Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Ja, Bol, dat is zo, hahaha, maar ik ben er achter gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Allez dames, voor zover de WIE is WIE.... Alhoewel ik daar naar geneugten ben opgevangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik, wat ben je stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Hey Emmaroos StillErik is ook een goede naam voor mij..ben gewoon erg verward, weet het allemaal niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Wat weet je allemaal niet meer Erik. Begin eens met 1 ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Vertel eens Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Allez, zeg, komaan he Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Ach...het is gewoon het hele leven...Ik laat me leven door angst en onzekerheid. En mijn buitenwereld ziet mij als een begaafd, intelligent, en wellicht ook aantrekkelijk persoon....ik zie alleen het tegenovergestelde en zoek naar bevestiging daarvan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Emma en Es, Het is geen verhoor met hem, misschien denkt hij nog wel heel diep na:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Zou je het ook kunnen omdraaien Erik? Dat je geen bevestiging zoekt voor je angsten en onzekerheden maar juist voor die leuke, knappe, intelligente man die je bent? Moeilijk nu, dat begrijp ik maar je blijft er anders zo lang in hangen. En in een slachtofferrol zitten is zo'n rotgevoel. Daar word je niet beter van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik wat zou je nu kunnen doen tegen die eenzaamheid? En ik ken maar al te goed de weerzin om actie te ondernemen hoor, en meerderen hier. Mij hebben ze ook achter m'n vodden aangezeten vroeger. Vaak dacht ik "mensen schei nou toch uit, zien jullie niet dat ik het moeilijk heb.'En ik had er, iedere keer wanneer mensen me aanmoedigden veel angst bij. Ik durfde niet onder de mensen te komen. Die waren heel bedreigend voor me. Ik had me zo lang opgesloten en was zo vervreemd van anderen. Wat als mensen me pijn zouden doen, dan kon ik me niet verweren. god wat was ik toen wantrouwend naar iedereen. Overigens drink je nu nog of is het gelukt om te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Suikertje, we bedoelen het goed hoor, niet als een verhoor maar we proberen iemand te laten praten zodat de druk er wat af is. Zo kun je het toch ook zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 weet ik wel emma, maar had even iets prive met hem te bespreken, vandaar ik zei doe maar even rustig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Ben er even van tussen, kom later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Dag lieve mensen...het is wel weer gelukt om te stoppen...voel me wel een verrader ten opzichte van alle mensen die zich zo lief en begripvol hebben opgesteld tegenover mij....Mea culpa..I am not worthy...ik ben zoekende en weet het antwoord niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Hey LA BAs, tja, die kleine ssssssssssssssssssss dat is niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik, komaan he. Hoe kan ik je in godsnaam ervan weerhouden te drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Eric nog een vraagje. Hoe lang is het laatste jaar, je langste droge periode geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik je bent geen verrader hoor, in tegendeel, je komt er hier mee op het forum als je hebt gedronken en je bent nu ook al gestopt. Dat vind ik nu knap van je. Als ik nu begin met drinken stop ik niet voor ik laveloos in bed rol. Je kan je leven niet in 1 keer veranderren Erik, Stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Geen idee esperanza...tot nu toe heb ik jou gezien als iemand die alleen maar in beschonken toestand op dit forum kwam......Alle begrip, want zo voel ik me ook vaak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Soothe....mijn langste droge periode is 2 weken geweest. Heel lang geleden heb ik een jaar niet gedronken, toen was ik nog getrouwd...deed ik het voor het behoud van mijn huwelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Nou nou................ Dat is menigeens reactie........ Daarentegen kan je van mij hier en daar tjaaaaaaaaaaaaaaaaa.................... Maar zeker niet altijd dronken of negatief. Ik hoop dat mijn maatje me daar in steunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 ? Esperanza...wil je echt niet aanvallen......zeg alleen maar hoe ik jou tot nu toe hier heb gezien..en dat is mijn waarneming, niet de waarheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik, WIJ gaan dat goed doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen. Heb bewust een beetje afstand genomen, niet dat ik weg zal blijven, zeker niet! Ik meld me voor de 4e dag droog af. Teruglezen doe ik even niet, het is nu goed voor mij om helemaal niets over drank te lezen. Zo voelt dat voor voor mij persoonlijk dan. Ik wil iereen die het moeilijk heeft, veel sterkte wensen. Nu duik ik zo mijn bed in, morgen weer vroeg op. Truste Frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden