Jaap Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeAnna zei iets gelijkaardigsEn toch..Emoties kunnen triggeren. Dat is en blijft een feit.Niet te onderschattenquote> En dat is wat je tot verslaafde maakt.Ook niet verslaafden hebben gelijksoortige emoties,daarin verschillen we niet van niet verslaafden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: Mupke Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: Mupke Originally posted by: EmmaroosMupke!! Dat is lang geleden, of ben je eenandere Mupke???quote> Zijn er meer van?!! Nee, nog steeds dezelfde. quote> Dan had je zeker eerder een ander icoontje?quote> Ja. Dezelfde als jij nu hebt. En Bol.En die paste mij niet zo goed. quote> Dus toch, nou hoi Mupke, leuk je weer te zien, hahaha.quote> Hadden wij niet ruzie vlak voor je de vorige keer hier vertrok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Serieus??? Daar weet ik niks meer van zeg, vertel eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: Jaap Originally posted by: fleurtjeAnna zei iets gelijkaardigsEn toch..Emoties kunnen triggeren. Dat is en blijft een feit.Niet te onderschattenquote> En dat is wat je tot verslaafde maakt.Ook niet verslaafden hebben gelijksoortige emoties,daarin verschillen we niet van niet verslaafden.quote> Dus kunnen anderen wel bepaalde situaties uitlokken die bepaalde emoties met zich meebrengen waarin we geneigd zijn te gaan drinken..toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik kan maar beter afsluiten. Wilde eens weer hier kijken en ik heb de hele dag doorgeworsteld. En ik weet meteen weer waarom ik hier niet zoveel meer wil zijn. Toch nieuwsgierig naar een paar mensen die me geraakt hebben, die zin geven aan dit forum en het nog steeds opbrengen steun te geven aan anderen met hun berichtjes. Ik kan dat niet. Lekker slapen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: JaapEen alcoholist grijpt niet alleen elke aanleiding aan om te drinken,hij creëert ze soms zelfs.En dat doet de alcoholist helemaal zelf.Dus ik zal me nooit schuldig voelen als anderen gaandrinken om wat ik zeg. Dat is de omgekeerde wereld.quote> Zo is het maar net Jaap,mooi gezegd.Zo mijn laatste kwoot bovenop alle andere,slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Lieve Mup, Onlangs dacht ik nog aan je. Gaat het goed met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Voor Fleur nog even een speciale :lops; en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Nou ja, nu heb ik het gevoel dat het aan mij ligt, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben. Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Mups Ik vind het leuk als je zo af en toe eens binnenspringt. Doet me denken aan "vroeger". Maar begrijp het ook wel. Ik volg je Zin om mee naar Israël te gaan? :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Emmaroos, Waarom zou het jouw schuld zijn? Van tijd tot tijd komen op het forum spanningen en irritaties voor. Daar wordt dan weer op gereageerd enz. Misschien heeft Mup daar gewoon geen zin in. Ik ben ook weleens afgehaakt om die reden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Lief van je Smikkie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Frummers, Ik ga trouwens afhaken voor vandaag. Ik ben grieperig en heb dus maar een beetje rondgerommeld. Helaas had AR me vergeten op het dagpact te zetten, maar ik heb het droog gehouden! Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: SmikkieNiet op jezelf betrekken Emma, ze had gewoon even zin om te sneren, van tijd tot tijd kan dat geen kwaad. Ze had ook pb kunnen doen;)quote> Dat is niet echt aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Weet ik wel Lytse maar er wordt gezegd dat we ruzie hadden en toen ik om uitleg vroeg was ze verdwenen. Ik weet dat niet meer en daarom vraag ik me even af of ze daarom nu ineens weg gaat. Maar goed, ik word er echt niet sip van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Smikkie, je kent Mupke helemaal niet waarom dat lopen insinueren? Het is meer zoals Lytse het ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeDus kunnen anderen wel bepaalde situaties uitlokken die bepaalde emoties met zich meebrengen waarin we geneigd zijn te gaan drinken..toch?quote> Dat gebeurt constant, tenzij je kluizenaar bent. Ik zou het niet per se uitlokken noemen.Het is niet expres om je te laten drinken. In de menselijke omgang spelen nou eenmaalvele emoties een rol.De associatie naar alcohol die leg je zelf. En dat gaat helemaal niet bewust. Dat hebje niet door. Ik heb dat ook maar uit boekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Beterschap Lytse en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: Smikkie Originally posted by: fleurtje Originally posted by: SmikkieNiet op jezelf betrekken Emma, ze had gewoon even zin om te sneren, van tijd tot tijd kan dat geen kwaad. Ze had ook pb kunnen doen;)quote> Dat is niet echt aardigquote> Maar helaas wel waar, het is niet ondersteunend, laat haar dan gewoon zeggen wat haar dwars zit.Heb je veel meer aan lijkt me.quote> Je trekt je conclusies te vlug. Ik zie niet in wat zij net heeft gezegd dat niet ondersteunend is. Bovendien hoeft ze niet uit de doeken te doen wat haar stoort aan het forum.Dat zou pas vervelend worden, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Tijd om mijn bedje op te zoeken. Niet omdat dit gesprek me stoort, verre van.. Gewoon omdat het tijd is Ik word er niet knapper op namelijk Slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Vind ik ook Smikkie. Het is een heel bekend gedrag. eerst een trap geven en dan snel uitloggen. Geen uitleg geven maar gewoon....beng, daar ligt-ie, en dan weggaan. Heel bekend verslavingsgedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goeienavond vanop mijn werk, mijn oortjes hebben weer gefloten Staking hier en het ziet er naar uit dat het een kalm wachtje gaat worden. Liefje, kop op meisje, zet je er over, weet dat er mensen zijn met echt goede bedoelingen en sterk je daaraan Hoop dat je vlug wat meer duidelijkheid krijgt Beks, m y Lytse, gauw beter worden zenne, een goeie warme thé met anti-grippine kan wonderen doen ! Fleurie ook weeral juist gemist denk ik kippebil Mupke ook, toemmetoch Iedereen nog hier, nieuw of oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Lieve mensen ik ga uitloggen, Sweet dreams, sleep tight en ik hoop morgen dat een ieder zichzelf weer even opnieuw bekijkt. Emmaroos en Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja, Smik, gaat echt super. Boven verwachting en heb het idee dat het nu eindelijk eens lukt. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden