Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Erik,

Ik wil graag wat anders zeggen, maar ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Heb ook geen vrienden en ben ook alleen en voel me vaak eenzaam.

Tegen mij wordt ook gezegd, zoek afleiding, ga dit doen of dat doen.

Dit is makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat je wel kunt doen is kleine stapjes maken. Schrijf voor jezelf per dag op wat je wilt gaan doen. Ik weet niet of je hobby's hebt. maar daar zou je iets mee kunnen doen. Probeer idd ook naar de positieve dingen te kijken. Je kinderen zie je nog en daarvoor ben je hun vader.

Met het drinken van alcohol is je leven ook niet geworden wat je er denk ik van had verwacht.

IK weet zeker dat doot hret niet meer yte drinken je zelfvertrouwen veel groter wordt en je betger je problemen te lijf kan gaan.

Je mag altijd pb sturen hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: will
Goedenavond lieve frummers,

Ik ben er door denk ik, het was zwaar, zeer zwaar. Morgen werken, vandaag doe ik nog mee met het dagpact ;)
quote>


Will, ik begrijp je niet. Eerst draait de wereld om je verlies van je kat. Je drinkt het
weg en nu is het over?
En verder lijkt jouw aanwezigheid hier soms slechts te gaan om wat contacten
met vriendinnen te onderhouden. Maar misschien zie ik het allemaal verkeerd.

Werkse morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ik het verlies van mijn kat zo in de bloemetjes heb gelegd ?

Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ik me de hele week volledig in de vernieling heb gezopen en geslikt ?

En is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ik wil/zal en kan deftig herpakken ??

En misschien moet ik dan maar niet vriendelijk doen tegen de vrouwelijke kant van het forum ??

Ben net zo vriendlijk tegen de mannelijk kant hoor, maar die kan ik moeilijk een hartje of een kusje sturen hé.

Ben eigenlijk best een beetje pissig om je berichtje, en nee, ik heb niet gedronken vandaag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Suiker,

Eigenlijk moet ik nu naar bed. Mijn man bromt iets over forumverslaving!

Ik ben inderdaad gewend om te reageren op de berichten die ik al lezend tegen kom. Helaas moet ik nu naar bed. (Die man weet je wel...)

Voor alle frummers,

Welterusten. Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen.

Vel liefs,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...