Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Kreeg net bericht van t-mob dat ik mms bericht had. kreeg er ook code bij. Ik naar website, ingetikt, maar toen gebeurde er niks. Kan iemand zeggen hoe dit werkt. Weet dat het laat is, mag ook voor ochtendploeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jootje slaapse en miss tot moggeuh dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nee dat is ook niet leuk Suikertje. Ik ben dan wel getrouwd en heb kinderen maar ik ben echt heel vaak alleen. En inderdaad, alleen de stad ingaan is ook niet leuk en een terrasje pikken ook niet. Je krijgt al vaak tips zeg je en ik wil je iets vragen. Heb je geen vriend of vriendin waar je eens even iets kan gaan ondernemen? Je hebt weinig contacten maar is er helemaal niemand? En waar heb je het het moeilijkst mee, overdag of 'savonds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Sorry, daar heb ik echt geen verstand van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hoi Diesel, Klopt ik ben naar Bali geweest en daar op traditionele boeddhistische wijze getrouwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ik ga ook altijd alleen naar de stad omdat ik niemand heb die met me mee gaat. Meestal ga ik dan ergens koffie zitten drinken en mensen kijken. Best leuk toch hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hoi Emmaroos, Ik had best veel contacten, maar die zitten allemaal in mijn oude buurt en daar heb ik nu geen contact meer mee na de bijna scheiding. Ik weet dat ze hier ook af en toe mee lezen, maar zeg toch maar dat ze niet mijn kant hebben gekozen. Ook begrijpelijk, maar je negeren is iets anders. Ik heb het meeste moeite overdag. Vooral de ochtend duurt lang. Ik zet elke ochtend mijn wekker om het juiste ritme te behouden, maar ja wat moet je doen he van 8 tot 12 sóchtends. En als hier dan nog weer internet eruit ligt is het helemaal een ellende. Maar er zullen vast wel andere tijden komen, hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ja erg mooi leek me, maar nou vertelde ik vanavond hier over dat ik malt dronk, nou hebben ze dat daar eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Myriam ik voel me dan altijd zo bekeken. ik ken ook best nog wel veel mensen van gezicht hier en dan denk ik wat zullen die wel nu niet van me denken dat ik alleen ben. Heb ook weleens alleen in restaurant zitten eten. Dat was echt eenmalig. Je wordt in een hoekje gezet en je kunt alleen maar eten en verder heb je niks te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 vertelde dat ik niet zo zenuwachtig zou worden als ik het niet in huis zou hebben als vroeger met gewoon bier, maar nou ik je hier zie vroeg ik me dat af opeens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dé Jaap van vroeger las ik. Tjee is het al weer zo erg. Ik was wat onrustig vandaag. Nu is het beter. Ik denk dat ik even een moet wennen aan het weer veel thuis zijn. Ben daar nog niet helemaal aan gewend dus. Mensen welterusten. Ik ga nog wat lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 waar was je ook alweer getrouwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Is ook wel leuk Myriam, mensen kijken maar dan liever zomers. In de winter moet je naar binnen ergens en dan neem ik vaak even een tijdschrift mee. Dan voel ik me niet zo ongemakkelijk. hahaha. Rot is dat Suikertje en zeker dat ze je laten vallen allemaal. En dat meelezen hier, dat zou ik erg vinden als mijn vrienden dat deden, bah. De ochtenden zijn soms ook lang. Ik slaap dan vaak wel wat langer en drink dan eerst uitgebreid koffie en zit achter mijn pc. Dan douchen en optutten en dan heb ik het nodig om plannen te maken. Voor mij zijn dus de middagen het ergst. Kun je ook naar de sportschool? Geeft ook vaak voldoening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 @Suiker ik vindt het ook niet leuk alleen, ik ga meestal maar met m'n laptop in bed liggen, ben blij als ik eens een afspraak o.i.d heb, maar is best moeilijk, meesten hebben een gezinnetje, en ik moet alles plannen, als ik niet alleen wil zijn, en zonder drank, lig ik op zaterdag bv al om 20u in bed als ik niets heb, anders loop ik van ellende tegen de muren op... Eenzaamheid is lastig, maar het zal toch ooit wennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 truste Jaap dromen van afvoertje misschien??? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Trusten Jaap:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja terassje in je eentje wel leuk, restaurant nie als er geen tafel is met andere mensen alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ik onderneem best dingen in mijn eentje, maar er blijft altijd nog zoveel tijd over.... en zie die maar eens te vullen, soms wil je gewoon mensen om je heen om mee te praten irl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 en ik zit op de sportschool, en ik doe dingen,maar kom altijd weer alleen thuis, en dat vindt ik ergens wel een gemis, soms.... maar ik probeer elke dag iets te doen,kleine stapjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Heb je ons gevonden Michel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goed van je Gaby en ik weet natuurlijk niet wat het is om echt alleen te zijn zoals jullie. Kan me er echter wel wat bij voorstellen en het lijkt me inderdaad heel zwaar soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 tjah snap best soms kan het alleen zijn erg zijn, ach sinds sverhuizing naar nergens heen heb ik er eigenlijk geen last van. Me dieren om me heen, ach en laatste tijd wel vaak me vrouw als ze thuiswerkt. Maar zat te doen en mezelf opporren om aan de slag te gaan, maar mis de drukte niet heel erg, zeker nu ik bijna niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Gaby ik denk dat eenzaamheid nooit gaat wennen. Alleen zijn is iets anders, dat hoeft niet erg te zijn. Maar ik voel me vaak erg eenzaam. Kijk heel eerlijk ik ben geen 20 meer, ga niet naar school, ga niet naar disco en doe alleen paar uurtjes vrijwilligerswerk. Sportschool kom ik wel, maar doe het daar wel alleen. Meer als gedag zeggen is er niet bij. Ja emmaroos, maar dat zijn ook geen vrienden meer nu. Echte vrienden heb ik helaas niet. Chatvrienden kan ik alles mee bespreken, maar dat haalt het niet met de echte wereld. Daarom moet ik ook af en toe deze laptop uitzetten en er op uit gaan, anders ontmoet ik straks alleen nog maar virtuele vrienden. En ik kan je vertellen dat ik voor 8 weken geleden bijna nooit een computer aanraakte., Als ik iemand wilde spreken, liep ik er heen. Vond dat msmen wel zo ongelooflikjke flauwekul. Maar ja, nood breekt wet. Gaat het je lukken met stoppen met roken Emmaroos. Ben je er niet te snel mee na stoppen met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ben je er nog Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Emmaroos, ik typ niet zo snel meer hoor! Heb af en toe ruzie met die knopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden