Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goedenavond trouwens. Nogmaals dank allemaal, en ook voor jezelf. Dat ieder zijn weg vind naar een nuchter leven op een manier dat je er tevreden mee bent. Of eigenlijk tevreden bent over jezelf. En wat je doet. En als dat goed gaat ben je weer tevredener over jezelf en is de weg omhoog ingezet. Zo, nog even een leuke baan vinden dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Hoi Allemaal, Ben hier nog maar weer na een * avond. Voor iedereen die gaat slapen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Daar mag je best om lachen Smik. Moet ze maar niet van die achterlijke kleren aan trekken. Ik word altijd een beetje wantrouwig als mensen te strak in het pak zitten. Zeker bij makelaars en autoverkopers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ach ik weet niet Smikkie, Het is wel prive en ik weet dat iedereen hier mee kan lezen. Ik word daar soms gek van. Als ik zeg dat ik soms trek heb heb ik het gevoel dat het al tegen me gebruikt kan worden. Merk gewoon en hoor het ook dat "ze" niet geloven dat ik niet meer drink en dat doet gewoon veel pijn. Probleem is dat ik zo gehecht ben aan het forum, maar ik hier vaak op eieren moet lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik snap het wel een beetje, die mensen willen iets verkopen en proberen dus vertrouwen uit te stralen. Ik zelf let eigenlijk meer op wat iemand zegt. En dan komt het wel eens voor dat de kleding niet matcht met het lichaam dat er in zit. Vooral als je over de technische kant van een auto of huis gaat praten. Dan kun je zoveel onzin horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Kom op Gunn. Ga eerst maar lekker slapen joh. Smikkie ik weet dat ik het zelf doe en ook voor mezelf doe. Ik heb alleen een slechte dag door nare berichten. En als iemand mij dan gaat aanvallen dan reageer ik weer eens te impulsief op fb en via mailtjes. Maar ik heb me bijna mijn hele leven kwetsbaar en onderdanig opgesteld en dat heeft ook niks opgeleverd. Ach ik mijmer maar wat hoor, ik kan hier wel 4 paginas kwijt met mijn gevoelens nu, maar dat is niet zo leuk voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Suiker. Ik begrijp het is niet leuk niet geloofd te worden. Toch is het wel begrijpelijk. Ik weet niet hoe ver het bij jouw gegaan is, maar een drinker heeft natuurlijk jaren zijn omgeving belazerd. Al is maar door te zeggen dat je geen alcoholist bent. Het enige wat je kan doen is volhouden. Waarmaken wat je nu van plan bent. Dat is wat telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik wist het ook niet Gunn, dat je niet meer bij de voedselbank werkt. We kunnen niet alles weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 hier ben ik dan nog eer keer vandaag vind het toch iedere keer weer eng om mee te schrijven 2de dag bijna achter de rug en moet zeggen dat het me wel mee viel liters thee op suikertje wat ik zoal de laatste tijd heb meegelezen heb jij het ook niet zo makkelijk maar je moet er toch voor blijven gaan blijven drinken is ook geen optie dan beland je in de goot ( grapje) en voor alle andere op dit forum heel erg bedankt voor alle lieve reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Dank je Jaap, Hannah en Smikkie voor jullie wijze woorden. Ben blij dat ik me even heb kunnen uiten hier op het forum. Gunn ga nu maar slapen jongen, dit helpt ook niks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 ja beter weghalen Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 ik dacht in eerste instantie dat dit een grapje was van Gunn schrik er wel van zo laat nog op de avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Gebeurt juist vaak zo laat op de avond. En jammer dat iedereen dat weer mee moet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Mooi, dat het meevalt May Als de instellingen in de bovenkamer goed afgesteld staan is het ook geen kunst. Maar dat afstellen is nog wel een klusje vond ik. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Dank voor je reactie May, Dat ik het nu niet zo gemakkelijk heb is voor een heel groot deel aan mezelf te wijten. Dat besef is er bij mij terdege en is ook niet erg. Maar het is voor mij zo verd... moeilijk om soms de weg weer naar boven te vinden. Ik weet hoe ik dingen moet aanpakken ja, maar uitvoeren is bij mij vaak een weg vol hindernissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Bij deze meld ik mij weer zonder alcohol vandaag af. morgen weer een nieuwe dag zonder:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Nog even tegen jou zeggen May dat je ook goed bezig bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik ga maar slapen. Weltrusten allemaal. Goed dat je hier komt hoor May. Sterkte Suikertje. En morgen gezond weer op. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Suikertje dat gevoel ken ik en je moet het toch zelf allemaal doen een ander doet het niet voor je ,maar kan wel adviesen en een luisterend oor hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Hij heeft het weg gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Jootje, May en Hannah welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden