albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: snoepjevind het verhaal wel mooi hoormaar dat openlijke gewip hoef niet van mijnquote> Ja, da's echt Nederlands.voor mij hoeft dat ook niet.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Kom hier maar kijken hoor vanavond Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 op rtl 4 volgens mijn om half 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 hannah is wel voor boven de 18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 staat bij mijn ook niet in de gids maar je ziet heel de week al dat die film komt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Je mag hier alleen nier meer roken Bor. Ook niet na het zien van de pikante scenes. Kan je buiten even gaan afkoelen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Snoep, Ik ga het wel zien. Hoe is het met je? Nog aan het crossen geweest? Dat wil ik ook graag nog eens proberen. @ detective liefhebbers Ja ik weet het, mijn partner kijkt altijd naar Midsummer Murders. Gelukkig bijten we elkaar niet, ik kijk wel in de slaapkamer. Kan ik daarna zo lekker in slaap vallen, of nog eerder als er niets aan is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 vandaag twee keer 7 minuten hannah komt echt op 4 was net op de tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: spikeheb de film vorige week gezienheel mooi verfilmd, goede regisseur: antoinette beumerbijzondere special effects....dan wil je echt niet bevallen gaan!boek lees ik niet,kan die van rooyen niet uitstaanmaar da's persoonlijkkijk ze madeliefquote> Hahaha!Nou ik heb 2 kids, en voor mij was de 1e ook een drama!Maar ja, ik was zelf nog een kind toen ik hem kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 nou borretje het is een hel lijkt weinig...maar voor dit ouwtje voorlopig elke dag een minuut erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Suikertje weer wakker? Hoe gaat ie vandaag? Het weer werkt niet mee he? Bij deze een van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Snoep, Voor je het weet zit je aan het dubbele of meer! Goed vind ik dat, dat je toch doorzet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Ik heb een hometrainer op zolder.Maar hoe kom ik die trappen op?quote> een traplift aanschaffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Het gaat beter dan gisteren vandaag Madelief. Heb me maar even rustig gehouden naar mensen toe buiten het forum. Heb vannacht wel slecht geslapen en nu wat hoofdpijn. Ben alleen vanmorgen buiten de deur geweest. Verder niet op het weer gelet, stoel heb ik zo staan dat ik buiten niet zie en anders gewoon gordijntjes dicht. Hoe ging het bij de HA vandaag of heb je dat al ergens verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Hannah kan je die crosser van Snoepje niet lenen om de trap op te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 suikertje als je de gordijnen dicht doet... daar wordt je ook somber van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 hannah is volgens mijn de zolder trap aan het beklimmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ze kan in ieder geval fietsend naar beneden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 of op zolder blijven slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 borretje daar wordt je fit van en strakke billen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Kan je tegen je partner zeggen dat je wat aan je conditie doet Bor en dan gewoon lekker erbij gaan drinken zonder dat het wordt gezien. Heb ervaring hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 lekker met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Suikertje, Het was goed bij de HA, een fijn gesprek gehad. Hij is trots op me, maar hij weet uit ervaring dat er nog lastige momenten gaan komen. Alleen heb ik een uitbarsting van eczeem, dus maar weer een zalfje, het ziet er nu niet uit op mijn benen. Dus geen korte rokjes, of als het warm word korte broek voor mij. Nu doe ik dat toch zelden. Ik zit nooit in de volle zon, ben al donker van mezelf. En ik krijg er hoofdpijn van. Jij hebt trouwens hoofdpijn? Verevelend! Hopelijk trekt het snel weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Dag allemaal, Net (heel goedkope) vakantie geboekt in een vakantiehuisje op een boerderij. De knoop doorgehakt. Hoe weet ik nu hoe ik me in juni voel? Garanties kan ik niet geven. Misschien is het een risico dat ik dagdelen in bed lig, maar dat moet dan maar. Ik heb geen zin om alleen maar naar de overburen te kijken. Goed besluit, al zeg ik het zelf! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Je verdient het al die complimenten Madelief. Het is jammergenoeg nog geen rokjesweer. Dan komt deze jongen ook wel weer buiten kijken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden