Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 kan niet slapen...open een nieuw draadje. voel me down. ga toch proberen te slapen ( zal wel tegen de ochtend worden) evengoed iedereen een fijne dag.. de koffie laat ik aan jullie over want ik slaap denk nog. Anders...gefeliciteerd meis!..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 dank je. probeer wat te relaxen. soms is liggen al heel wat. trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 kan niet liggen voor de pc...hihihihi geintje.... tot straks he?..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goedemorgen Frummels. Heb niet alles bij kunnen lezen, het was zoveel. Smikkie, wat jammer van je huis! Maar er komt vast nog wel iets anders op je pad. Lenie, voor jou een knuffel Hopelijk heb je toch een beetje geslapen. Spike, ik lees je graag! Hannah, ooit toen mijn moeder was overleden, stonden mijn zussen en ik in de rij om ons te laten condoleren. Iemand zei gefeliciteerd ipv gecondoleerd.... Wij hebben met zn allen, mn zussen dan, de slappe lach gekregen. Ohhh wat voel je je dan waardeloos echt ik zal dit nooit meer vergeten. Het waren natuurlijk ook de zenuwen. Ben toen maar even de tuin ingelopen, te erg dit. Daar heb ik me weer herpakt. Straks moet ik naar mn verslavingsarts. Dan kan ik melden dat ik sinds 19 febr. droog sta! Als het goed is schrijft hij dan ook het recept van baclofen voor. Zo nu ga ik een bakkie zetten. Nog iemand? Eten doe ik altijd wat later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goedemorgen Madelief. Ik hoop dat je een beetje goed geslapen hebt. Lenie heel veel sterkte. Ik hoor net op de radio dat het vandaag nationale complimentendag is, dus Madelief ik geef jou het eerste compliment, Goed bezig hoor! In het draadje van gisteren lees ik dat Anders jarig is. Gefeliciteerd hoor:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Suikertje, goedemorgen en mijn complimenten aan jou, zeer gemeend! Anders, meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van! typevoutje solly.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 goede morgen frummels, anders jarig??? maak er een mooie dag van madelief wie had dat gedacht he ben je niet beretrots op jezelf??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Igor, ook een goedemorgen! Beetje kunnen slapen? Ja ik ben er best heel blij mee dat ik stap voor stap steeds weer een dag droog sta. Ook al gaat het niet van een leien dakje, maar ik krijg erg veel steun. En ja elke dag wel een compliment, dus complimentendagen heb ik bijna elke dag sinds ik droog sta, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 zal ik maar koffie zetten dan, ik geloof dat zich wat mensen verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goedemorgen Igor, Madelief heeft al koffie gezet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ik was net een marmotje madelief het is heerlijk rustig dus ik spring onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 oh suikertje dan drink jij maar een bakkie of 6 extra anders moet alles weggegooit worden da's ook jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Morgen Lenie . Vind het echt spijtig voor je.. Had ie ook wel eerder achter kunnen komen dat ie er niet klaar voor is. En nu *tromgeroffel*... Ikke, de in het rond trapper, staat op dit allereigenste moment precies en exact 1 jaar droog!! Give me a high five!! :D Ik hou van slingers maar nog meer van geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fibo, dank je! En ook een goedemorgen. Volgens mij heb ik jou een tijdje hier niet gezie, klopt dat? Of had ik toen mn bril niet op? Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fleur Gefeliciteerd! Geweldige prestatie van je. De slinger hou je nog tegoed, ben net met medicijnen bezig en anders raak ik in de warrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 FLeur!!!!!!!!!!!!! Van harte met je 1 jaar droog! Superknap van je! Mijn complimenten! :moon:gift;:moon:gift; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik spring ne keer onder den douche Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 oooowhhhhh :$ mijn pc liep wat mank en ik zag dus de complimenten niet voor ik mijn laatste bericht schreef. Dank jullie wel Ik ben behoorlijk trots op mezelf Nu vlug vlug riebedebie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Voor Fleur (met dank aan Adam) :light: :$ :light: :light: :$ :$ :camera::musicnote: :light: :$ :light: :light: :light: :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 En iedereen een goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 He Smik, wat een prutser bij die bank. Je volgende lening gaat natuurlijk wel via een andere bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 fleurtje ennhhhh de geldwagen is onderweg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fleur! Een jaar droog, yess, respect madammeke:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden