Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ik heb net gisteren 3 maanden jubileum gevierd Toine en nog geen 5 hoor! Moeilijke tijd komt er echt aan met de terasjes. Eet hier macaroni straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ik ook heb totaal geen last van bijwerkingen ik ook heb totaal geen last van bijwerkingen ik ook heb totaal geen last van bijwerkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 @ Lien natuurlijk ga jij dat ook halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Smikkie, drinken om te vluchten....de waarheid zien te ontvluchten... of een waarheid te creeren die er niet is.... meestal ook om angsten de baas te kunnen... en daarna ontstaat dan de angst om niet meer zonder drank te kunnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: SmikkieMensen die veel gedronken hebben of drinken, hebben of ontwikkelen angsten/depressies, ze waren er ws al natuurlijk voor het drinken. Dat valt me wel altijd op.En zeer gevoelige mensen die zich van alles en nog wat aantrekken en perfectionisten.quote> ik kom in aanmerking voor alle 3 de categorieën Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 wat hebben we onzelf toch aangedaan eigenlijk! dat denk ik wel eens!! waar heb ik dat voor gedaan, alsof het nu allemaal makkelijker is!! NOT, maar met hulp lukt het me wel, had ik die hulp maar jaren geleden gevraagd ipv een relatie met de drank te beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Zo waar Lien. De schaamte waar je nog elke dag mee moet stoeien pffff. Die vage film die zich afspeeld met jou in de hoofdrol. Tis een horror, slapstick, drama en comedy tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ja, Lien als...., maar ik spreek voor mezelf hoor. Het heeft niet alleen ellende bij me gebracht. Mijn vriendje heeft me vele leuke jaren bezorgd, alleen op het laatst liet hij me barsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 maar dat heb ik ook hoor!, alleen de laatste tijd, dronk ik niet meer omdat ik het zo lekker vond, maar omdat ik het nodig had! tenminste dat dacht ik. Maar nu alles voelen, is wel heel vermoeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ik heb nog steeds alcholisten in mijn vriendenkring, al wordt het contact steeds minder Ik kan simpelweg niet aan zien wat ze zichzelf en iedereen omzich heen aandoen. (lees: ik zie mezelf een paar maanden geleden en schaam me rot voor alles wat ik iedereen aan heb gedaan). En dan ontpopt zich de anti alchoholactivist in mij zich en wil ik natuurlijk diegene zijn leven beteren door te zeggen dat drank fout is en je moet stoppen etc etc (bah ik ben een verschrikkelijk wereld verbeteraar sinds ik niet meer drink ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 welterusten Smikkie. Jij ook bedankt voor het delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 slaap lekker, en lekker he die herkenning!!! hoeveel lopen er nog rond te tobben!! wij zijn alweer een stapje verder goede dienst vanacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Goedemiddag, ik wil even iets kwijt. Op donderdag breng ik altijd eten naar mijn vader, dan heeft hij zijn kaartmiddag en hoeft dan niet meer te koken. Zoals jullie wel weten verloopt het contact met mijn zus moeizaam. Nu was ik net in het huis bij mijn vader, even het eten neerzetten en de telefoon gaat. Ik kan dan op de nummermelder zien dat het mijn zus is, ik neem de telefoon op en de haak wordt er opgegeooid. Ik voel mij hier heel erg verdrietig en heel naar door. In mijn optiek is de haak op de telefoon gooien erg onbehoorlijk. Veel kan ik er niet aan veranderen, erg vind ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 @Albertina, Onbehoorlijk is het zeker, maar het zegt meer over je zus dan over jou. Jij ziet dat zij het is en neemt op, je had ook niet kunnen opnemen. Hoe vervelend het ook is, dit zegt alles over wat een geweldig karakter je hebt. Je zus weet niet wat ze mist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ja, het raakt mij enorm. Dank jullie wel! Ik zal het ermee moeten doen, wat ik kon heb ik geprobeerd te doen, ik heb gedaan wat mij het beste leek. De telefoon niet opnemen als ik zie dat zij belt vind ik laf. Het is zoals het is. Verdrietig maar daar moet ik mee dealen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 tina... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 wat een verhaal albertina, naar hoor als het zo is!! maar ja familie krijg je die zoek je niet zelf uit!!! maar daarom is niet minder erg hoor. Ik hoop dat je dit een plekje kan geven, en jij kunt je hoofd opgeheven houden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Dat plekje zoek ik al jaren, ik denk dat het tijd wordt om los te laten. Daar ben ik niet zo goed in. Maar één ding is zeker, ik houd mijn hoofd opgeheven. Daar heb ik teveel voor geknokt, net zoals velen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Hoi Albertina, Ik heb ongeveer dezelfde relatie met mijn zus als jij. Vorig jaar tijdens mijn verjaardag lag mijn zwager op intensief care. Toeval kwam ik op bezoek daar. iedereen feliciteerde mij en zij negeerde mij volkomend. Het doet pijn, maar ja je kan niks aan haar gedrag veranderen. Het gaat om verwerken en de fout niet bij jou neerleggen. Ik heb ermee leren leven. En heb heel lieve vriendinnen die meer voor mij betekenen dan mijn zus. Zij weet niet wat ze mist. Ik hoop dat je wat hieraan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Wat een verhalen over die zussen, ik wou dat ik een zus had, heb een broer en die woont in amerika, dus daar heb geen band mee helaas. Maar ik wel een zus zijn hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 spike je kan nooit aan de buitenkant zien of iemand zijn leven op orde is denken ze van mijn ook altijd....ze moeten eens weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Bedankt allemaal, ik weet het ook wel, soms ben ik het vertrouwen in mezelf kwijt. Dan is zo'n voorval al genoeg om mij uit balans te brengen. Het gaat alweer wat beter, bedankt voor jullie luisterend oog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Hoi iedereen, lang geleden. De realiteit staat vast, maar hoe we er op reageren is wat we zelf in handen hebben. Ik heb de dagdraad zowat gelezen en helaas is dit mijn enigste conclusie. Afin, Ik logde niet in om te prediken, wel om iedereen een fijne lente toe te wensen. Persoonlijk vind ik de ziel van de lente onverenigbaar met roes. Maar .. zo eenvoudig is het ook weer niet. Een fijne lente evenwel aan iedereen. Groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Rae jij ook een fijne lente hoop dat alles goed met je gaat liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden