igor Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 werk ze yvonne. ik zal me er zo ook naartoe slepen, pffff wat kunnen sommige mensen vals zijn. (en ze hebben het niet eens door) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Hierbij een gegarandeerd aankomende klassieker: Adele - Set Fire To The Rain (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 DAGPACT Albert Lytse Will Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ja maar Igor, dan kunnen ze er toch nix aan doen als ze het nie door hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ha, ons Igor sé Hoe ist met je bike ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 zijn we al een beetje wakker? hier zijn de luikjes open vies nat weer buiten zeg tijd voor de zomer fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 wat is romantisch geld verdienen jaap? wil ik dan ook wel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 ja diesel dat klopt en dat maakt het iets simpeler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 vermaak je ook Igor en fijn dag n dat je maar boel valetijnsberichtjes krijg ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ha AR was je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Fijne dag Igor. Doe de groetjes van me aan knabbel en babbel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen voor degenen die eerder nog niet wakker waren. Ik heb de afwas al weer gedaan. Zo eerst boodschappen doen.' Ik heb besloten maar weer eens wat te gaan doen vandaag. werd tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Chatten met mijn vriendin ga je doen vandaag, stiekemerd Ik ga er in kruipen, wil nog wat aan mijn dagje hebben straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 goed besluit suiker, succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 En nog maar eentje dan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hoi Sofie. Kan me voorstellen dat het een hele schrik voor je is. Sterkte ermee. Gefeliciteerd met je kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 marc, wat een bere nummer is dat heerlijk.... ga trainen.. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 morge allemaal alles onder controle hier ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: willDag Liefje .Gaan jullie iets leuks met je partner doen vandaag ? IK wens je alvast een"kalme" dag toe quote> Diesel, ik heb nog niets gehoord helaas.Will, het is hier een gekkenhuis.Mijn partner kan alleen nog maar vloeken en tieren tegen me.Hij heeft denk ik iets teveel aan zijn hoofd, en dat is zachtjes uitgedrukt.Dus ik moet mn mond houden.Misschien waait het over, ik hoop het maar.Ben alweer vollop aan het wassen enz. om hem goed verzorgd achter te laten.Idioot he?Ga zo om boodschappen, en verder weet ik het even niet meer.Dus hier niks romantisch.....Nu even mn bad in.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hoi Madelief, Denk je ook een beetje om jezelf.' Je hoeft je niet alles te laten geworden hoor! Als je straks boodschappen gaat doen, neem je maar wat leuks of lekkers mee voor jezelf voor Valentijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Een goeden morgen. Het dooit, tempratuur vier graden en de zon loert. Ook vandaag weer zwaar gevoel, pffff. Tis wat. Ik lijk wel depri! Misschien een lamp kopen om onder te zitten. Schijn te werken! Iemand ervaring daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen Jan1000, Weet je zeker dat het daaraan ligt of zijn er misschien andere oorzaken. Toch maar eerst eens contact opnemen met de ha lijkt me. Er bestaat idd lichttherapie met ook goede resultaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Zo eerst maar eens even boodschappen doen hier om de hoek. Hoop dat de winkel open is. Was gisteravond nog overval op de winkel. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Happy Valentine!! Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden