bolletje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik, heb je niet iemand die je kan vragen of jullie samen iedere dag even wat kunnen gaan doen? Wat wandelen of zo. Boodschappen doen? Of heb je daar de energie niet voor? Goeie avond Esp, en DMW. Jullie gaan goed zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Spike, ik begrijp je, het is een langzaam proces. Ik heb het deze ochtend ook gezegd tegen mijn maatje........... Wat kan ik zeggen / Alleen dit, Spike, lees Esperanza maandagochtend. Ik hoop dat ik het volhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Thanx Bolletje, maar als het zo doorgaat moet ik na ADB, ook nog eens ADBDB worden, heb me verslapen vanmorgen omdat ik te lang op het forum heb gezeten hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Hoi bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Tja, dan zijn er voor zover ik me kan herinneren Suikertje en Sowhat on line bij wie ik me moet excuseren. En, natuurlijk bij allen die ik gekwetst heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Esperanza, Lees net je laatste bericht. Ik ben zo blij voor je dat je hier weer op het forum bent en dat het beter met je gaat. Strijd met alcohol is zo moeilijk. Ik dacht gisteren ook dat ik alles onder controle had. Vandaag voel ik me net als Erik alleen ik heb daarbij gelukkig de drank nog buiten de deur weten houden. Dit is mij echt tot nu toe alleen maar gelukt door goede, indringende, confronterende gesprekken die ik gehad heb. Maar mijn trek is er nu heel erg. IK verschuil me nu in mijn eigen wereldje hier en kom hier vandaag even weinig. Je hoeft me helemaal geen excuses aan te bieden. Ik ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Lieve Suikertje, ik heb U een beetje gevolgd met al Uw misere. Sorry, ik wist het niet, zoals je weet ben ik hier nog maar pas. Neemt niet weg dat ik tracht je tips op te volgen. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Neemt niet weg Suiker dat je niet wakker moet blijven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Originally posted by: EsperanzaNeemt niet weg Suiker dat je niet wakker moet blijven hequote> ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Dat komt wel weer DMW. Of gewoon de wekker zetten. Hey Suikertje hoe is het vandaag met jou gegaan kerel. Hoe heb je je vandaag gevoeld/ is het een beetje redelijk gegaan en heb je nog iets kunnen doen waardoor je wat dingetjes even opzij hebt kunnen zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Originally posted by: bolletjeErik, heb je niet iemand die je kan vragen of jullie samen iedere dag even wat kunnen gaan doen? Wat wandelen of zo. Boodschappen doen? Of heb je daar de energie niet voor?Goeie avond Esp, en DMW. Jullie gaan goed zeg.quote> dat is deel van het probleem......ik heb niemand...letterlijk niemand...dat is mijn dagelijkse pijn, er altijd alleen voor staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Lieve Erik, Wat rot dat je je zo voelt, jongen. Maar denk niet dat het hopeloos is. Dat is het echt niet. Ook ik heb jaren en jaren therapie gehad en ben nog lang niet klaar. Maar het gaat heel langzaam wel beter met me en dat na bijna 53 jaar. Sommige dingen blijven ook voor altijd pijn doen en daar moet ik mee leren omgaan. Misschien een levenstaak maar dat is dan maar zo. Zonder drank gaat het in ieder geval makkelijker om dingen te accepteren. Er is best wel hulp voor je hoor, praat er toch maar eens met je huisarts over als je dat tenminste wilt. Erik, je bent een lieverd, echt waar, zoals ik je hier heb leren kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 @ Erik. Dan moet je JUIST hier blijven praten! @ Bolletje, had ik gedaan, maar mijn vrouw had het bed te goed opgewarmd. Zal hem morgen wat harder zetten en de koffie klaarzetten op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Originally posted by: GewoonErikdat is deel van het probleem......ik heb niemand...letterlijk niemand...dat is mijn dagelijkse pijn, er altijd alleen voor staan.quote> Ja das de pest Erik, en er komt niemand naar je toe en zegt "Och arm, wat vind ik dat erg voor jou, kom op dan gaan we eens wat doen"Je zal echt zelf stappen moeten ondernemen kerel anders blijf je in deze situatie zitten. Maar heb je wel zin om stappen te ondernemen of zeg je, geef mijn portie maar aan Fikkie. Je bent geen slachtoffer van je eigen lot. Het wordt pas je lot als je er in verzuipt.Er is dus een hele hoop werk aan de winkel voor je.Weet je zelf hoe je het een beetje aan zou willen pakken? Wat zou je zelf kunnen doen om uit deze eenzaamheid te kunnen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik, geloof me, ik ga nog echt niet goed. Ik ben echter blij dat ik dit forum EN hulppost gevonden heb waar elkeen tja........ soms naar waarheid raakt. Ik vind hier steun, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Erik Ik denk met je mee en voel met je mee en begrijp je zo goed. Toch moeten we waken voor teveel zelfmedelijden jongen. IK ook nu! Ik heb ook niemand waar ik iets mee kan doen, of gewoon een praatje maken. Ik heb ook vaak en ook nu nog gedacht dat ik daar niks aan kon doen en dat het allemaal de schuld van de boze buitenwereld is. Ik weet dat ik een leuke, aardige man kan zijn, maar ik geef mezelf niet prijs als het er op aan komt. En dan haken mensen af en ga ik me weer terug trekken en zielig vinden. Morgen moet ik naar VNN, ze weet dat ik zo in elkaar steek. Ik wil therapi oid hiervoor. Weet niet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Goed zo, Suikertje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Suikertje, tja, voor jou heb ik toch wel een zwak. Mij opvangen, in-tegenbericht_TERECHT_weer op de grond zetten !!!!!!!!!!!!!!!!! En, een lieve - welkom terug -. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Graag gedaan Esperanza. Dit is mij ook vaak gebeurt hier hoor. Kwam ik vol zelfbeklag me melden op het forum en dacht nu vinden mensen me wel zielig en dat gaat me dan helpen. Dat deden sommigen ook wel, maar anderen pakten me even aan en gaven me die spreekwoordelijke schop. Wilde daar niks van weten op dat moment natuurlijk, maar dat heeft me wel weer op de been geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Tja, voor diegene die het nog niet weten, dat dacht ik dus ook met mijn zatte kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Heey Es, ben je een man of een vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 En, Suikertje, de maandagochtend van ongeveer zes tot negen................. En dan moet je vechten als dronkelap. Dan BESEF je niet dat je mensen kwetst. Alsnog, bedankt voor de (het)schopje. Maar was wel NODIG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Read my lips, Emmaroos............. Valt me wel tegen hoor, (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Es. is volgend mij een vrouw Em. Vrouwen pakken vaak een rood appeltje als emocion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Ik weet het al, hahahaha, sorry meid;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden