albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Made. ja gaat goehoeeed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Spike, Jij worstelt en komt weer boven. Mijn verleden heeft me vaak in diepe putten gebracht. Steeds ben ik er weer uitgeklommen. Daar krijg je spierballen van. De volgende keer ben je er ietsje sneller uit. Zo ging dat bij mij, voordat ik een alco werd waar ik geen weerstand meer aan kon bieden. Nu sta ik droog vanaf de nacht van 19 op 20 februari, dus ik kan zeggen dat ik vorige maand gestopt ben met drinken! Lekker positief klinkt dat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Aloa Fleur!!! Een heel jaar. : : En een massa :lops;en natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Tina! Ja ik ben blij en dankbaar! dank voor je compliment op complimentendag! Spike dat is ook voor jou bedoeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Zeker weten Madelief, heb er echt superveel zin in. Spike, zeker, er zijn me toch exemplaren bij........die wil je echt niet aan je bed. Heey Mupke, je werd al gemist en daar ben je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 lieve kanjers, Dank jullie voor de troostende berichtjes, wat zijn jullie toch lief. Daar is het forum zo goed in hé Heb net mijn zwager aan de tel. gehad. Nou die man kan nog eens praten ppppffffttt. Maar alles is nog onzeker en zodra hij iets weet houdt hij me op de hoogte. En morgen gewoon werken. Das het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Mooi Bol, lekker afleiding en de zinnen verzetten. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Heel mooi Spike en inderdaad, zo mooi kunnen mensen voor elkaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Medefrummers, Stond nog ingelogd maar ga nu afsluiten. Meld me droog af voor vandaag. Een fijne avond nog en voor straks mooie dromen en een goede nachtrust gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Trusten, Travel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Slaap lekker Travel en morgen weer gezond op, das zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: VieDat heb je soms hè, als je je kwetsbaar opstelt. De ene maakt je uit voor een pakske met zever en de andere gelooft je gewoon niet.Heb je het over mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Haha Spike! Weet je daar de reden ook van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 MUPS!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik heb vandaag weer een belangrijke les geleerd. Van nature ben ik geen impulsief persoon, ik kan meestal wel relativeren. Toch zit er zo nu en dan wel eens een uitspatting tussen. Dan reageer of handel ik op een manier waar ik dan onmiddelijk van weet, ai, dat had anders gekund. Dat kleine stukje, dat impulsieve, niet genoeg relativerende stukkie van mezelf ga ik toch in de gaten houden. Of laat ik zo zeggen, ik schrik er soms van. Weer iets om op te letten, ik raak nooit uitgeleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 'k geloof dat ik mijn dag niet heb vandaag. Ben altijd heel meelevend, begaan met anderen maar het komt soms allemaal verkeerd over vandaag. Als je niet meegaat in het enorme slachtoffergedrag van iemand.......boos. Reageer je enthousiast op iemand............geen reactie. Bah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: spiketrouwens,wisten jullie dat sommige indianenhun kind een naam gevendie ze nooit uitspreken?quote> Ja ik zou mijn kind ook niet roepen als die Black Devil zou heten:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Emma, dan hebben zij hun dag niet, jij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: albertinaEmma,dan hebben zij hun dag niet,jij wel.quote> Ja, hahaha, zo kun je het ook bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Lief Emmetje dat kan nu eenmaal gebeuren maar dat heeft dan niet alleen met jou te maken meis, dus trek het niet naar jezelf toe. Concentreer je op de baan die je krijgt en voel je goed. Das belangrijker dan terug te kijken naar een bericht dat je op dat moment geschreven hebt. heeft geen nut. Spikie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Dat is heel vreemd Tina Ik las een posting van je en je verwoordde net wat ik dacht of eerder aanvoelde op een zo kalme manier die ik zelf nooit eigen zal zijn vrees ik. Heeft natuurlijk niets met al dan niet impulsief te maken. Maar ik bewonder jou daar enorm voor. En hoop net dat te leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Bol:sun: Ging niet alleen om wat ik hier schreef hoor maar je hebt gelijk. Ik laat mijn blijdschap er ook niet door vergallen maar ik denk wel eens: grrrrrr!!!!!! Maar nu weer:D hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goh ik weet het niet Spike. Ik denk niet dat ik het drinken voorgoed laten zal. Hoe of wanneer moet nog blijken...zoiets. Ik vrees er niet voor, ook al vinden sommigen het waarschijnlijk dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Oh, nee Spike??? Ik dacht juist:wie goed doet, goed ontmoet....hhaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Emma? Je hebt mijn berichtje toch wel gelezen he? Oh gelukkig, ik zie je alweer lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden