dhen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: akeleiOwh, wat frustrerend. ik kom nu met een volgens mij zeer verhelderend uitleg, niet morgen en ook niet gistreren en wat gebeurt er? "ze"zijn uitgelogd of hangen voor de buis. Of iets dergelijks.Ik zal ze morgen mores leren, of gisteren, wat vandaag is. Ok, ik ga nu, de hond uitlatenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Pfffffffffffffff, hele dagdraad gelezen... nou... lezen, was een hele hap. Joop, maakt ook inderdaad niet zoveel uit dus. Wat betreft het probleem van de zoon van Wijffie.... Wijffie, als ik de afgelopen jaren 'terugdenk' dan is het een herhaling van zetten. Je hebt jouw zoon in huis, het wonen wordt onmogelijk door zijn gedrag... je verhuist, het wonen wordt onmogelijk door... en telkens weer neem jij hem weer terug in huis. Ik neem aan dat hij al jaren 'volwassen' is. Dan wordt het tijd dat hij zijn eigen leven oppakt. Woonruimte kan hij krijgen zie ik. En jij neemt genoegen met zijn beslissing dat hij afhaakt keer op keer? Tijd om daar ook mee te stoppen vrouw. Je helpt jouw zoon er niet mee, je helpt jouw man er niet mee en je helpt jezelf er niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 En vooruit kijken kan ook geen kwaad. Er liggen daar niet enkel zorgen. Ook zijn daar mogelijkheden. En daar sluit ik mee af. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Tsja, en toen waren er al weer zoveel berichten intussen Mooi geweest voor vandaag. En inderdaad Joop, geen gewoonte van pc in bed maken, daar is een bed niet voor toch? Ik duik mijn bed ook in, veel te laat voor me en geen puf meer om NOG meer te lezen en dus ook te reageren. Trusten lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 weltrusten wijfie en sterkte er mee. Hij gaat heus wel inzien dat het beter is voor iedereen. Hoop dat je buikpijn gauw overgaat. misschien beetje stress. Ga lekker rusten. En tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: wijfie Het is geen klein kind meer en zo behandelen we hem ook echt niet hoor!.quote> Was al uitgelogd, maar las nog even... Sorry Wijffie, maar jullie hebben hem wel degelijk als klein kind behandeld tot nu toe. Erger nog, jullie hebben constant naar zijn pijpen gedanst, hij is een gigantisch verwend klein kind dat verwend is gebleven tot op de dag van vandaag.Natuurlijk wil je je kind helpen, dat weet ik, ik ben ook moeder.Maar je helpt hem niet door maar mee te gaan in .. ik weet niet eens hoe ik het moet noemen.En nu echt weg, niet meer teruglezen dus. trusten lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ik ga ook slapen. Het is weer tijd. Weltrusten voor een ieder die hier nog rondhangt, of misschien nog gaat komen. En morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden