albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Smikkie, wat een ontzettende tegenvaller! En wat goed dat je hier komt en geen bier gaat halen. Ijzersterk van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Smikkie wat balen zeg! Knap dat je het bier niet gekocht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Oooooooooooooooohhhhhhhhhhh, Smikkie, wat vind ik dÃt erg voor je en wat een lamme rotstreek van de man van de bank. Oh, jongen toch wat zul je je kluten voelen zeg. Kun je wel naar iemand toe om te praten? Of bellen of wat dan ook? Goed van je dat je geen bier hebt gekocht, chapeau:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Akelei, even een knuffel van mij. Niet dat het helpt maar je weet natuurlijk nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ga eten en daarna sporten. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 akelei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Sport lekker Em met zo'n fijn vooruitzicht. Akkie blijf er niet alleen mee zitten meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Snoepie ben je naar een 3d. film geweest? Zo ja, hoe was dat/ Ik zou dat ook wel eens willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Akelei goed dat je even afleiding zoekt, ik leef met je mee Bolletje, ben 1 keer bij 3d film geweest. Cars 2 ik zag geen verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 bolletje ben wel naar de smurfen geweest..die was 3d en je ziet echt wel verschil hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ik heb zo hekel aan dat ouder worden...bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: SuikertjeBolletje, ben 1 keer bij 3d film geweest. Cars 2 ik zag geen verschilquote> Had je wel zo'n brilletje op dan? Want die krijg je er toch bij hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: akeleiSpike, heb jij smurfen in real life gezien? quote> toen was je zelf ook blauw zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 heb je wel een beetje kunnen genieten vanmiddag Snoepie? Even nergens aan denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nee Spike, ik had toen die dag nog niet gedronken. Ik heb wel de halve film geslapen. MIjn zoon zei na afloop dat ik toch wel erg hard snurkte:) Maar ik zag echt weinig verschil en hoorde det ook wel van meer mensen daar. Misschien lag het aan de film hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: snoepjeik heb zo hekel aan dat ouder worden...bahquote> Meen je dat serieus Snoepe? Ja dat is toch iets waar we helemaal niets aan kunnen doen lieverd. Proberen zo gezond mogelijk te blijven en goed te eten en drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Akelei:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: akeleiSpike, heb jij smurfen in real life gezien? quote> toen was je zelf ook blauw zekerquote> Hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: bolletjeheb je wel een beetje kunnen genieten vanmiddag Snoepie? Even nergens aan denken?quote> ja hoor bol..ga ik ook meer doenen ook met hem eens naar het jeugdtheaterzit daar ook in het gebouw..lijkt me ook wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 vind het vreselijk oud worden....lijk me ook heel erg om bejaard te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Mwah Spike. Zozo. Nu eerst eten. Akelei, sex kan tot op zeer hoge leeftijd dus.....alles kan nog:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: spikeik vind ouder worden heerlijkecht waargeleefd, geleerd en nu opnieuw leven...2e helft, zo zie ik datalleen die groeven he?iemand nog een goede anti-rimpelcremetip?quote> die van de aldi komt als beste eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 maar sex met een mede bejaarder..dan wel met het licht uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hoi allemaal, Heb me al een paar dagen niet laten zien hier. Ben afgelopen week in een diepe depressie beland. Nou heb ik hier wel ervaring mee. Ruim 10 jaar aan de AD geweest, allerlei therapie en ga zo maar door. Had alles redelijk onder controle tot aan mijn werkloosheid. Was al een tijd uit therapie, AD vrij, maar zakte de afgelopen weken steeds een stapje verder weg. Vandaag toch maar weer naar de huisarts gegaan. Voelde als falen, verlies: het is er weer, of het is gewoon niet over. HA en ik kwamen tot dezelfde conclusie: therapie heeft op dit moment geen zin: weet het allemaal wel, maar het voelt niet goed. Ik heb het gereedschap maar gebruik het niet...zoiets. We hebben er voor gekozen om maar weer met medicatie te beginnen, in de hoop en verwachting dat ik hierdoor een zetje krijg om datgene wat ik allemaal wel weet in de praktijk te brengen. Vanaf vandaag dus aan de efexor, AD en vooral ook angst remmend. Misschien moet ik me er maar eens bij neerleggen dat dit bij mij hoort....lastig: erkennen, aanvaarden. Weet nog niet of ik de komende tijd hier veel op het forum ga zijn. Het is me de afgelopen dagen soms wel, soms niet gelukt om droog te blijven. Voelt een beetje hypocriet om hier te zijn. Worstel met zoveel dingen, weet even niet waaraan prioriteit te geven. Anyway: ga goed allemaal Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: akeleiwaarom zou ik trouwens voor een medebejaarde gaan snoep?dacht van niet eigenlijk quote> oh ben jij er zo eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden