Spring naar bijdragen

woensdag 15 februari 2012


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Emmaroos
Weten jullie.........ik drink nu twee weken niet. Maar afgelopen week schreef iemand dat je dan wel niet drinkt maar ook niet nuchter bent.
Ik trok me dat aan want ik dacht, dat ben ik ook niet, nuchter, bedoel ik.


Last van je korte geheugen, ER ? Schreef je zelf !
Zal je helpen, zondag, 12-2-2012, om 20.28uur.
*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Fleurtje,

ik heb je bericht een paar keer moeten lezen,

om eerlijk te zijn vind ik dat je het mooi omschrijft.

Een karikatuur in je hoofd een soort obsessie dus,

daar betrap ik mezelf ook wel eens op.

Dan laat ik mezelf veel te veel meeslepen.

inderdaad foute boel.

Toch ook wel leerzaam,

proberen om afstand te nemen.

Maar begrijpen doe ik je,

inderdaad een karakter is niet te veranderen

en het heeft dan in mijn ogen

niets meer met de verslaving te maken

maar met de persoonlijkheid van iemand.

HabbaHabba.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm

Iriszorg gebeld omdat ze mij deze week zouden terugbellen..12 januari al aangemeld.

Ze zullen me heus wel terugbellen..Maar het is zo druk

Geloof ik ook wel...maar ben een beetje euforisch dat dit mijn 4de dag gaat worden dat ik niet drink, mijn werk ging supervlot vandaag, zelfs een collega in vertrouwen genomen.

Direct na het werk boodschappen gedaan zodat ik niet s'avond er nog met een smoes uit hoef..

Zo meteen gesprek met psych, ook goed..

Maar het idee dat er iets liep bij de iris had ik fijn gevonden..Nou moet ik het natuurlijk zelf doen..maar toch

Vandaag ga ik dapper door en voel me goed en heb vertrouwen in mezelf..

Excuses btw dat ik zo binnen kom vallen

Change

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Change,

Ik heb ook de internetbehandeling gedaan en vond het zeker niet onpersoonlijk.

Zelf heb ik het als zeer prettig ervaren.

Je kunt je aanmelden en via internet krijg je opdrachten die je thuis moet maken.

Het fijne ervan vond ik dat ik ten aller tijden het programma kon openen en naar mijn eigen invulschema’s kon terug kijken

Dus ook op moeilijke momenten greep ik wel eens naar het programma om te kijken wat ik op dat moment voor mezelf kon betekenen

Er werd me een flinke spiegel voorgehouden, die ik zelf had ingevuld

De momenten waarop ik dronk, waarom, wat ik eraan wilde doen etc.

Voor mij was dit ideaal, niet eens per week een gesprekje waarvan de woorden later soms kunnen vervliegen maar het zwart op wit voor mijn neus, 24 uur per dag als ik wilde.

Ik kreeg (denk overigens iedereen) een persoonlijk begeleider die weer reageerde op mijn opdrachten

Pas als hij vond dat ik er aan toe was kreeg ik de volgende opdracht

Zelf heb ik er erg veel baat bij gehad

Ik zou het zeker aanraden!

Ik heb het bij de Brijderstichting gedaan

Maar ik denk dat alle online behandelingen wel een beetje hetzelfde zullen zijn

Dag 4.....top!! :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik wil even laten weten dat Will zijn vader met spoed weer is opgenomen omdat hij geen adem had zoals Will het zelf zegt. Ik hoop niet dat dit voor hem een trigger is want hij ging net zo goed met het niet drinken. Ik geef dit even door omdat zijn inbox vol zit, en even niet bereikbaar is en omdat ik weet dat Will zou willen dat jullie op de hoogte zijn van de situatie.

Liefs,

Beks

ps wel een hoop Will cq willen in deze posting ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal!

Voor het eerst tijd om op het forum te komen vandaag :( .

Begon vanochtend allemaal met een vervelende mail van de UWV, hoop gedoe rondom mijn verlopen inschrijving, terwijl ik nog niet eens een uitkering heb, maar goed. Had er zelf ook een beetje een rommeltje van gemaakt. Het zweet brak me direct uit, paniek etc. Slecht begin van de dag dus. En dat terwijl ik vanmiddag naar de zogenaamde speeddate van het UWV moest. Nee helaas geen manier om aan een lieve dame te komen ;) , maar de mogelijkheid om mezelf te presenteren aan verschillende werkgevers. Gisteren had ik daar nog zin in, maar vanochtend voelde ik me uit het lood geslagen. Toch gelukt om mezelf wat op te peppen: pak aan, glad geschoren, glimlach op. De speeddate was eigenlijk best leuk en nuttig. Toch een paar goede contacten gelegd en mezelf goed kunnen presenteren. Daar ben ik dan best trots op :) Helaas is mijn pak wel nat geworden, was met de bus en lopend gegaan.....Tja had vroeger de luxe van auto van de zaak, nu even de hand op de knip en nog geen auto gekocht...;)

Ook nog maar even melden voor

DAGPACT

Albert

Lytse

Marc

Borretje

Billy-Bob

Emmaroos

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje :heart:

Eigenlijk heel slecht.

Ik ben weer naar de Bouman geweest en ik krijg ambulante zorg.

Dat betekend van maandag tot vrijdag elke dag een dosering librium, van hoog naar nul.

De week daarna mag ik op woensdag beginnen met Baclofen.

Dat had ik niet verwacht, maar ik ben op mijn strepen blijven staan.

Nu heb ik met iedereen een conflict, mn partner, mn kids. Er is er maar 1 die me nu echt helpt. Dat mag ik van haar denk ik niet zeggen. Maar als jullie goed hebben gelezen, weten jullie het wel.

Morgen komt mn huisarts langs., is nodig nu.

Will. heel veel sterkte! :heart:

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van mijn psych.

Zij heeft voor mij nog eens met de Iriszorg gebeld om te weten hoe lange wachttijd er verwacht kon worden, blijken ze heel hun systeem om te gaan gooien en daar niets over te kunnen zeggen..zou in maart kunnen zijn maar net zo goed in mei..

Nu gaat het op dit moment even goed, en ze heeft voor mij gebeld met een psycho therapeut met ervaring met verslavingsproblematiek en daar kan ik direct terecht.

Ik houd dan voorlopig nog wel contact met psych om te laten weten hoe het bevalt.

Weer nieuwe hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...