Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 maart 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Truste Spike en alle andere die gaan slapen

Ja ik weet het ik kom weer is te laat binnen. Ik moet nog even wennen hier in het dagdraadje, even na het eten dingetjes gedaan en hoppa jullie zijn 3 pagina's verder haha

Ik noet echt beter bij de les blijven :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: MarQ
ja is wel laat maar ik begin nu op te bloeien zo tegen middenacht

voel me wel goed moet ik zeggenquote>


Ik ben ook echt een avond mens.
Goed te horen dat je je goed voelt.

Ik zat toevallig vandaag is te denken wanneer mijn laatste slechte dag was, k weet het niet, deze hele week was gewoon goed.

veel gedaan, veel om trots op te zijn ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn druk opzoek naar een ander huisje, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

We komen al een aantal jaar niet meer in het cafe, tenminste niet meer om er uren lang te zitten zuipen. Soms loop je langs met de hond en word je ff naar binnen geroepen, heb ik ook totaal geen problemen mee hoor. K ben alleen de herrie in het weekend wel is spuug zat, helemaal als je al verrot moe bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo bijgelezen, mooie dagdraad vandaag

Smik en Snoep :heart::present:

vandaag gesprekje met baas, hij zegt; ''voor dat werk betalen we minder uit, had ik misschien moeten zeggen'' ik antwoord ''ja, dan had ik het nl niet gedaan',maar het is zoals het is, maar vraag mij nooit meer om zoiets'' hij zegt ''ben je het er dan niet mee eens, wil je het anders'' en ik zeg met mijn gekwetste ego '' ik ben er gewoon nijdig om, maar ja , gedane zaken, voel me gebruikt blabla'' daar had ik dus rustiger en volwassener op kunnen reageren, maar het zat me te hoog, baas zegt ''je hebt daar wel wat in te zeggen, het is hier geen dictatuur'' , dus ws krijg ik die uren wel uitbetaald, waarom ga ik nu toch altijd op mijn achterste poten staan, en voel ik mezelf niets waard :angry: waarom niet rustig reageren, maar goed, nu heb ik binnenkort toch een gesprekje, want ze willen de onrust wegnemen, maar ik WIL geen gesprekje, oh dit is te erg, ik lijk wel een kind....

had heel veel zin om mezelf te verdoven vandaag, ging niet vanwege refu, en nu alles een beetje bezonken is, weer heel blij dat ik me droog kan afmelden vandaag :)

slaap lekker allen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb deze keer niet zon inspiratie om te schrijven

maar zal t toch proberen zonder in herhaling te vallen

want ik heb mezelf doelen gesteld wat het drinken

betreft en dat is gewoon per dag blijven zeggen

ik drink niet en ik leef echt mee met de mensen die

net gestopt zijn en weet precies wat ze door maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Nou zo veel zijn het er niet meer om deze tijd. Gaby, ik vroeg me al af hoe het gegaan was. Toch heb je het denk ik goed gedaan!

MarQ, je moet je prioriteiten stellen en als gevolg daarvan ga je zó goed! Chapeau.

Alle anderen, ik ga nu naar bed. Tot morgen,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse weltrusten en tot morgen

MarQ, ik ben ook een beetje inspiratieloos aan het worden, zal het tijstip zijn ;)

Het blijft vechten he ? Elke dag weer, maar goed we houden vol. We drinken NIET :D

Ik ga ook sluiten hier, weltrusten allmaal....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...