voor ons is het heel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Jaap, Maar ben wel blij dat ze het recht voor de raap zeggen wat er is en kan gebeuren maar ben er niet minder blij om maar we zien wel morgen hoor ik meer Hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Will, het verlies van Bazma, het spijt me zo voor jou. Veel sterkte, ik kan me het verdriet voorstellen, hoewel elke band, relatie, etc.......... verschillend is. Lieve Will, je blijft me zeker bij als een zeer attent en alert mens. Toen ik me, ongeveer een week geleden, aangemeld had, was jij diegene die mijn naam eerst vernoemde. Hierbij, dikke bees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Will ik weet niet of je mijn p.b.tje hebt gehad maar leef zo met je mee. Ik ben ook zo gehecht aan mijn dieren dat ik daar nog lang last van heb. Na het laten inslapen van mijn eerste hond hen ik nog weken nachtmerries gehad en was luidop aan het praten in mijn slaap. Dat ie niet dood was en dat we hem moesten gaan zoeken. Dat de dierenarts hem gewoon een slaapmiddel had gegeven en hem had verkocht voor de vivisectie. Hoe gek kun je worden van zoveel verdriet??? Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Goedenavond, kom me even droog afmelden vandaag, veel trek gehad , maar refu geslikt, dus dat heeft me gered, al baalde ik dat ik het geslikt had vandaag,maar ik weet ook dat ik morgen weer blij ermee ben! 't wordt me allemaal een beetje te veel, moet mezelf echt bij de les houden, en dat gaat de ene dag beter dan de andere, stug door blijven gaan, en begrijpen dat zuipen het allemaal niet oplost, sterker nog, nuchter kan ik het beter aan, dus voorlopig nog maar mijn refu... ik heb niet bijgelezen, dus excuus als ik ergens tussen val, allemaal lekker slapen voor straks, en hopelijk morgen weer helder op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Zeker, Er moet niet omheen gedraaid worden. Ik ga slapen ben moe. Nog even een paar bladzijden lezen en dan vallen mijn ogen toe. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 zit trouwens de film ''what the bleep do we know'' zit ook een stuk over verslaving in, best interessant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Jaap, wel te rusten. Kan jij me misschien nog even helpen om het 'accent aigu' te vinden op het toetsenbord ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 goedenavond, kom een beetje laat binnenvallen. Maar heb het vandaag wéér droog gehouden. Dus als iemand wil, mag die mij er op zetten voor morgen. Alvast bedankt. En Nancy bedankt om het vandaag te doen, je bent een schat. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Meiske, ik hoop dat je het droog hebt weten te houden, en heel veel kalmte,Moed, Wijsheid en Sterkte morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Will, Nu ga je naar je bed want morgen weer een zware dag in de haven. Luister naar me ik weet dat je dat doet. Stop nu even morgen na je werk mag je weer zwelgen, maar we zitten niet te wachten op ongelukken. Ik hou van je en dat weet je dus luister nu. Ik weet dat het pijn doet, morgen na de shift mag je weer pijn hebben kom op ik zie je graag morgen weer gezond terug. Ik heb je net gebeld en meer kan ik niet verdorie woon te ver weg om iets te kunnen doen. Ik leef met je mee, morgen praten we verder. Kom op lief herpak jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Ook ik meld we droog af en ga lekker naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 nou Ja lekker dus niet ben best wel gestrest maar hoop dat het afneemt de stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Veel sterkte en moed toegewenst voor diegene die het moeilijk hebben. Weltrusten allemaal en morgen gezond weer op. Woensdag is een nieuwe dag. Veel liefs van Jootje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Sorry Meiske en iedereen waar ik overheen wals, take care, ik denk ook aan jullie. Meiske vooral heel veel sterkte:present: Je moet er zijn voor je man. Laat je aub iets weten morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Lieve mensen Ik doe gewoon wat Hannah zegd gewoon handen op m,n buik en de stress verwerken Bekkie maak je gen zorgen over walsen enz ikvoel dat niet zo Ik ga nu ook lekker naar m,n bed toe slaap lekker all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden