Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Morgen ga ik aan tactive een naamswijziging/nick aanvragen. Zat er niet zo mee eerder maar vanwege de koekeloerders op mijn werk en de herkenbaarheid wellicht lijkt het me toch prettiger. En dan ga ik ook zo mijn mandje opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Iedereen al weg? Hannah zit denk ik een glitterjurk uit te zoeken voor de bruiloft:D Voor allemaal welterusten, sweet dreams en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hallo Jeannet, Nee, ik ben er nog, maar er was zoveel geschreven dat het niet of nauwelijks was bij te lezen. Goed plan om je icoon te veranderen. Ik hoop dat je in het echt niet Jeannet heet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nu, als hekkensluiter zal ik het licht wel uit doen! Forummers slaap lekker en morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen. Welterusten en ik heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ik dacht op tijd te zijn, maar toen ik stopte en net geen 3 maand gestopt was (volledig) vroeg mijn ex de scheiding aan. Of hoe een mens zich kan vergissen. Mijn bijdrage. Droog afgemeld, Dodokes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden