Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hoi Will Vanaf welke datum ben je hier oud en wanneer nieuw. Kan ik er rekening mee houden als mensen zich aan een bepaalde groep storen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Zou zo graag morgen even een vriendelijk woord hebben voor Liefje die dat zo nodig heeft, Mupke twee flessen of 4 wat maakt het uit, het gaat om het inzicht dat je geholpen wilt worden, en daarvoor knokt. Zoals de meesten laat op de avond wel gewoon willen reageren. Tnxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Bekkie, slaap lekker. Komt allemaal goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Suikertje, ik bedoel alleen maar dat ik iedereen het beste wens, niets meer, niets minder Ik stoor me trouwens aan niemand, ik scroll af en toe Hoe gaat het met jou nu ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hoi Emmaroos, Jij klinkt ook heel positief en dat terwijl je relatief noog maar net bent gestopt, Heel knap van je, vertel je geheim eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hoi Beks, nog vlug een nacht:sun: ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 nee was ook eigenlijk maar een geintje Will, maar ik lees het zo vaak hier dat onderscheid en ik sta vandaag precies 2 maanden droog en ik weet niet bij wie ik hoor. Met het niet drinken gaat het goed, maar voor de rest gaat het ...... (mag niet van Tactive) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Knuffel voor je papa Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Met het niet drinken gaat het goed, maar voor de rest gaat het ...... (mag niet van Tactive)quote> Dat eerste is toch het belangrijkste, niet ?? De rest komt dan vanzelf wel. Ik ben misschien de laatste die dat mag zeggen, maar meen het er niet minder om 2 maanden is al heel wat, heb het ooit ook gekunnen, maar wat is er veel gebeurd sindsdien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Knudde Smikkie mag wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ga ik weg komt Will weer binnen ja wat doen we daar nu weer aan¿¿¿¿ Let me think Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Will ik zie weinig vooruitgang in mijn leven. Het is eigenlijk nog net zo als vroeger en eigenlij nog slechter omdat ik me nu nog eenzamer ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Smikkie, dan wens ik je heel veel plezier met oppassen. Leuke leeftijd die kindertjes maar je bent vast gesloopt morgenavond, hahaha. Fijn dat het goed met je gaat, ben er blij om. Suikertje, ik heb geen geheim maar ik denk dat ik eindelijk begrepen heb dat het zo niet langer ging. Ik ben 10 jaar bezig geweest om van de drank af te komen maar eigenlijk wilde ik het niet echt. Ik vond sociaal drinken té belangrijk, kon me een leven zonder drank niet voorstellen. Maar ja, het ging van kwaad tot erger, ik kende mezelf niet meer, zo was ik nooit en ik haatte mezelf hoe ik was geworden. Ook mijn gezin was de wanhoop nabij en ik dacht, nu is het gebeurd. Ik heb 3 weken geleden oude video's bekeken en zag mezelf en moest zo huilen.....wát een leuke vrouw zag ik daar, vrolijk, blij, sterk, lief....en moest je nu kijken. Ik ben toen gestopt en heb twee weken geleden nog één misstap begaan en daarna niet weer. Ik ben positief inderdaad en kan er heel slecht over dat ik in een slachtoferrol zat. Dat wil ik niet meer en wil ook niet depressief zijn en ook niet depressief doen, zielig doen enzo. Inderdaad, ik ben nog maar twee weken echt van de drank af maar het voelt nu al zo goed en ik ga het redden. Ik kan het niet uitleggen maar het voelt goed, ik voel het echt, de knop is om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dankje Beks, doe ik. Hij kent je nog wel hoor Morgen weet ik meer. Hij had bloed te kort en kon heel slecht ademen. Zijn chemo is nu gestopt na 4 kuren en we weten in de loop van deze week of dit heeft geholpen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Suikertje Bekkie, bedoel je denk ik. Smikkie voelt zich juist prima. Ik ga lekker slapen. Ik hoop dat ik niet al te belerend over ben gekomen deze avond. Het zijn wat bewustwordingen die mij helpen. Hopelijk ook een ander. En het blijft psychologie, een wat kneedbare wetenschap. Zelf ben ik meer van de exacte weetjes. Das makkelijker. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Smikkie, zoals jij het zegt, je draagt hem voor altijd binnenin je. Houden zo. Ik ben een gelukkige zoon van een 82 jarige man met een rijkgevuld leven. Hoop hem toch nog even te kunnen houden. ER je klinkt erg goed en vol moed. Knop gevonden, het sterkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Jouw schrijfsels zijn juist heel goed Jaap, en welterusten. Will, sterkte met je pa, hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Sorry bedoelde suikertje die avatars ook he?¿ Slaap lekker Jaap, zal ik het ook maar eens doen denk ik dus elke avond vroeg naar mijn bedje. En ik kom er steeds niet toe. Wie mept me eraf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedeavond: Suikertje,Will, Beksie en Emmaroos. Ben een beetje grieperig en nog niet echt veel bijgelezen en duik ook weer zo mijn bedje in. Maar voor Beksie en Will Suikertje: Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht En Emmaroos: Fijn dat het zo goed gaat:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Smik, mijn dag kan niet meer stuk, vind het superlief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Trouwens niet Will met zijn zweepje want daar ga ik niet van slapen. Emmaroos ik vind je lief, weet nog in het begin toen ik net op het forum was dat jij één van de eerste was die iets tegen me zei:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 BENGGGGGGG!!!!!!! moven Beks!! Aicha, beterschap meidje en inderdaad: Het het nog noeit, nog noeit zo donker west og het wer altied wel weer licht:moon: (Ede Staal ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik heb geen idee waar je het nu over hebt bekkie met avatars. Beterschap Aicha, het komt ook wel goed, zit weer in dipje. Veel stemmingswisselingen sinds ik ben gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ach Beks, dat weet ik ook nog wel......vin jou ook lief.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Aicha Zal je morgen even pben hoop consternatie op fb omtrent mijn persoontje take care, beterschap meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden