will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Mooi gezegd bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Zonneke, ik kant nog leizen zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: ZonnetjeFleur... mi hier se..doar se...gien woorde xxxxnice toe see - read you dearnen dikke smakkert alien vor a oeda ge sou goet doo!quote> Ik kan da ni lezen :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 in 'schoon' ABN Fleureke zet em up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: Zonnetjein 'schoon' ABNFleureke zet em up!quote> Ik had het ongeveer begrepen gekke mus Over een jaar., jij..waar is den tijd gebleven?Super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 ja idd, waar is den tijd gebleven... én de grote vraag: wanneer komde nu eindelijk af?! Ik weet ik ben er niet geraakt in A'pen maar anderzijds is het ne beter om op een terasje af te spreken hier in Jerusalem waar het zonneke op u bolleke schijnt en .... voor de rest mag je zelf invullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ikke, naar ginder? Op mijn eentje? Halloooooo... *paniekaanval* Mag de Will ook mee? Met twee durf ik da wel Niet dat em zo groot en sterk is maar soit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik will me wel opofferen hoor fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 ' kwist dat effe op uwe'n adem zou vatten neem de Will, maar zeker uw dochter en what ever mee maar maakt da ge hier se nondeju! en gien schoen verhaaltjes meer! edde me verstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Oeeeeeeeeee klein katje :D Habba habba Ah ik heb het zwart op wit Will! Beloofd is beloofd.. Als ik niet alleen moet, vind ik het helemaal top *op zijn ollands* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 dus ba deze we fixen ne datum via deze weg of BP geen excuses meer mogelijk ge werkt in de diamantwijk dus ik weet dat ge via 'redelijke' tickets naar hier kunt komen gien excuses! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 boll denk dat het komt, daardat die mensen heel veel geld hebben en een heel heel groot ego, met allemaal jaknikkers om hen heen. alles is voorhanden en niets te gek. als je dan ook nog een beetje labiel bent. maakt het ook allemaal uit, ze heeft wel geleefd, kunnen de meeste niet zeggen, zijn net kastplantjes hun hele leven utrecht - ado 1-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 amai zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Krijg ik voordeligere tickets omdat ik werk in de wijk? Huh? Dat zou nogal raar zijn...denk ik. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: Hannah1Kunnen alle belgen niet even gaan?quote> Anderzijds...Ik denk da gij wel iemand zijt die mij waarschijnlijk beter kan beschermen dat de Will. Gij durft tenminste slaanHmmmmm *denkt na* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ben even weg, bootje vastmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: toinebolldenk dat het komt, daardat die mensenheel veel geld hebben en een heel heelgroot ego, met allemaal jaknikkersom hen heen.alles is voorhanden en niets te gek.als je dan ook nog een beetje labiel bent.maakt het ook allemaal uit, ze heeftwel geleefd, kunnen de meeste niet zeggen,zijn net kastplantjes hun hele levenquote> Zou het dat zijn Toine? Ik weet het zo net nog niet. Je hebt helemaal geen privéleven meer, moet aan zoveel eisen voldoen, moet er helemaal bij horen en mee doen met de grote hoop die het liefst veel genotsmiddelen consumeerd. als je dat niet doet hoor je er niet bij. en dan nog eens alle verplichtingen. Pfftt ben blij dat ik daar niet bij hoor. Zou spontaan weer aan de jajum gaan, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hier van hetzelfde bolletje. Steeds presteren ongeacht.. Zou mij ook teveel van het goede zijn. Moet effe verder rommelen. Zal eens surfen op het net Sunshine.. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dwap, zie dat je er ook weer bent. Hoe is het met je? Lukt het alemaal een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 He, ja ik was even wat aan het lezen. Het gaat goed. Ik ben met een soort ontgiftingskuurtje bezig dit weekend. Zaterdagochtend een mand vol met allerlei groenten en fruit gekocht en lekker veel buiten aan het sporten. Voel me wel ok. Twee weken zonder drank nu. Mijn huid ziet er prachtig uit en mijn ogen zijn helderder dan anders. Ik voorzie de komende dagen geen moeilijke afspraken! Dus dat is lekker, hoef ik me geen zorgen te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 hmmmm sinds het jaar 2000 deed ze bijna niets meer en had een vermogen van een paar honderd miljoen. ze had haar prestatie al verricht zeg maar kon met pensioen. heeft ze gedaan alleen een beetje veel gebruikt sindsdien en hele vermogen opperdepop. ik wil ook best altijd presteren hoor tegen dat geld, alleen als ik zing wil je mijn nek omdraaien. om altijd maar te zeggen boehoe die mensen staan onder druk, moeten altijd presteren. de gewone man in het dagelijks leven niet? maar ja, zo ziet iedereen zijn eigen waarheidje enz.. ga wat eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedemiddag frummers, Alles even gelezen van vandaag en ik denk dat Bolletje gelijk heeft. Artiesten moeten echt aan zoveel eisen voldoen, optreden na optreden en geen rust tussendoor. Intervieuws, altijd blij overkomen want anders staat er meteen in de bladen dat je je dag niet hebt. Lastige mensen vriendelijk te woord staan. Prive leven is er niet, relaties gaan kapot en kinderen gaan door aandachttekort of juist verkeerde aandacht het verkeerde pad op. Je moet er altijd goed uitzien ook al ga je even naar de bakker. Slópend is dat leven en die miljoenen helpen niet. Logisch dat je dan kans hebt om verslaafd te raken. Tegenwoordig wordt er van kinderen ook zoveel verwacht, al op 4 jarige leeftijd moeten ze toetsen doen op school, spelen is er haast niet meer bij. Al op zeer jonge leeftijd moeten ze weten wat ze later willen worden. Thuis zijn ze vaak alleen en hebben ze alleen contacten met de sociale media. Eenzaamheid ten top en ik denk dat de huidige jonge generatie grote kans maakt om verslaafd te worden, zie je nu al met hele jonge gebruikers. Ik maak me zorgen over de jongeren van nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 die miljoenen helpen niet...? wel op deze planeet blijven hoor. de gewone man op straat met kinderen hypotheek, schulden enz hoeft niet te presteren en staat in zijn ochtendjas ongeschoren bij de supermarkt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik denk niet dat het voor een 'normaal persoon voor te stellen hoeveel druk er op je staat wanneer je wereldberoemd bent. De meest normale dingen kunnen zij niet doen... Gewoon even met je kind naar de speeltuin? Kan niet! Gewoon snel even een boodschapje doen, onmogelijk, want je wordt de héle tijd herkend en aangesproken en als je een moment niet aardig doet, dan ben je arrogant en staat het gelijk in alle bladen... Het is gewoon niet voor te stellen wat een enorme impact dit heeft op een mensenleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 emmaroos helemaal mee eens..laat een kind,kind blijven en probeer zoveel mogelijk thuis te zijn...als het mogelijk is natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden