Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Har, succes met je nachtdienst. Ik vind nachtdiensten ook fijn, en ik moet ook precies 50 km rijden. 's morgens soms wel moeilijk want ik doe er een uur over ivm drukte op de route. Jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Kurt, fijn dat je hier bent, had al gedacht: waar blijft-ie nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Hannah150 km is 20 min toch?quote> 50 km is ongeveer 50 minuten toch???Trouwens goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hannah:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 als het met de drank dan maar wel lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jammer Hannah, maar er ligt ook wel heel veel op je bordje. Morgen weer een nieuwe dag, meid en sterkte met je verdriet. Kus Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 haha ik WIST dat je zo ging reageren Hannah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Dáár gáán we weer:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 en ik heb liever niet dat je op mij reageert, dit is de 1e keer dat ik op jou reageer, en ik bedoel enkel dat je kiest voor drank, en drank kan helpen, ik vindt jouw reacties over het algemeen hard en niet helpend, maar verder wens ik je alle goeds, en hier wil ik het dan ook bij laten, fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 nee hoor Emma Roos, ik reageer nooit op Hannah, maar ik wist dat ze iets naars zou antwoorden, dus sorry kon het niet laten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hannah, Je hebt ook nogal wat te verduren, drank helpt waarschijnlijk niet of maar heel even, maar begrijpen doe ik het wel. Probeer het in elk geval binnen de perken te houden, sterkte en hou die humor vast. Al is ie af en toe hard, ik mag dat en jou erg graag Ik doe er trouwens ongeveer 35 minuten over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Gaby;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi Gaby, was dus bewust uitlokken van die reaktie Dan ook niet vervolgens zeggen dat je wilt dat Hannah niet op jou reageert, das niet logisch toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi Bor, hoe is het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Don't Hannah... niet doen, dat helpt jou en niemand niet nu. Heeft geen zin. Jij zit klem nu even... probeer bij jezelf te blijven meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hannah, die knipoog, daar bedoel ik mee dat Gaby een shame-emoticon plaatste. Wat ik dus wilde zeggen dat ik het goed van haar vind dat ze doorhad dat dit niet handig van haar was. Niks tegen jou, echt niet hoor. Ik dacht dat ik het met jou ook goed voor had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @ Yvonne, Hannah schreef ik trek het even niet meer, en mijn antwoord was alleen , hoop dat je het met drank dan wel trekt, dit is tegen mij ook talloze keren gezegd, Hannah's reactie naar mij toe was meteen heel naar, maar ik stond daar eerlijk gezegd niet van te kijken ,omdat ik haar dit vaker zie doen, ik bemoei me er normaal niet mee, maar ik vindt haar reactie naar mij toe niet netjes, er wordt op dit forum en bij de AA vaak de vraag gesteld of het met drank dan wel lukt, en als dat zo is, is dat toch prima, mij dan aanvallen op gut gut mevrouw staat ook bijna 2 maanden droog, terwijl ik hier verschillende keren heb gedeeld dat dit voor mij heel moeilijk is, vindt ik gewoon een rotopmerking, en ik moet er dan maar om lachen, maar eigenlijk ben ik er heel nijdig om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Gaby, jouw reactie was letterlijk: 'haha ik WIST dat je zo ging reageren Hannah!!!" Als jij niet wilt dat Hannah op jou reageert... dan had je de daar aan voorafgaande opmerking naar haar beter niet kunnen plaatsen. Lijkt me heel logisch. Maar ... wat mij betreft .... einde discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jammer Bor, dat het niet goed gaat. Hoop dat je huisarts je kan helpen. Ja, triest he. Mijn dochter is altijd al een zorgenkindje geweest. Heeft psychisch veel klachten. Ze heeft behoorlijke persoonlijkheidsstornissen en wij doen het in haar ogen altijd verkeerd. Nu heeft ze weer een periode dat wij helemaal niks zijn en verzint ze de hele boel weer bij elkaar. Maar als er wat te halen valt staat ze er hoor. Ik had wel een telefoontje verwacht en toen dat niet kwam deed dat pijn. Ik zeg wel steeds, nou ja, is niet anders maar vanbinnen doet het zeer. Gelukkig zijn onze andere twee kinderen heel erg gelukkig met ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Emma, moest mij ma op deze manier over mij spreken zou ik ze ook niet bellen. Of het nu realiteit is of niet. Elke munt heeft twee kanten. Gabs, vind het knap dat je je niet laat kisten. Hannah, je zegt raar of zelden dat je drinkt. Vind het altijd bijzonder als je het wel doet. Ik heb altijd een beetje het idee gehad dat je daar eerder terughoudend in bent. En je dus meer drinkt dan je laat uitschijnen. Maar dat is omdat ik totaal geen idee heb natuurlijk. Vind het erg voor je wat er is gebeurd.. Spijtig dat je geknapt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik heb net even een half uurtje geslapen. Niet te lang gelukkig want moet vannacht ook slapen. Weet ook niet waarom ik dit meld, maar verveel me laatste uren en weet ook niet wat ik vanavond en egin van de nacht moet doen. Hopen dat er hier mensen zijn straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Mijn ma sprak ooit eens drie maanden niet tegen me omdat ik moedertjesdag was vergeten. Grow up...heb ik gezegd. Nu bellen we ook niet meer op verjaardagen. Totaal geen probleem mee Ze heeft waarschijnlijk ook een heleboel nare dingen over me te zeggen. Idem dito! Laters Mups :lops; Von ..zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Lieve Suikertje, Ik ga dadelijk het songfestival kijken maar zal er wel zijn. Kijk af en toe wel hier en zal dan op je reageren. Dan heb je niet het gevoel dat je vanavond alleen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik vind het niet fijn, zoals je over me schrijft, Fleur, zonder dat je ook maar een idéé hebt, hoe de zaken er hier voorstaan. Ik kan nu een heel verhaal gaan schrijven om uit te leggen hoe ze is maar ik denk dat dit geen zin heeft. Het is niet even een verjaardag of moederdag vergeten, Fleur. Was dat maar alles, dan had ik in ieder geval een psychisch gezonde dochter en geen zwaar psychisch belast kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden