Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh nee Spike, nee - nee en nog eens nee!

Gisteren was je nog heel erg positief en blij.

Je hebt nadat je terugbent een andere kant van jezelf aten zien, een hele mooie kant zelfs!

Als ik terugdenk aan eerst, hoe moeilijk je zat, hoe wanhopig je was, zo eenzaam ook.

Ik vond het echt heel erg voor je en ik wens met heel mijn hart niet die gevoelens weer terugkomen.

Maak wat van je leven Spike, echt.

Maak er het beste van wat mogelijk is.

Wat zijn je wensen, hoe kun je ze realiseren?

Dat gaat ook niet 1, 2, 3 maar onmogelijk bestaat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Dobbertje ligt lekker in het ijs!

Misschien dat ik morgen even ga kijken.

Vorige jaren klommen de schaatsers ook op de boten en dan lekker met de ijzers langs de lak. Dat was toen niet zo erg, maar het afgelopen jaar heeft het veel geld gekost om hem eruit te halen en opnieuw in de lak te zetten.

Het is dat ik geen tijd had anders had ik vandaag 6000 bekertjes erwtensoep kunnen verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Spike, dat zou ik ook wel willen.

Ik zou ook willen dat ik het gelijk door had.

Inmiddels ben ik wel redelijk achterdochtiger en trek daardoor ook wel eens de verkeerde conclusies.

Kortom, er is maar 1 remedie. Blij zijn dat jezelf zo niet bent.

En sommige mensen willen misschien niet eens liegen, maar kunnen niet anders - denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Snoep, ik zet er zelf vrolijk de wegwerpmesjes op hoor.
Omdat mijn ladyshave niet bevalt.
Er komt echt geen zwarte snor voor terug, omdat het niet de worteltjes wegscheert.
.quote>


Ik laat gewoon alles lekker zitten. Het hoort nu eenmaal bij mij en ik vind dat prima hoor, heb daar nooit zo'n problemen mee gehad.:)

Mensen die Arte hebben op de t.v. en geinteresseerd zijn in de mayakalender. Er komt om 20.15 een anderhalf uur durende film die daarmee te maken heeft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand vertrouwen - dat is pas echt zonde.

Er zijn genoeg leuke mensen en zolang je er leuk mee omgaat is het toch goed?

Zoveel heb ik inmiddels wel ervaren.

Vaak is het uit het oog-uit het hart. Dat is wel eens zonde maar ja, bij mij gebeurt dat ook.

Vanavond ben ik ook weer met mensen die ik alleen maar zie omdat ze bij de band van mijn man horen - met aanhang. Als ik niet zou gaan zie ik ze niet natuurlijk, hoe leuk het dan nu vaak ook is.

Jullie willen niet weten hoeveel feesten ik gegeven heb en hoe druk het altijd was.

Vrijwel niemand gaf zelf ook feestjes. Als je er om die reden mee stopt (met leuke dingen organiseren), gebeurt er helemaal niks meer en word je een sacherijn omdat er niks gebeurt. Dan maar eenrichtingsverkeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat deed Herman Brood?

Die spaarde leuke ervaringen en herinneringen.

Vond ik wel een goed uitgangspunt.

Maar lieve mensen, ik vind het bijna jammer dat ik zo wegmoet.

Ga me lekker dik aankleden, panty onder de lange broek.

Haha, dat is nog eens ouderwets.

Maar het is buiten roken en dat is me gisteravond niet best bevallen in die kou.

Oeh.

En mensen, om met Herman af te sluiten "Anything that makes you feel good, is good!"

Behalve 1 ding voor ons.

Okay?!

Fijne avond allemaal en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje ik weiger niet om mensen te wantrouwen maar ik doe het vrijwel nooit.

En terecht denk ik want ik ben maar zeer zelden belazerd.

Of ik had het niet in de gaten, dat kan natuurlijk ook, ben wel een beetje naief geloof ik.

Maar mocht het al zijn dat ik vaker belazerd ben dan ik weet dan heb ik er in elk geval niets van gemerkt en dus ook geen last van gehad.

En dat leeft best wel lekker, ben gek op mensen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Originally posted by: jeannet
Snoep, ik zet er zelf vrolijk de wegwerpmesjes op hoor.
Omdat mijn ladyshave niet bevalt.
Er komt echt geen zwarte snor voor terug, omdat het niet de worteltjes wegscheert.
.quote>


Ik laat gewoon alles lekker zitten. Het hoort nu eenmaal bij mij en ik vind dat prima hoor, heb daar nooit zo'n problemen mee gehad.:)

Mensen die Arte hebben op de t.v. en geinteresseerd zijn in de mayakalender. Er komt om 20.15 een anderhalf uur durende film die daarmee te maken heeft.quote>


Arte?? wat is dat? sorry ik ben niet blond, maar wel erg geïnteresseerd in dit soort dingen!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...