Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik had overigens al het gevoel dat dat er een beetje achter stak toen je een bakkie koffie wilde.. dacht het geen kwaad kon even in te loggen Jammer dat ze hier nog steeds geen leuke emoticonnetjes hebben. Bijvoorbeeld een opgestoken duim (of in bepaalde gevallen de middenvinger;) ) of een petje ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 ai jai jai Spike je gaat me toch niet vertellen dat je hier op het forum komt waar het forum voor bedoeld is he??? pfff das me nogal wat, zomaar hier een beetje rondhangen terwijl je een rotmoment hebt.... Hmmm ik zal er nog is over nadenken, of dat nou wel zo een goed idee is:P ps ik heb een vaste pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: spike Originally posted by: witteps ik heb een vaste pcquote> nou en?daar kan je toch ook wel onder hangen?met gestrekte benen leunend op de rug...quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Spike, ik kan me heel goed indenken dat je op een gegeven moment gewoon 'gezelschap' zoekt. Constant alleen maar in je eentje zitten lijkt me ook hartstikke moeilijk. En laten we wel zijn, dan is het forum toch een prima plek om even te vertoeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Welkom Kurt. Hoop dat je het hier naar je zin zult hebben. Maar wat 'gebruik' je dan? En wees gerust, Witte weet wel tegen wie ze een grapje maakt hoor. Moet ook kunnen, zeker hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Uhmmmm , hoop niet dat ik nu voor een ander spreek die eigenlijk een andere mening is toegedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Tegen jou als nieuweling zou ik nooit zomaar een ironisch berichtje tikken Kurt.. Ik wens sowieso nieuwelingen altijd eerst een warm welkom en ben blij dat je de stap genomen hebt om hier te komen. Dond worry Kurt, komt goed, laat je door niets of niemand weerhouden om hier te tikken. Welkom op dit forum, waar bekende elkaar soms wel is een klein ironisch berichtje sturen, in de hoop dat de ander zichtzelf niet zo teveel voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Pfff Hannah, is inderdaad heel wat wat jullie familie op het bordje krijgt. En wat moeilijk voor jou, maar ook voor je moeder dat zij alles zo snel vergeet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Laat ik maar is lief zijn voor iemand vandaag. Lieve lieve lieve Hannah Deze zijn voor jou :present::present: :present::present: Rustig aan he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Welkom Kurt hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 taartjes bakken Spike??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Wat is thc Kurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Das moeilijk Hannah, heel moeilijk. En de mededeling niet willen horen... ... pubers hebben nog wel eens de gewoonte zich in zichzelf op te sluiten. Totaal niet te laten merken wat er in hen om gaat. Misschien vinden jouw kinderen het zo moeilijk allemaal, je schreef al eerder dat er veel depressies in de familie voorkomen, dat ze het niet echt aan kunnnen, niet horen / niet willen horen is dan een soort van zelfbescherming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jaaa zie je nou Kurt... Ik ken me pappeheimers wel. Sommige moet je geen bloemen geven (ook al vinden ze dat stiekum wel heeeel leuk) Nee die kun je beter met een ironische grap zeggen hoe rot je het voor ze vind dat het leven soms niet is wat je ervan hoopt dat het is. Maar goed Kurt, ik hoop jou ook zo goed te leren kennen maw ik hoop dat het je gaat lukken om van je verslaving af te komen. En als je hier vaak komt, dan zie ik vanzelf wel of ik aardig of ironisch tegen je moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: SuikertjeWat is thc Kurtquote> Ja dat vroeg ik me ook inene af.welkom Kurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 ik zeg niks:D Hoi Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi hoi dat Witje:present: Zo vanmiddag weer eens langs m'n vijvers gewandeld. als ik dat gedaan heb, ben ik een half uurtje verder. Heb ze gelijk wat bladeren verwijderd anders wordt het zo'n troep. Heb al weer een vissie zien zwemmen. Nee ik heb niet gedronken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Luitjes, ik moet er vandoor... Hannah en Spike... doeikhetofdoeikhetniet..... JAWELLLLL: Voor jullie allebei, een gemengd boeketje. Kurt, je bent nieuw hier... gaat dus knokken begrijp ik om van die rommel af te komen, veel hier binnenrollen maar man, steun zat. Witte, leuk je weer een keer life tegen te komen hier... meestal zit ik in de ochend- en jij in de avondploeg. Luitjes, moet er echt vantussen nu... Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ja en dat ga ik echt niet voor je doen hoor Spike Ik vind ook dat het tijd wordt dat Jopie zich hier weer laat zien, er is nog genoeg te doen hier. Hup hup Jopie er wacht hier iemand op een Jopie-schop je kan Spike niet laten zitten, zo ben je toch niet??? JOPIE TIS SCHOPTIJD!!! Ik ga t zand van me afslaan Spike en dan ff tievie kijken laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hallo en goedenavond, Kurt welkom. Hier is het niet traag, misschien jouw provider? Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hey die Har. Hoe is het vandag met jou gegaan? Heb je ook een beetje kunnen genieten van het voorjaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hallo Bolletje, Ik heb een prima dag gehad, jij ook? Straks de nacht in, ik probeer nu wat voor te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Pffttt Har. dat lijkt me toch ook niet prettig om nachtdienst te draaien zeg. Alles wordt zo ontregeld, of doe je het al lang en heb je daar geen moeite mee? Nou ga maar lekker pitten dan, en ik wens je voor vannacht een fijne nachtdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Valt niet mee dat voorslapen. Maar ik kom de nacht toch beter door zonder voorslaap en zonder drank dan met voorslaap dankzij drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik doe het al bijna 40 jaar Bolletje. Met de nachtdienst op zich heb ik geen enkele moeite en ook niet met het overschakelen. Maar ik moet 50 km rijden en dat is wel eens een beetje moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden