PROUD2BME Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Kreeg er ook natte oogjes van fleur:D T was druk hier kan ik zeggen! Ze liggen goed in de markt blijkbaar hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 en ik ben er trots op Akelei!! Kep niks met Valentijnsdag maar dit is toch wel heel fijn als je wakker wordt en dit naast je op je kussen ligt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 O ja, en Emmaroos - mocht je je eigen glazen ingegooid hebben, dan kun je die in ieder geval niet meer volgooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Afwassen is voor de zotten. Grote hond in huis nemen, likt het wel proper.. Ik ga bij Yaja wonen. Meer kans daar om van het straat te geraken lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: jeannetO ja, en Emmaroos - mocht je je eigen glazen ingegooid hebben, dan kun je die in ieder geval niet meer volgooien.Hebben we hier ggen Faceboof I LIKE knop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 kom maar Fleur, grote hond hebben we ook al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Prachtig Yaja!! Moet ik mijn tenen ook niet meer wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Yayala, wat mooi - zo wakker worden! Geweldig! Akelei, helaas geen I like emoticon. Nog niet eens een duimpje omhoog. Redelijk magertjes allemaal vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Jeannet I like Ff weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: fleurtjePrachtig Yaja!!Moet ik mijn tenen ook niet meer wassen quote> hmlaat maar danquote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Kom er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Kom er maar bij hoor Joop! Hoe meer hoe beter hier! Weet waar je aan begint he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Akelei, toen je het net over je aanrecht had kwam ik erachter dat ik ook mijn pannen nog om moest spoelen. Gelijk maar even gedaan. Afvallen? Ik dacht dat ik wel af zou vallen zonder al die alcohol die omzet in suikers maar de weegschaal werkt nog niet echt mee:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Vanmiddag zat ik op mijn werk even mee te lezen. Had ook de Bouman GGZ even gegoogled. Nog gauw ff geminimaliseerd want er kwam weer iemand iets vragen en ze staan gelijk op je scherm te koekeloeren. Ik heb me er vanaf gemaakt door te zeggen dat ik zeer geinteresseerd ben in verslavingen en dat ik graag in de verslavingszorg wil gaan werken. Gewoon, iets anders. Sjonge jonge, je moet toch wat? Daar komen morgen anderen wel op terug want die kerels kleppen vaak harder dan de vrouwen (zal het maar netjes zeggen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Het is verschrikkelijk met die gasten. En ook nog denken dat ze God's own gift zijn ondanks bierbuiken, hangkinnen en een stoffig imago hahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik denk dat ik toch een t-shirt wil. Met de tekst (origineel gejat van Kid Creole) Op de voorkant: Don't be ashamed for the looks you ain't got en dan op de rug some of my best friends are ugly! --- Voor de mensen die het moeilijk hebben hiermee, ik word zo weer serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Mensen, de berichtenteller blijft staan. Zo kom ik nooit aan de 1000 punten *zucht* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hai beste mensen, Goh, wat grappig om te horen, dat mannen ook zo kunnen roddelen en kletsen. Werk tussen vooral vrouwen, dus maak dat niet zo mee. Ben vandaag even romantisch bezig geweest. Ben tussen de middag even stiekum bij LATex een valentijnskaartje op de tafel gaan leggen, met een kadootje erbij. Heb zoiets nog nooit gedaan, want vond valentijn eigenlijk niets. Dacht,misschien vindt hij het ook niks, want hij ging altijd vreselijk tekeer tegen "die onzin". Maar nee hoor, hij belde s'middag meteen op, hoe lief en leuk hij het vond. Nou toch een schot in de roos dan. Lachen he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Rapilos, leuk gedaan! Zie je nou? Een cadeautje uit liefde is altijd een succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dat is waar Jeanette, Ik denk idd. dat de meeste mensen een blijk van waardering fijn vinden. Gelukkig gaat me dat steeds makkelijker af de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Het is erg stilletjes hier in de "huiskamer". Ik ga lekker een muziekje draaien en de koptelefoon opzetten. Hoop dat het bij Emmaroos al wat beter gaat, dat Nance weer blij is met haar behaalde succes vandaag. Ik kijk straks nog wel even om het hoekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Zeker stil hier, Ga ook maar even wat anders doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: albertinaOok ik ben vreselijk bang geweest,heel erg bang.Maar ik was het meest bang voor mezelfen daardoor ben ik gebleven.quote> Ik wil je verhaal niet uit het verband trekken maar dit stukje wel even apart quoten, want dat raakt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hoi Mupke, ik vind het wel fijn om te horen dat het goed met je gaat. Met je forummening ben ik het eens, het enige wat mij helpt richt je op die mensen of woorden waar je wel iets positiefs uit kan halen, want die zijn er gelukkig ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 "Even" binnen komen zeilen. Zomaar even bijlezen lukt niet echt dus. Zag dat Madelief weer thuis is. Wat verschrikkelijk jammer Madelief, in mijn ogen een echt gemiste kans. Had het even tijd gegeven. Had die kans aangegrepen. Overigens, en dat bedoel ik echt niet rot, het verbaast me niets, ik was er al bij voorbaat bang voor... dat je al heel snel af zou haken. Ik hoop echt dat jouw begeleider door blijft knokken voor je. Ik hoop ook dat je niet blijft vasthouden aan jouw partner zoals je nu doet. Aan de ene kant schilder je hem als een 'nare man' af, en dat is zacht uitgedrukt. Aan de andere kant geef je heel andere signalen af .... je weet het zelf wel. Probeer toch alsjeblieft een keer de balans op te maken. Is deze man inderdaad de ellendeling zoals jij vaak aangeeft... hak de knoop wat je relatie betreft dan door. Is hij niet die nare man... maar is jouw mening op de momenten dat je hem zo afschildert vertroebeld door de drank of door jouw 'bui' ... ga dan bij jezelf te rade. Madelief, stop met halve beslissingen. En probeer alsjeblieft deze posting niet als de zoveelste aanval te zien... de mensen hier bedoelen het allemaal goed, wees daar van overtuigd. En verder luitjes... ben ik inderdaad al weer helemaal kwijt waar ik op wilde reageren :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden