Jaap Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 En nu ga ik slapen. Weer mijn laatste werkdag gehad. Dus morgen lekker vrij. Hoewel zo voelt het niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spijtig dat het bij ons geen gewoonte was. Die sigaretten in een bekertje. Man man, ik was nogal op bezoek gegaan bij mensen peins ikke. Ook hier tijd om te maffen. Maf ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Gunn, ik zou als ik jou was, inderdaad naar bed gaan en lekker gaan slapen. Dan moet je morgen dit stukje eens overlezen. Ik hoop dat je dan zegt: Mensen nog aan toe, wat bezielt mij om zo'n slachtoffer van mezelf te zijn. Gauw naar bed en diep onder je dekbedje. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Harry, Dat gedichtje heb ik een tijd niet meer gelezen. Ik ga het printen. Bedankt en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Lieve aanwezige frummers, Ik ga ook maar stoppen. Slaap lekker allemaal en morgen wordt het vast een betere dag! En: ik heb het weer droog gehouden, met dank aan de verkouden AR die me telkens trouw op het dagpact zet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Akelei, Wij zijn het komisch duo "de lamme en de blinde" , maar samen komen we een heel eind! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: akeleiFleur, bij mj heb je respect verdiend. Chapeau zelfs. In het begin kon ik je niet uitstaan niet slaan hoor. Volgens mij kan ik eerlijk tegen jou zijn, als het niet zo is, excuses. Nog ff op de valreep..Totaal geen probleem mee Akelei Ik zou mezelf nog steeds niet kunnen uitstaan van tijd tot tijd peins ik En dat niet-roken? Komt helemaal goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Teveel, wat móói. Heb het gedicht net op facebook gezet. Welterusten voor diegenen die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Den blinde en den lamme Zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 dag mensjes Er wordt weer wat drukker geschreven zie ik Ik heb niet veel te melden, dag 10 zit er op..vandaag wel weer boos op mijn werk geweest omdat ik een extra dienst moest draaien..maar goed. Mijn frustratie niet weggedronken zoals ik gewend was, Zit me nu redelijk te ergeren aan een programma op TLC waar naar mijn idee comazuipen wordt verheerlijkt.. Allemaal zuiplappen die stuk voor stuk ontkennen een probleem hebben.. en de verslaggeefster doet leuk mee..... Onbegrijpelijk. Blij dat ik niet in Engeland woon. Ga nog een rondje zappen Change Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik zie allemaal nieuwe mensen ingelogd. Wees welkom om mee te schrijven mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ik kom even welterusten wensen, en me droog afmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Trusten Gaby. Weer een dag erbij, niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik hoop dan maar dat het hem lukt, Akelei:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedenavond, Nu wil ik ook wel eens hier melden hoe ik me op dit moment voel. Ik geloof dat ik boosd ben. Had ik aan het eind v.d. middag nog zo gevraagd PLEASE om niet weer te beginnen met dat geharrewar en gebeurt het toch weer. Ik heb nog de beleefdheid op gebracht helemaal bij te lezen en dus zullen er wel niet veel mensen meer ingelogd zijn die daar aan meegedaan hebben. Het houdt mij (en zeker niet alleen mij) echte tegen om hier wat te schrijven, wat ik eigenlijk wil delen. Soms wacht ik weken en dan heeft het weinig zin meer. Steeds weer was het dat het dagen om Borretje draaide. Dat heb ik hier ook al eens aangekaart. Niemand komt er dan tussen en als men dat probeert, wordt er niet op ingegaan. En dan draait het alleen maar in een kringetje en gaat niet over iets nieuws. Gelukkig logde Bor de laaste tijd niet meer vaak in, maar toen waren er wel weer anderen die gingen muggenziften. Ik sta achter Bolletje, die dan tegen beter weten in nog het geduld kan opbrengen om in nette, meelevende en voorzichtige bewoordingen probeert de zaak te sussen en uit te leggen. Helaas. Geen redden aan. Ik ben niet de enige die niet begrijpt dat Tactive hier niet meer op let i.p.v een krachtterm die niet mag. Nou, ik heb dus nu even geen zin om over mijn reisje en de gevolgen daarvan te schrijven. Zal toch niet interessant zijn, lijkt me zo. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Lidia, ik vind het heel goed wat je hier nu verwoord. Echt, super van je. Alleen, maak nu niet dezelfde fout als de anderen, of ik bedoel eigenlijk, gebruik niet dezelfde smoes om hier weg te blijven. Ik kan me goed voorstellen dat jij en een hoop anderen, boos zijn maar dat is geen reden om weg te blijven hier. Ook al kom je er soms niet tussen of word je genegeerd of gaat het steeds maar om één persoon en zijn of haar vriendjes, jij komt hier voor steun of wat dan ook en dan schreeuw je maar wat harder. Typ je maar met hoofdletters. Wegblijven is geen optie en is altijd een smoes omdat er iets anders speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou, ik meld me weer droog af voor vandaag. Welterusten voor iedereen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Emmaroos, nee, ik ga er verder beslist niet over door en blijf ook niet weg, maar het zat me ineens tot hier..... En toen leek me het het beste om dat dan maar eens neer te leggen waar het hoort, op de plaats waar ik die boosheid opgelopen heb en dat is hier. Ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en hoop van harte dat men morgen terug leest en dan eens nadenkt over wat het voor de andere mensen die nog worstelen betekent. Kijk maar eens hoeveel nieuw aangemelden hier de laatste tijd zijn en waar zijn die nu? Welterusten, Roos en als je wilt weten hoe het met me gaat dan is het makkelijker om even op het rookdraadje te kijken. Daar is het niet druk en heerst ook een goede opbouwende sfeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Lidia, nog even weer ingelogd. Zeker ben je niet de enige die er zo over denkt, er zijn velen met je. Ik vind het ook echt meer dan belachelijk hoe mensen soms reageren en denk dan vaak, stelletje trutten die jullie zijn!!! Alleen, ik zie heel snel ergens de humor van in en moet er ook vaak om lachen. En weet je waarom? Omdat het zo herkenbaar is. die trutten met hun bek als een scheermes, zijn aan het afkicken of zijn bijna aan een terugval toe en daar worden ze heel narrig van. Wat doe je dan om de aandacht van jezelf af te leiden? Juist......een ander pijn doen. Laat het over je heen komen, Lidia en alle anderen die er last van hebben. Kijk er met andere ogen naar. Regenjastechniek........het van je schouders af laten glijden. En die nieuwelingen komen wel en anders vinden ze wel een ander forum. En dat rookdraadje, daar zit ik al op en klopt wat je zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 En nu ga ik naar mijn bedje. Tot morgen, log direct uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Lydia, ik heb je gelezen en begrijp je. Ook ik ben aan het zoeken naar een weg om hier op een manier te schrijven die helpend is voor mij en voor een ander. Aan de andere kant, BamBam heeft eens geschreven, "het forum is wat wij ervan maken". Momenteel kan ik mijn weg hier ook niet echt vinden. Aan de andere kant ben ik mij er ook van bewust dat ik in real life ook niet met iedereen door één deur ga. Dus wat dat betreft is er hiet niet zoveel verschil, de ene persoon spreekt mij meer aan dan de ander en ik denk vice versa. Jammer dat je niets over je reis vertelt, je doet er jezelf te kort mee. Zoals ik je lees had je wel graag willen vertellen hoe je het hebt gehad maar laat je de irritatie de overhand nemen. Daar betrap ik mezelf ook op, dus leer ik nu ook weer van jou. Ik hoop toch nog te lezen hoe je vakantie was en denk ook eens na over irritatie, ga ik ook doen. Als ik iets wil veranderen moet ik bij mezelf beginnen aan een ander kan ik dat niet vragen. Het is hoe ik er mee om wil en kan gaan dus nog een hoop te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden