Spring naar bijdragen

Donderdag 23-02-2012


bekkie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja gaat wel schat en met jou???

Ik hoop dat je alles een beetje een plekje kan geven.

Is moeilijk hoor. dat weet ik. (En ik kan het weten)

Maar geloof één ding na regen komt altijd zonneschijn.

En dat gaat gebeuren. Hoewel je dat nu nog helemaal niet kan inzien.

Maar nu eerst mijn thee. Groene thee aub

Waar blijft ie will????

Je bent toch niet weeer ingedut??

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Me 2 dears, val haast omver.

Nog heel even een bedankje voor iedereen hier die me steun heeft betuigd, heb alles gelezen en het doet me goed met zoveel medeleven.

@spike, leef met je mee hoor ivm je poes. Ik ken het :sun:

Night night, vonneke of igor komt zo met verse koffie, zoniet liefje of sha. Ben ik nu weer fout ?? Iemand anders dan ???

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer aan 't werk, logde vannacht al even in.

Had diverse PB's, waarvan eentje van tactus.

Die opmerking van mij, "alle nieuwen lekker aan de drank" was inderdaad misplaatst, excuses daarvoor. Ik weet dat ik me niet gehoord voelde, bijna iedereen kwebbelde lekker door, alsof ze aan de bar van de stamkroeg hingen, en de nieuwe binnenkomer geen blik gunden, so I lashed out. Klein en niet netjes, dus.

Maar je hoeft het ook niet groter te maken dan het is, PBers, dat is ook des alcoholists.

'n Flauwe vervelende opmerking was 't, van 'n zich genegeerd voelend ventje.

Genoeg daarover.

Het schaatsen de volgende dag werd geen 40, geen 80, maar ongeveer 100!!!!! rechtopstaande slagen!

Schaatsen blijkt niet de ideale sport voor de net in de onderbuik geopereerden. Ff heen en weer, au en ai, en gauw weer uit die ijzers.

Wat baalde ik, het mooiste swarte iis sinds jaren, en alles wat ik kon was toekijken.

He, nieuwen, en ouwen ook, hou het zo droog als je wilt, da's mijn motto.

Afgelopen dag gelezen, de moeilijkhebberds, ga ervoor. Boor je krachten aan.

Het lijkt vaak ook alsof het mij makkelijk afgaat, maar dat komt ook omdat ik mezelf voortdurend vertel dat het voor mij, flinke vent, toch 'n fluitje van 'n cent moet zijn?!?!?!

Zo werkt het vaak wel voor mij. Trivialiseren noem ik het, ach joh, easy.

Tel je zegeningen, werd hier froeguah vaak gebezigd, cliche, maar zo waar.

We zitten allemaal binnen, achter de laptop, geen honger, vet rijk land, met goede voorzieningen.

Lees hier soms ook klachten over de hulpverlening, maar je kunt moeilijk op iedere eventuele hulpbehoevende nederlander 'n hulpverlener achter de hand houden, vraag dat Rutten maar na, die heeft verstand van huishoudboekjes. Wij meestal niet, wij doen maar raak, of wat.

Hannah, ik las je, en het raakte me. Snap wat je bedoelt, maar jij bent jij, en niet de genenpoel van je familie. Ga goed, meissie.

Zo, 'n heel verhaal, en nu ga ik weer wat doen, doeoeg, kransgenoten, nog eenmaal:

HOU 'T ZO DROOG ALS JE WILT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...