Spring naar bijdragen

Woensdag 22-02-12 gehaktdag!

danmaarwater

Aanbevolen berichten

He, Smik, zo zwart/wit als dit zie ik 't niet, hoor:

"We moeten het zelf doen en voor ons zelf..dan is iedereen blij, zoiets. Soms heb ik daar ook geen zin in hoor, maar het werkt wel beter zo, ".

JIJ moet er iets aan doen, maar dat komt omdat JIJ je niet goed voelt in de gegeven situatie.

Kun je alles achterlaten en met 'n kapmes de oerwouden van Borneo in trekken, moet je zeker doen, als je alle schepen achter je wilt verbranden.

Voel je nog verantwoordelijkheid voor de situatie, moet je er JOUW dingen aan doen om de voor je hele omgeving geldende situatie te verbeteren.

Erg zwart/wit, ik geef het toe. If I may be so blunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Smikkie

Huis wat ik ws ga kopen, komt alleen op mijn naam te staan. Al klinkt dat goed en stoer, ook dat is moeilijk maar wel beter, ik ga de touwen zelf nu in handen houden, hoe moeilijk ook.quote>

Heel goed, Smik! Nu ga ik echt, de dag roept!

De terugroeper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Fleur zou ws denken en zeggen, zoveel heb ik nooit gedronken! Zo vroeg op de dag nooit gedaan, zo veel invloed de drank. Zo ver heb ik het nooit laten komen, iets van die strekking. Het kan en dat snap ik, maar dan zo een grote bepalende invloed, kon er even niet tegen sorry.
Terwijl ze het ws goed bedoeld, maar haar geruzie kwam mij net even niet goed uit, sorry. en het is al zo lang gaande( dagen en meteen weer na haar ban), werd er niet goed van.quote>

Ik had eerder gezegd af te bekken maar hier wil ik best nog even op reageren.
Ik hou er niet van wanneer mensen iets voor me invullen.
Maar zoals je zegt..ik dronk geen supergrote hoeveelheden. Twee flessen wijn kon ik niet binnenhouden.
Vroeg op de dag dronk ik wel. Ik heb een periode gehad dat ik elke dag dronk voor ik naar mijn werk ging. Tegen dat ik het forum had gevonden deed ik dat niet meer. Godzijdank.
Mijn probleem met borretje hoort inderdaad niet op het forum daar waar mensen het soms heel moeilijk hebben.
Meer dan dat kan ik er niet op zeggen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...