fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hey ieder het zijn. Een vos verliest zijn haren maar nooit zijn streken. Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dank je Har:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik wel dus, ik kan me de ellenlange discussies van een hele tijd geleden nog heugen omdat sommigen ook op een ander forum schreven. Begreep en begrijp niet dat iemand daar een probleem mee heeft. En nu ga ik mijn auto naar de garage brengen, de zomerbanden komen er weer op. Nu de zomer nog maar ook dat gaat goed komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Snoep, twee paracetamolletjes dan maar. Die hoofdpijn komt echt niet van de alcovrije wijn maar van de spanningen. Bij ruzies worden er altijd dingen gezegd of geroepen die achteraf te heftig of niet gemeend waren. Jammer, maar helaas. Dat kun je weer goedmaken en uitpraten. Alleen dat maakt al dat je je kinderen serieus neemt en het goed met ze meent. Je doet in ieder geval wel leuke dingen met je kinderen, zoals vanmiddag met de jongste naar de bios. Dat is toch hartstikke leuk?! Kop op Hopeloosje, maak er verder een leuke dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Je hebt de boodschap toen verkeerd begrepen Teveel. Duidelijk. Het is niet omdat iets jou niet raakt dat het een ander niet kan raken. Om het daarom van tafel te vegen als iets doms, siert niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Har, dat is te vroeg joh, die zomerbanden, hahaha. Wij doen dat pas tweede helft maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Fleurtje, Ik zie je reactie nog net en kom dus even terug. Ik weet niet wat ik verkeerd begrepen heb. Zelf heb ik ook op andere fora geschreven en zeg niet dat ik het nooit meer zal doen. Maakt niet uit allemaal. Jouw kwetsen is het laatste dat ik wil, sorry Niet boos meer??¿¿‽ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Boos? Nee hoor Scheetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Onze winterbanden niet eens eronder gehad, moar rond de 11 stedenwinter lag er hier maar 1 cm. sneeuw en hoefde en kon Zen niet naar haar werk, dus geen lange afstanden gereden. Hadden we ze in huis gehaald, nou op naar de volgende winter ermee Ach en mensen veranderen , zeker op een forum als dit. Nou vechten jullie maar op pb dingen uit of nie, heb er niets geen zin in en heeft het wel zin hiero ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Andere fora; Aanzienlijk veel mensen hier hebben op schaduwfora geschreven. Ook hebben velen hier gezegd, ik ben weg en kom nooit weer. De meesten kwamen weer terug. In deze is Vie dus geen uizondering! Op een enkel berichtje na ben ik dit forum trouw gebleven. Hier liet ik de drank los en hier deel ik dat. Met Vie heb ik erg veel gekibbeld. Das war einmal. Soms kan het geen kwaad, over de eigen schaduw heen te stappen en het algemeen belang in het oog te houden. Omzien in wrok is weinig helpend. Het lijkt me dan ook verstandig oud zeer, oud zeer te laten en het niet opnieuw aan te zwengelen. Vie staat droog en heeft ook wat te melden. Dat is wat telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Kom ook af en toe even neuzen Mag toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Wegwezen Bako, je bent hier te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Excuus,vertrek al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Alles goed Bako? Naar omstandigheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Stug doorgaan met ademhalen Nuchter kan je heel veel onder ogen zien Mopperen en zeuren helpt niet Onkruid vergaat niet,is moeilijk uit te roeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Klinkt een beetje positief Bako. Onkruid vergaat zeker niet. Pas goed op jezelf Bako. Ik ga wat anders doen nu. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Het is heel duidelijk dat iedereen er een bepaalde mening over heeft. Soms zelfs gepaard met wat advies. Doch, mijn posting was gericht naar één persoon met één bedoeling. Ik hoef niets buiten datgene dat ik mezelf opleg. Ook niet voor de lieve vrede. Dat maakt me geen onrustzaaier maar iemand die trouw is aan zichzelf. Doch iemand die soms niet bereid is te leren. Kiekeboe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Voor ik vertrek Nog eentje voor jou, lekker ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Boo to you too. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeVoor ik vertrekNog eentje voor jou, lekker dingquote> Wie bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 goedemiddag alles goed? met mij met de dag beter, maar moet rustig aan doen en niet overmoedig worden heb een focus en die moet ik niet verliezen. nog culinaire plannen? dag heer soothe alles ok? fleurie beurie ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Matig Toine. Nog geen culinaire plannen. Heb wel lamscoteletten. Echt Hollands bio-lam. pré-salé. Van texel. Zou goed moeten komen. All the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Knoflook en rosemary. Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 He, dat misterieuze andere forum is er weer. Ik heb me suf gegoogled maar niet gevonden. Ik hou het zo. Hier ken ik de weg. En kent men mij. Het gras is niet altijd groener bij de buren. Lamskoteletten. Lekker hoor. En dan biologisch. Daar ben ik wel achter, dat biologisch vlees werkelijk lekkerder is. En dan bedoel ik niet de worsten en het gehakt, Maar de hazen, entrecotes en biefstukken, het echte werk zeg maar. Eet smakelijk Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Bedankt Jaap. In middels ben ik verder. Met broccoli. Als flexitarïer mag je op de vleesdagen aan verwennen doen. En ja, het smaakt veel beter. Het echte werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden