Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Erik, Ik wil graag wat anders zeggen, maar ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Heb ook geen vrienden en ben ook alleen en voel me vaak eenzaam. Tegen mij wordt ook gezegd, zoek afleiding, ga dit doen of dat doen. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat je wel kunt doen is kleine stapjes maken. Schrijf voor jezelf per dag op wat je wilt gaan doen. Ik weet niet of je hobby's hebt. maar daar zou je iets mee kunnen doen. Probeer idd ook naar de positieve dingen te kijken. Je kinderen zie je nog en daarvoor ben je hun vader. Met het drinken van alcohol is je leven ook niet geworden wat je er denk ik van had verwacht. IK weet zeker dat doot hret niet meer yte drinken je zelfvertrouwen veel groter wordt en je betger je problemen te lijf kan gaan. Je mag altijd pb sturen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik ga ook slapen.....morgen weer een nieuwe dag....bedankt voor de steun Suikertje, EmmaRoos en Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Is goed voor iedereen die gaat slapen welterusten. Ik ga mijn 4de film kijken vandaag. Op nl2, maar blijf wel op forum hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Slaap lekker hoor Erik en niet achterom kijken maar alleen maar vooruit. Gisteren is dood, morgen moet nog komen, het is nu NU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hoeveel berichtjes zal Lytse nu hier schrijven? Hoi Lytse, hoe gaat het, leuke avond gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik meld me vandaag weer droog af. Op naar dag 11. Welterusten voor wie er nog zijn en wie nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Welterusten Emmaroos. ' Jij gaat het wel volhouden. Zag dat je je ook al wilde aanmelden voor het weekpact. Knap hoor. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: willGoedenavond lieve frummers,Ik ben er door denk ik, het was zwaar, zeer zwaar. Morgen werken, vandaag doe ik nog mee met het dagpact quote> Will, ik begrijp je niet. Eerst draait de wereld om je verlies van je kat. Je drinkt hetweg en nu is het over? En verder lijkt jouw aanwezigheid hier soms slechts te gaan om wat contactenmet vriendinnen te onderhouden. Maar misschien zie ik het allemaal verkeerd.Werkse morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Erik ik vind het heel knap dat je nu hier meldt dat je gedronken hebt en hoe je er nu mee omgaat. Ik kan me ook een avond herinneren hier toen het niet zo lekker liep. En sindsdien las ik je niet meer. Dubbel knap dat je ook dat hebt overwonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Fijn dat Sha en Snoep weer vriendinnen zijn. Zo, en nu ga ik leggen, zoals sommigen dat in mijn regio zeggen. Zonder eieren. Mooie nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Sec he jaap ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Wil, heb niet bij gelezen. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: spikesister fleurtje, mag ik een nachtzoen?Bijk wijze van hoge uitzondering::sun:Lytse.] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ik het verlies van mijn kat zo in de bloemetjes heb gelegd ? Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ik me de hele week volledig in de vernieling heb gezopen en geslikt ? En is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ik wil/zal en kan deftig herpakken ?? En misschien moet ik dan maar niet vriendelijk doen tegen de vrouwelijke kant van het forum ?? Ben net zo vriendlijk tegen de mannelijk kant hoor, maar die kan ik moeilijk een hartje of een kusje sturen hé. Ben eigenlijk best een beetje pissig om je berichtje, en nee, ik heb niet gedronken vandaag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hey Aicha (nachtraaf, zei de nachtraaf), sinds vandaag beter eigenlijk. Heb me herpakt en't gaat me goed af deze keer. Laat het ons een "revival" noemen hé Lytse, kga direct ff antwoorden op je pb hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Will hoe doe je dat toch met die aandacht van alle vrouwen hier. Kan ik een workshop bij je volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hee Erik, Jammer dat je je vandaag zo voelde. Wat al gezegd is: was naar het forum gekomen! De hoeveelheid is beperkt, maar ik weet dat je morgen baalt. Nadenken over hoe en waarom! Veel liefs en sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Maar suikertje toch, gewoon extra vriendelijk zijn doet wonderen hoor, heb er nog nooit klagen van gehad (tot nu toe dan) En daarbij, ik hou van vrouwen ja, in het algemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hallo Suiker, Eigenlijk moet ik nu naar bed. Mijn man bromt iets over forumverslaving! Ik ben inderdaad gewend om te reageren op de berichten die ik al lezend tegen kom. Helaas moet ik nu naar bed. (Die man weet je wel...) Voor alle frummers, Welterusten. Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen. Vel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 welterusten Lytse, slaap lekker en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 @Suikertje, Je kan beter vragen hoe je niet in de leer kan gaan bij Will. Je eigen manier is nog altijd de beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Will, je moet je niet zoveel aantrekken van wat een ander zegt. Ik begrijp het wel. Goed van je dat je weer op het rechte pad verder gaat. Chapeau:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Bekkie, die manier van mij heeft alleen nog maar 2 echtscheidingen opgeleverd, dus of dat nu wel zo'n goede tip van je is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dankje Beks me u 2 Ik doe dat bijna nooit Aicha, maar vond dit een persoonlijke aanval en dan durf ik al eens terug bijten (jaja, zelfs ikke ) Enne suikertje, Beks heeft gelijk hoor. Ik breng er eigenlijk de laatste jaren niks meer van terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ach Suikertje als je je charmes in de strijd gooit dan kom je al heel ver hoor. Behalve sommige mensen dan. Er zijn van die mannen die je gouden bergen beloven, maar puntje bij paaltje dan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden