meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Lieve snoep Helen kun je niet en lijmen valt te proberen, Ik las dat je het er moeilijk mee hebt, en dat het zolang duurd voor je weer energie hebt laat je er niet door ontmoedigen meis bij mij heeft het wel bijna 2 jaar geduurd, maar ben er nu wel bovenop gekomen, Misschien heb je hier wat aan (ik heb er veel aan gehad) Vandaag Gisteren is voorbij, morgen moet nog komen dus leef ik maar vandaag, ik ben al blij met elke droge dag,want als ik eerlijk zeggen mag Ik hou van het leven Wat gisteren was , en morgen komt Dat kan mij heus niet meer raken Ik hou het bij vandaag En wil daar het beste van maken Lieve snoep leef bij de dag Met een lieve knuffff van Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 heej Emma-roos Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan meis geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dat ga ik zeker doen, Meiske. Maar hoe is het eigenlijk met jou, en hoe is het met je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Met manlief niet zo best , maar we blijven de moed erin houden lief dat je het vraagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Lieve mensen ik ga ervandoor visite hiero en misschien tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dat is niet zo mooi om te horen. Wens jullie alle sterkte toe. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ach em We slaan ons er wel doorheen het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel een keertje licht en ik leef bij de dag Lieve knufffff van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zo ik ben eerst weer klaar met mijn administratie. Geeft erg voldaan gevoel, maar het triggert ook heel erg. Vroeger trakteerde ik me dan op iets lekkers. Ipv gewoon bier, nam ik een speciaal biertje. Die trek komt ook gewoon in mijn hoofd zitten als ik iets goeds heb gedaan. Zal ook wel nooit verdwijnen denk ik. Erg vervelend, maar kan het gelukkig wel weerstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 middag Pieps... hier een heeeerlijke dag... Hachee staat al een paar uur te pruttelen...huissie is weer lekker schoon... hondjes liggen uitgelteld in de man. nu even terug lezen.... zal wel in de snelligheid dat er 2 een nieuwe baan hadden, waaronder ER..gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Snoep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dank je Lenie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ik ben even kwijt wie me om het recept vroeg, maar ik heb er sinds dien trek in...en aangezien ik een klein meevallertje had dacht ik...hoppa meteen doen!!! AUB ER....fijn gevoel he?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: SmikkieHeerlijk Lenie hachee, ga ik van het weekend maar weer eens maken.quote> tot grote ergenis van de kids... 1 eet er al niet thuis..hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 dan istie nog lekkerder Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ja, Lenie, heerlijk gevoel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ook lekker....mama's en oma's koken het lekkerst....behalve mijn mama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ik ben al 2 jaar aan het zoeken ER, maar aangezien ik geen diploma's heb en beperkt ben met m'n handen word het moeilijk hoor UWV begint nu te zeuren... bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: Hannah1Nou mijn moeder bakt er niet zoveel meer van.Ze ziet het niet meer.quote> ach gut... dat is wat anders.... de mijne is zo'n gezondheids-freak... soms ook lekker hoor, maar "ouderwets"( zoals oma) vind ik toch het lekkerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nou, dat is erg, Lenie, dat het UWV begint te zeuren. Ze weten toch dat je beperkingen hebt? Valt niet mee tegenwoordig om wat te vinden en instanties werken erg tegen. Is wel eens anders geweest maar ja. Knuf, Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ja joh...nu dus samen met m'n huisarts een plan van aanpak maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeHey ieder het zijn.Een vos verliest zijn haren maar nooit zijn streken.Later alligatorquote> Goedemiddag,ik ben geen kwootster,maar deze kon ik toch niet laten.En Fleur,trouw zijn aan jezelf is heel goed,mooi zelfs.Toch is het soms handiger om iets te laten voor wat hetis, ik ben daar ook erg slecht in, ik vergeet ook niet snel.Zeker als het om zaken gaat die in mijn ogen niet doorde beugel kunnen.Al heb ik helaas niet de wijsheid in pacht en kanik een ander niet veranderen.Maar soms denk ik, ik laat het voor wat het is.Veranderen kan ik het niet, wel kan ik proberenhet los te laten.Ik heb er alleen mezelf mee als ik er op terug blijf komenen dat helpt mij niet.Begrijpen doe ik je zeker,ik blijf ook erg graag trouw aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 whahaha...Albertina...het 3x moeten lezen wat er nou stond.. Kwootster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ga trainen met broer... fijne middag iedereen vanavond eitje op brood met alles erop en eraan. vanmiddag laminaat gekocht morgen legguh, ben benieuwd alles goed? iemand nog iets spannends te vertellen? mazzul.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hoi mensen niet bijgelezen en maar even de tijd nu wel net mail gelezen dat de verbinding per vandaag is gemaakt (zou dus gisteren zijn) dus ik kan weer op mn fiets richting huis. log ik niet meer in, dan geen verbinding. hoe moelijk kan dit zijn toch, met al die mogelijkheden?? maar verder gaat het goed hier. mn sauna boven is warm, dus dat buit ik ook nog maar even uit en mn nieuwe wordt morgen geleverd en zondag aangesloten. life ain't bad at all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hannah, hier gaat het ook achteruit met Pa, triest vind ik het. We moeten maar doen wat we kunnen en dat is best veel. Ik denk zolang ze op hun eigen stekje kunnen blijven, dat dat het beste is. Moeilijk vind ik het om te zien en ook het gevoel dat het nu vaak omgedraaid is, mijn vader is altijd mijn maatje en rots in de branding geweest. Nu is het soms de omgekeerde wereld, hij is nu steeds meer afhankelijk van mij. Maar ik ben blij dat ik het kan doen, al valt het niet altijd mee. En ik moet er echt niet aan denken dat hij er op een bepaald moment niet meer is. Daarom geniet ik maar van het nu, ondanks dat het allemaal niet even makkelijk gaat ben ik blij dat ik hem nog heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden