Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Mogggeuh Frietsels: koffie , thee en een krantje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Moggu Diesel, Zo, eerst maar even een bakje koffie inschenken. Heb heerlijk geslapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Nou ik wat minder en de wkker wat te vroeg , maarja missschien zo nog maar ff slapen, me hoofd zit tegen migrainne aan pfff kan nie uit 1 oog kijken, of is het kan maar uit 1 oog kijken ? us zit in me uppie piraatje te spelen met 1 oog onder een lap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Vandaag ga ik een 2e slag plegen tegen de lekkende kranen en er een stel proberen te vervangen door andere 2e handsjes en kreeg gisteren door dat ik me vak als loodgieter toch wel verleerd ben, in elk geval dat er materialen, in dit geval een kraan, op de markt is waarvan ik het bestaan en het nut niet ken, het leek een mooie, maar snap nog niet hoe er mee te werken . Jaap ervaring met boilerkranen misschien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Zag dat Kirk hier even was. En dat het goed met hem zou gaan... dat zou mooi zijn. Spike, ik vind niet dat je zeurt. Een huisdier geeft leven in je huis en in je hart. Nu is jouw huisgenootje weg, je huis leeg. jouw beestje missen doet gewoon heel erg veel pijn. Denk dat dat nog dubbel zo hard aankomt omdat je zo geisoleerd leeft. En das moeilijk, verrekte moeilijk meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Pfff, Diesel... hele klus dus voor je vandaag. Misschien niet zo handig om dat nu te doen als je toch al barst van de hoofdpijn. Hoop dat Jaap het weet, van mij kun je geen enkele zinnige hulp verwachten als het om kranen gaat ben ik bang:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ach aan de andere kant kijken vrouwen toch meer naar het uitlijk van een kraan en das voor ons mannen dus vaak de reden dat ze vervangen moeten worden. Hoezo geen ervaring Vonnn??? Denk dus dat jij geen uitzondering zal zijn, of is dat teveel alle vrouwen over 1 kam scheren misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Is duidelijk dat ik toch moet teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Moggeuh Smikk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Scheer inderdaad maar niet alle vrouwen over één kam hoor Diesel., er zullen er ongetwijfeld zijn die zelf een kraan kunnen vervangen. Denk trouwens dat er ook heel veel mannen zijn die niet aan zo'n klusje beginnen. Het lijkt me trouwens een klusje dat niet eens zo moeilijk is als ik die 'doehetzelf' programma's bekijk. Wel even het juiste gereedschap hebben natuurlijk en een goede handleiding. Zo, en nu we het toch over water hebben: ik duik de douche maar eens in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Smikkie, goedemorgen... Nog gefeliciteerd met je huissie, helemaal te gek, wat leuk!!!! En nu von.... wegwezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ach tuurlijk kom ik er wel uit hoor, als dat het ergste zou zijn in het leven he... Tjah ik brabbel hier soms ook maar wat, want alle dieren hier zijn weer in volle slaap, zou ik trouwens ook wel weer willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Tuurlijk Vonnn, ik vlak vrouwen helemaal niet uit, maar bdoelde eigenlijk dat vooral vrouwen kijken naar het uiterlijk van een kraan. Vaker dan mannen misschien. Heee Smikk is je huis erdoor top joh, zeker met 2 voortuinen aan de voorkant Moet je er veel doen ? of inpakken en intrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ja das altijd spannend een nieuw optrekje he Maar gaat nix boven een echt eigen Thuis, lekker hoor zo in het voorjaar een nieuw begin en idd een heeel goeie reden om zo door te blijven gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Gaat je lukken Smikk, je zit nu zo goed op een juiste weg joh, fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een grote bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 diesel bollie kan je wel vertellen hoe een kraan vervangen moet worden smikkie zo lekker klussen in een 'eigen' woning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemorgen, Boilerkranen heb ik geen verstand van, ik heb altijd geisers gehad, en nu een combiketel. Geisers snap ik nog wel, maar ook zo'n combiketel, daar blijf ik maar af. Dat vind ik altijd wel een nadeel van deze tijd, dat techniek te moeilijk wordt, dat je het niet meer snapt. Terwijl de bediening van apparaten simpeler wordt. Dat is dan weer een klein voordeel. Maar als het stuk gaat kun je niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Morgu langslapers Ik ga ervandoor... hoogste tijd. Voor iedereen een mooie dag. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hee zit ik net ff van gister te lezen, er mot iemand Emma:present: gaan wakker maken, die heeft koffie nodig en sollicitatie zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 En zo worden we allen gedwongen tot decadentie. Stuk?? Nieuwe! Misschien heeft ze nu even geen zin in ons gezever Emma succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemorgen allen! Mijn luikjes gaan een beetje moeilijk open, dus even een sterk bakkie. Emma, heel veel succes straks! En daarna heerlijk ontspannen. We horen graag hoe het allemaal verlopen is. Vandaag verder aan mijn lijstje wat ik allemaal wil doen. Gisteren zakte ik haast door mn hoeven, ben maar door en door gegaan. Over kranen plaatsen, nee dat kan ik ook niet hoor. Wel allerlei andere klusjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Nou ja Jaap, stuk is stuk hoor en vaak lastig passende onderdelen te vinden en dan is het soms zo duur dat je beter nieuwe kan kopen. Alleen heb ik dus zo'n kapotte van iemand anders getroffen en dus die gekke voor boiler, zit een overdruk afvoer ingang in ofzo, maar dus geen slang ervoor. Nou ja genoeg over dat ding, goeie moggeuh dagslapers het is alweer licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 emma solliciteren succes, gewoon jezelf blijven. yvonne al naar het werk? werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden