Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jopie, Je hebt een mooie manier van kijken naar de dingen. Hoe jij erin staat, daar heb ik echt bewondering voor. Toine, Ja ik heb het ook gehad vandaag, Een paar keer zelfs, geluksmomentjes. Nu ben ik voor het eerst alleen vanavond sinds ik niet meer drink. Omdat ik zo afgelegen woon, maar toch dichtbij de randstad, ben ik bang. Je hoort tegenwoordig nare dingen over woningovervallen. Toen ik nog dronk, voelde ik dat niet zo, nu staan mijn oren op steeltjes! Dit heb ik al mijn hele leven, bang in het donker als ik alleen ben. Het is echt vervelend, maar ik ga er niet door drinken hoor. Wel merk ik dat het een trigger is. Hopelijk krijg ik mn partner zover dat hij toch overstag gaat om een hond te nemen. Het zou mij veel onrust besparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Lytse! Wat een geweldig nieuws!!! Spannend! Laat je nog iets horen straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 goede avond allemaal. Wat een lekker weertje vandaag. Krijg de zomer in mijn bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hoi Jootje, ja lekker he? Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ja wel goed eigenlijk en met jou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ik las dat je voor het eerst alleen bent vanavond. Hoe komt dat dan? En hoe was je lasagne??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jootje, Fijn dat het goed gaat met je! Hier ook wel hoor, wat ADB zijn betreft. Ik durf het eigenlijk nog niet in mijn onderschrift te zetten. Het is nog maar zo kort in vergelijking met anderen, nu sta ik 18 dagen droog. Hij had een afspraak waar hij niet onderuit kon. Dus ja, het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ah okee madelief dan ga je hardstikke goed. Ik heb het één keer 23 dagen volgehouden. Was de langste tijd. Tijd dat mijn ex vriend zei dat ie bij me weg wilde, en ik dacht het nog te kunnen redden. Tevergeefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 wat een tekst jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedenavond allemaal, Tina wat fantastisch:heart: Spike rustig aan doen maar hè Wijfie ook sterkte Lytse wat geweldig voor je Ik ben vandaag heel druk geweest op mijn werk en heb gewoon het idee dat ik niet alles afkrijg, want maandag vertrek ik naar Frankrijk. Die periode dat ik weg ben moeten jullie me dan even missen hier. Als ik terug ben meld ik me wel weer hoor en zonder alcohol want die afspraak heb ik met mijn werkgever die er zelluf ook bij is en niet omdat ik niet mag drinken van hem maar omdat ik niet wil drinken. o zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 good for you AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Maria Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Albert, je slaapt alweer, ik wilde je nog even een goede reis wensen. Bon Voyage dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik loop graag op de zaken vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 oh er zijn nog mensen wakker. dacht dat iedereen al sliep. goede avond hannah. hoe gaat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hoi Jootje, hoe gaat het nu met je? Kom je alweer een beetje bij en lukt het om niet te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Waarin? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 albertina en hannah, het gaat goed met mij. Ben nog niet helemaal ADB maar ben al zeker voor de helft geminderd, er zijn dagen dat ik niks meer drink. Maar zit op het op het moment nog even moeilijk in mijn relatie. Geen excuus zullen jullie zeggen, maar voor mij nog even wel. heb het idee op het moment dat ik nog iets kan redden. En daar moet ik voor gaan. Dank je wel voor de interesse. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Dag allemaal, Weer terug van de thuisbioscoop. Vroeger dan anders, maar buurvrouw heeft een hernia en wilde wel afleiding, maar niet te lang. Pleegzoon belt me morgen om te vertellen welke trein hij precies heeft e.d. Ik ben echt blij. Moest wel het voorlezen afzeggen, maar dat heb ik er graag voor over. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hallo Jootje, Langzaam maar zeker ga je toch de kant op die je wilt. Hou vol hoor! Je leven gaat door en laat jezelf dat niet verprutsen door de drank. Knuffel voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 was nog niet naar bed hoor Tina:heart:, zit het 6de zintuig te kijken maar dank voor de goede reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ja dank je wel. Ik moet het volgens mij nu echt zelf doen en laten zien aan mijn ex dat ik ook anders kan zijn. Hij heeft me uitgenodigd om morgen mee te gaan eten. Maar ik weet niet of ik dat moet doen. Heb morgen een crematie van mijn oma. Allemaal een beetje krom maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hallo AR, Je hebt het vast al wel geschreven, maar hoe lang blijf je weg? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jootje, Kende hij je oma ook? Uit eten enerzijds een trigger om toch een glas te nemen, anderzijds kan je dan wél je hart luchten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 lief lytse en dank je wel. leuk dat je pleegzoon langskomt. Spannend. Kan je wel een keerje het voorlezen voor laten schieten toch. Ik gun jou echt alles. Volgens mij ben je hardstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden