snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 en vooral nu de carnaval erweer aankomt of gewoon het stomme lachen om niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ja dat bedoel ik nou jopie ik wou dat ik gewoon kon leven 1 zin...maar zo moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goeiemiddag medefrummers! Ben even ingelogd op mijn werk in de pauze. Las het bericht van Jopie die nu het gebruik in haar collega's herkend. Dat heb ik ook maar ik ben eigenlijk al jaren aan het kijken van wie ook, omdat ik de enige niet kan zijn. Ik zie het ook aan de ogen. Een collega heeft het altijd over drinken (is nog een jonge knul) en beweert dan alleen zaterdags losgegaan te zijn maar als ik die oogjes op maandag en door de weeks vaak zie, oeff. Mijzelf heb gewoon brilletjes met extra sterke glazen gekocht, dan leek het nog wat op erge dagen;) Maar ik zie er meer hoor hier. Erg genoeg maar ik ben blij dat ik zonder kater of met een zwaar lijf de dag door moet komen en net moet doen of er niks aan de hand is. Hoop dat Madelief gebeld is, ze stond nog wel ingelogd net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Yezzzzz, major pc problem kunnen fixen, al van gisterenavond mee bezig geweest. Het zaligheids gevoel dat je krijgt als je zoiets toch kunt fixen is "far more" better dan drinken. Ben lichtelijk euforisch want het leek een verloren zaak. Vandaag dag 3. Tja, we gaan er weer eens voor hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: borretjeSuiker; Stoppen met drinken is niet alleen stoppen met drinken.Daar komt veel meer bij kijken.Je denken, je doen en laten, je gevoelens, je leefwijze...noem maar op.Alles veranderd.quote> Ik deel het inzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Borrie Hoe is't meis, tijdje niet meer gesproken ?? You okay ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 goeienmiddag borretje ik ga weer eens verder aan de sop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Maar Snoep, wat is gewoon leven? Ik heb nu vrolijkere lachbuien dan voorheen. Voel me beter, ben ook vrolijker. Ik hoef me gelukkig vandaag ook weer - godzijdank geen zorgen te maken over of het te zien is dat ik een kater heb, me bezig houden met het opkalefateren van mezelf en de hele dag net doen of er niks aan de hand is. Ik kan en ik wil het ook niet meer opbrengen. Vorige week nog mogen ervaren. Als ik dan de jongens zie die wel een zwaar weekend schijnen te hebben gehad dan vind ik het naar voor ze dat ze ook die schijn ophouden. En erger nog, bij was het natuurlijk ook zichtbaar en niemand die wat zei. Alles kan blijkbaar. Maar ik ben er nooit voor thuisgebleven, dat dan weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 jeannet het heeft ook meer nadelen dan voordelen maar ik zou dat gewoon eens af en toe willen maar dat is de pest...dat kan ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ja dat merk ik ook, nu ik voorlopig niet meer drink. dat ik alles eeuwig aan het annalyeren ben en over alles aan het nadenken had ik vroeger niet zo, maar ja toen dronk ik het weg. balans vinden ook in het denken enzo. stoppen met drinken is het aangaan van een totaal nieuwe levenswijze tis niet alleen maar nee zeggen tegen dat drankje, was het maar waar ga wat doen later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Jeannet, ik heb het boek gevonden en hij komt naar je toe hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ben ik weer actief op forum en gooi ik wat in de groep knalt internet er weer uit. Nu weer verbinding. ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Helaas, Madelief is nog niet naar de detox. Te weinig personeel en te veel alco's. Zachtjesaan begin ik gek te worden. Heb met schoonmaken van kattenbakken mijn linkerhand verbrand. Althans, 3 vingers. Ook mijn partner is thuis nu, volledig van de kaart, door mij maar ook zakelijk. Ik weet het even niet meer. Wel heb ik woensdag een afspraak met een verslavingsarts. Dit hou ik niet lang vol. Dat is een ding dat zeker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ha die borr, alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 madelief bekkie kon toch wat regelen.....waarom doe je dat niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Snoepje, Ik ben afhankelijk van mijn coach. Anders kom ik op de crisis terecht, en dat wil je dus echt niet. Ik niet althans. Dat zijn daklozen, zwervers en tsja, ik voel me echt niet beter of meer dan deze mensen. Maar ik heb me laten vertellen dat dat echt vreselijk is. Dus ik wacht af...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ach Madelief wat erg is dat toch. Kun je de noodklok niet luiden??? Dat je eerst naar de crisisopvang kan? Jakkes bah, ik kan me voorstellen dat je hoofd op ontploffen staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Snoep, ik snap het helemaal ondanks het feit dat ik het zelf nog niet eens een maand heb vol kunnen houden. En het is toch naar om weer te hebben moeten constateren dat de remblokjes versleten zijn. Komt uiteindelijk wel goed hoor, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goh liefje, wat sneu weer. Volhouden hoor. Probeer rustig te blijven en tracht ook je partner wat te kalmeren. Dit lijkt me zeer moeilijk voor jullie beiden. Wou dat ik iets kon doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 EmmaRoos, fantastisch. Heel erg bedankt alvast! Nog een "bijbel" erbij om de volharding binnen te trekken. Madelief, wat erg voor je! De teleurstelling valt ook zwaar bij mij. Ongelooflijk. Echt, ik heb er geen woorden voor! Wil je troosten maar weet even niet hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Mijn vorige bericht heb ik bijgewerkt, ik drukte op het verkeerde knopje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 crisisopvang moet echt laatste middel zijn.. maar is in dit geval misschien wel een tijdelijke oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Even iets met jullie delen. Ik heb net een afspraak gemaakt bij de tandarts. Nou en, zullen jullie denken maar voor mij is dat een enorme overwinning. Ben er een paar jaar niet geweest want ik ben heel, heel, heel erg bang voor de tandarts. Mijn tandarts lacht me daarom uit en luisterd ook niet naar mij. Ook had ik een keer een vraag over bleken van tanden, gewoon maar een vraag en wat zei hij toen: Nou, nou, op je oude dag ook nog ijdel?? Ik was vanbinnen WOEST en ben nooit meer geweest. Nu krijg ik een andere tandarts want ik heb dit verhaal net aan de assistente verteld en zij vond het ook niet kunnen en vond het jammer dat ik zolang niet geweest was. Nu moet ik vrijdagmiddag heen. Dit voelt goed, mensen en nu ik niet meer drink, is er weer actie in mij. Ik heb in de kamer even een vreugdedansje gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Madelief, ik heb ook op de crisis gezeten en er waren allemaal mensen zoals jij en ik, geen daklozen, geen gekke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dankjewel borrie, ik weet het, dit was de volledige foute manier. Wist echt niet wat me bezielde, maar gedane zaken nemen geen keer. Aan mij nu om te bewijzen dat ik ook kan rechtstaan. Jij als geen ander begrijpt me hier ook wel in borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden