Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ja natuurlijk kende hij mijn oma ook. we zijn 19 jaar samen geweest. Sorry hoor lytse maar onze berichtjes kruisten elkaar denk ik Oma is trouwens 98 geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Wow, wat een leeftijd! Mijn schoonmoeder wordt deze maand 89 en dat vind ik al zo oud! Was ze nog wel goed gezond? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Lytse, terugkomst heb ik nog niet geschreven omdat ik een open ticket heb. Dus een enkeltje alleen heen. ik weet het zelf nog niet. Spannend hè je pleegzoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jootje, als het voor jou goed voelt kan je toch met hem afspreken? Vooral omdat hij je oma ook heeft gekend. Doe wat je gevoel je zegt. Dan is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: LytseWow, wat een leeftijd! Mijn schoonmoeder wordt deze maand 89 en dat vind ik al zo oud!Was ze nog wel goed gezond?Lytse.quote> Ze heeft mijn vader, mijn moeder en mijn broer overleefd. Toch een prestatie.Maar erg goed was ze niet meer. Erg vergeetachtig en gewoon oud volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Albertina, ik ben bang dat ie gebruik gaat maken van de gelegenheid. En mij op mijn zwakste moment gaat raken. ik hou nog van hem, maar hij had een ander en ik denk dat zijn verkering uit is en dan kom ik weer in de picture. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Lieve Jopie, Welterusten en ik hoop dat je morgen net zo'n goede dag hebt als vandaag! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 weltrusten Jopie, en ik hoop dat je zo nog vele fijne dagen als vandaag mag mee maken. Want volgens mij verdienen we het allemaal. Weltrusten en veel liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Moeilijk Jootje, Misschien eerst maar even kijken hoe je na de crematie in je vel steekt. Blijf bij jezelf, dat is het enige dat telt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jootje, ik ken de hele situatie niet, is ook niet nodig. maar als ik dit lees is het niet raar dat je twijfeld, Tja, lastig, denk goed om jezelf en probeer je niet te laten kwetsen of gebruiken. Een ander na zo'n lange realtie lijkt mij erg pijnlijk. Moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ik heb ineens een heel klein lettertype. Wie weet wat ik gedaan heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Lieve mensen, Ik ga maar uitloggen en iets voorbereiden voor het eten van morgen. Des te korter hoef ik dan morgen in de keuken te staan. Welterusten allemaal en ik sluit droog weer af, met een grijns van oor tot oor! Lytse.:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jootje, Gisteren had iemand dat ook. Boven in de balk over hoeveel berichten je hebt, staat een A+ en een A-. Waarschijnlijk heb je die A- aangeraakt, dus als je weer op A+ klikt zou het weer goed moeten zijn. Als ik lieg, lieg ik in commissie; ik praat de anderen van gisteren na. Succes en nogmaals welterusten. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik ga er ook een eind aan breien voor vandaag. Het was een enerverende dag. Slaap lekker. En Jootje, sterkte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 dank je wel en weltrusten Lytse en Albertina. Het werkt trouwens niet hoor Lytse die A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Oh ik vergeet Lytse, veel plezier morgen en maak er wat van. En dat eten is heus niet het belangrijkste hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ook ik ga afsluiten. En opnieuw een droge dag. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 weltrusten madelief, en het ga je goed, je bent iig goed bezig. Voor mij een voorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedenavond, Ik had vandaag ineens ook nog een aardige gedachte. Er zijn nu mensen die mij niet anders kennen dan een niet drinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 CTRL toets gelijktijdig met + toets kan je proberen Jootje. Zou je mee moeten kunnen inzoomen. Uitzoomen is dan met - Maak er een mooie plechtigheid van. 98 is een heel respectabele leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Slaap zacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 het is gelukt jaap. dank je wel. En inderdaad 98 is een heel respectabele leeftijd. Heb het er ook niet echt moeilijk mee. Was wat anders als bij mijn vader, mijn moeder en mijn broer..... Nogmaals thanks. JOOTJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 goedemorgen, crackers en een lekker glas jus, bedrijf onze tuin aan het opknappen, manlief met buurman helpen mee. even hier zeggen dat het gisteren gelukkig wel weer goed is gegaan, voel mij kiplekker, zo boodschapjes doen en dan soppen in huis. fijne zonnige dag allemaal mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden