Jane Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Zo is het Adam! Stap 1 is de belangrijkste stap, erkennen dat je alcoholist bent, Dat je een slaaf bent van die drank, ten diepste dat besef gaf mij zoveel rust, ik hoef dus niet meer te proberen normaal te drinken, dat is bij mij stuk Fijn dat AA je heeft geholpen,super dat je nog goed gaat! Ja je doet nu stap 12, Ik ben blij voor je Adam, Voor mij straks 3 jaar droog, het voelt prima, ook bij mij met een zetje van de AA, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Geweldig, Adam.... Stap 1 is de belangrijkste....om te beginnen... stap 12 is de mooiste....persoonlijke voorkeur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedemorgen allemaal. Beetje laat, maar heb in gedeeltes geslapen. Adam, wat een prestatie, geweldig. Is Madelief nu naar de detox, heb dit niet zo snel kunnen vinden. Emmaroos, dat is wel heel laat dat je in slaap viel, hoe gaat het dan overdag met je, heb je dan geen slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Gefeliciteerd en ik hoop ook dat je met deze posting 1 iemand verder helpt, dat zou mooi zijn. Druk, druk druk hier:D Hallo allemaal Aagje, adam, akelei, albertina, borretje, Emmaroos, GewoonErik, jan1000, Jane, jopie, Madelief, Marc, myriam7, niwi, Sofie, Soothe, Suikertje, will, yajala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 den Witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hey suikertje, liefje gaat dat pas in de loop van de morgen weten. Even bang afwachten dus. Jopie, goed dat je na een spekgladde nacht veilig bent thuisgekomen. DAGPACT Albert Marc Rosa Erik Will Ach Erik, dat noemen ze hier maandagblues. Ook dit gaat over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 hoi jopie, vandaag vrij, heerlijk toch ga je nog iets doen? adam mooi verhaal alleen dat van de hogere macht hoeft van mij niet jouw helpt het, prima! he soothe alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dagpact Albert Marc Rosa Erik Will Emmaroos Nee hoor Suikertje, dat is heel gek maar na een paar koppen koffie kan ik de dag weer aan. Ben zo gewend om slecht te slapen, mijn lichaam weet dat ook denk ik. Vroeg naar bed gaan helpt ook niet, lig ik uren te draaien en te woelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 den niwi se Jaa Jopie idd druk baasie Ik zit een verslag te maken, die ik ik niet leuk vind om te maken dus ben heeeeel blij dat ik het forum ken en ernaast heb. Daar lees ik intussen dan waar het werkelijk om gaat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hoi Witte:present: @ Toine, het gaat redelijk. Geen idee wat ik zal eten. Maar ook dat lost zich vanzelf op.Toch Allen een groet en een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Wij houden niet van verslagen hoor Jopie Nederland is aardig bureaucratisch geworden, dus ja.... Daar komme de cente van, dus jaaaa wat mot dat mot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Weet je wat ik t ergste vind dat er vaak geen moer mee gedaan wordt!! Hoop werk op niks af. zooooo das eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Even heel wat anders en ik weet dat het op het boekendraadje moet. Maar dat is alcohol gerelateerd en mijn vraag niet. Ik zoek de titel van een boek. Volgens mij is het een boek van Suzanne Vermeer, de allerlaatste want de auteur van die boeken is overleden. Het woord rood komt er in voor. Ik dacht eerst De rode piste maar dan krijg je links met De zwarte piste en die heb ik al gelezen. Weten jullie het? Of is het een andere schrijver? Rode sneeuw in december is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ER kan het niet op internet vinden Laatste boek is Noorderlicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Nee, is het niet. Nou ja, ik kom er vast achter. Dank voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Emma, het laaste boek heet "Noorderlicht". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja, dat las ik ook Tina maar dat is hem niet. Zal toch even naar de Jumbo moeten rijden want daar lag hij voor 10 euro. Hahaha. Ben even weg. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik heb nog veel te doen deze week. Maar ik heb geen idee hoe ik mij daartoe moet zetten. Op zich gaat het met het niet drinken aardig goed, maar met de rest totaal niet. Toen ik nog dronk had ik uitstelgedrsag, het lijkt erop dat het nu alleen maar erger wordt. Ik denk daarom ook vaak wat het me nu heeft opgeleverd om te stoppen. Behalve het ontbreken van de kater niet veel. Integendeel, ik ben nog eenzamer en hou dit zo niet lang meer vol. Ik moest dit even kwijt, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 je moet geduld hebben suiker positieve dingen gaan vanzelf komen heel geleidelijk. stap voor stap. het gevoel wat je nu hebt suiker heb ik ook gehad. van is dit het nu en waar doe ik het allemaal voor. doorzetten en doorzetten komt goed, echt en ik heb heb echt heel diep gezeten als je vragen hebt hoor ik het graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 hey suikertje het lijk wel of ik me zelf hoor praten dat is ook nog steeds mijn grote vraag op sommige dingen ben ik er gewoon op achter uit gegaan maar toch is het voor mijn geen rede om weer te gaan drinken ben wel een stuk rustiger geworden en dat is voor de rest van de familie wel een vooruitgang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: Suikertjetwee vragen:ben je met drank minder eenzaamje bent op het moment dat je drink...minder eenzaam met jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 het leven met drank is niet leuk..het leven zonder drank ook niet altijd maar met drank ga je op ten duur gewoon naar de ?????? ja vul het zelf maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 het meeste wat ik mis aan mezelf zonder drank...is de gekke snoepie.... je eigen lekker laten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 wat je zegt snoep, hier ook stuk rustiger geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 oohoh ik krijg geen knuffel:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden