Spring naar bijdragen

9 februari

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had een half uur geleden iemand aan de telefoon die echt stomdronken was. Dat was een tijd geleden dat ik met een dronken iemand sprak.

Het is nu heel moeilijk voor te stellen dat ik zelf zo ook geweest ben. Ik wist me ook niet echt houding te geven aan telefoon en zie tegen haar dat ze maar lekker moest gaan slapen en dat ik morgen wel bel.

Ja zo deden mensen vroeger ook tegen mij. Ik ging ook altijd alle moeilijke dingen proberen te regelen als ik had gedronken. Dan durfde ik wel te bellen als er iets mis was en belde ik zo naar alle instanties op. Ik schaam me daar achteraf toch erg voor.

Heb zelf ook wel op callcenters gewerkt, maar ben toch niet veel dronken mensen tegengekomen. Wel agressieve mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee want kreeg om half negen mail dat ze aan de drank was gegaan en heb haar probereb te bereiken op allerlei manieren. Kreeg ook dat mms bericht. Maar heb daar geen verstand van en ineens belde ze. Was op zich opluchting, maar klonk niet goed. Ben altijd bang dat mensen dan rare dingen doen als ik geen contact krijg en ik woon niet in de buurt om er even heen te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...