Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik wil nog niet dood, misschien is dat mijn zaadje aan levenslust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Slaap lekker, Smikkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Gunn, ik wil toch nog even reageren, je hebt je berichten gelukkig aangepast, daar ben ik blij om. Om zulke wensen en gedachten hier uit te spreken is nogal wat. Het is belastend voor een ander, ik zit hier lees je en kan er weinig mee. Het is bekend dat het drinken van alcohol dit soort gedachten en gevoelens alleen maar versterken. Ik zou je willen vragen hier niet meer van deze gedachten te delen. Mij heeft het geraakt en wellicht nog anderen met mij. Verder hoop ik je natuurlijk nog wel te lezen maar dan graag in een wat andere context dan vanavond. Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden