Yvonne Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Gooooooood murning frummers. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken. Binnen is het behaaglijk, buiten regent het volgens mij. Ik zit nog te gapen na een zeeeer warrige dromennacht (best wel leuk eigenlijk). En ik ga nu eerst even 'de tuin bezichtigen' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Moggûh Von! Ga je naar de stad? Kun je nog een lifter gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Morgen Marjo en Yvonne Het is nog erg vroeg voor me, maar kon niet meer slapen. Eerst maar bakkie koffie bij Yvonne halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 goeienmorgen alle lekker bakkie yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 moggeuh freubeltjes, mmmm lekker bakkie en peuk nu, pfff ff rust weer genoeg gedaan zo op de vroege ochtend :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Morgy Suiker, Marjo en Snoepje, Koffie op, stukje bijgelezen, tijd voor de douche hier. Marjo, normaal gesproken kun je mee rijden, maar moet heel vroeg beginnen en heb geen tijd om om te rijden ben ik bang... dus zal het de trein worden ben ik bang :$ Gisteren gelukkig geen last van de gladheid, vandaag hoop ik ook niet, maar weet niet hoe koud het vannacht is geweest... dus toch maar weer uitkijken.. Nu rennen, alweer ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nee joh, geeft nix No train.. Lopens kom ik ook een end Werkze Von! Ook goedemorgen Suiker, Snoepje en Diesel! Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 goede morgen frummels. eerst maar koffie. het is 2 graden yvonne en het regent, dus geen gladheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 ;)mogge.. luikjes nog niet open hoor.. heel warrig gedroomd. hoe hebben jullie geslapen? vandaag twee keer trainen eerst in mijn sportschool en daarna vanmiddag in de sportschool van mijn broer, is wat veel, maar moet mijn gedachten verzetten en voel mij er goed bij. gaan jullie nog iets doen? eve krantje enzo igor goed gezegt, wat geweest is geweest en nu er tegenaan, zo zie ik het ook, gisteren is geweest, vandaag goed doen en genieten en morgen zien we wel toch.. genoeg gebrabbeld goedemorgen wereld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 nou hier toch wel glad hoor Igor, zit nog goed de vorst in de grond, maarja buitengebied en niet gestrooid hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Een goedemorgen op deze valentijnsdag. Ik hou van jullie allemaal. Als ik jullie toch niet gevonden had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Trouwens gisteren is de vijver gegraven en eindelijk m'n eerste zwerfkei gevonden op eigen grond Die gaat mooi plekkie krijgen ergens, zat helaas geen hunnebed aan vast , maarja je kan nie alles hebben tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen allen. Fijne Valentijnsdag, voor wie eraan mee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ach ja valetijnsdag idd, nou dan m'n ex maar bellen die is jarig. Heeft die ook leuk kadootje vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 ha Lieffie heb je wat te horen gekregen gister, heb nie alles gelezen gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: JaapEen goedemorgen op deze valentijnsdag. Ik hou van jullie allemaal.Als ik jullie toch niet gevonden had.quote> Nou Jaap van allemaal is wel heel veel hoor, of je hebt wel een heel groot hart en had je ons nie gevonden ....................dan hadden wij jou wel gevonden of had je anderen gevonden ....ofzoiets Trouwens ken jij "dorpoudste de Jong " ook? en Adriaan uit den Haag, dichters uit de punktijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nee die ken ik niet, En om heel eerlijk te zijn, in die tijd zat ik gewoon op school in Drenthe. Daar kwam in die tijd nog niet alles door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen valentijnlovers, de laten zijn precies ook de vroegen hé ? Is love in the air ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dag Liefje . Gaan jullie iets leuks met je partner doen vandaag ? IK wens je alvast een"kalme" dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Zo, hondje uitgelaten, bammetjes gesmeerd, jas en en wegwezennnnnnnnnn.. Mensen mooie dag, en doe voorzichtig, zitten inderdaad hier en daar nog gladde plekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Vonn ook werkse en maak er wta van vandaag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 En nu ga ik heel romantisch geld verdienen Voor wie er tijd voor heeft veel romantiek gewenst het weer werkt al aardig mee, het is al weer lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Werk ze vonneke, ik neem nog een bakje verse koffie van je aan DAGPACT Albert Lytse Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 O Jaap , jij komt ut Drent Nee dan snap ik dat je nie alles meekreeg. Daar heb ik nu ook zo nu en dan last van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden