Jen Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 gewoon, Albertina, ik krijg het op mijn heupen van Jopie. Zal aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Hoi akelei en witje, Jen, een ieder heeft een andere stijl van schrijven. Daar moet je soms aan wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Dan lees je toch Jopie niet Jen Gewoon doorscrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Grappig Akelei, maarre..... aanrecht al leeg anders dat eerst nog ff doen he;) Hee Albertina bezig bijtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Wat een knapperd?, het is een superheld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 hahaha grappig Akelei Ik weet hoe dat er uit ziet een hond die bang is vd stofzuiger. Echt lachen, zou je eigenlijk moeten filmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Wat stoort je dan precies Jen? Misschien dat je dat een beetje kan omschrijven? Zolang de stofzuiger bij mij uit is, is er niets aan de hand maar o wee als ik ga zuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ga maar niet op zoiets onnozels door BOl, over wat en hoe iemand post want daar irriteer ik me dan weer mateloos aan Het forum is er voor iedereen dus als iets je niet aanstaat, dan scroll je gewoon door Zo werkt een forum nou eenmaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Het forum is er inderdaad voor iedereen, witte. Wat mij stoort is iets wat ik als betweterig interpreteer, maar dat ligt bij mij en niet bij J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ja Witje maar juist dat scrollen over berichtjes heen heb ik echt moeten leren. Nu lukt dat me goed, maar voorheen las ik juist die berichten om iedere keer weer bevestiging te krijgen dat mijn gevoel toch juist was. Toch onzeker over wat ik voelde. Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Dat is een mooi bericht Jen Kijken naar wat jou kant van je irritatie is. Nu is het de kunst om daar mee om te gaan. Je zou bijv aan Jopie dit kunnen zeggen. ipv in het rond te vragen of andere zich er ook aan irriteren, daar schiet niemand nl wat mee op Kijk maar wat je ermee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Is het slapen nog niet op orde dan Akelei? Ik denk dat ik er zo ongeveer een week of drie last van gehad heb Tis toch echt te gek he, dat er zoveel troep in een peuk zit dat blijkbaar in staat is om je hele slaapritme onderuit te halen Fijne dag in de duinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Zoooo en nu genieten van het mooie weer Allemaal een fijne dag en hou het droog vandaag Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 :D Is normaal Jen. Ik heb ook zo mijn mensen die het slechtste in me naar boven halen. En visa versa. Gewoon af en toe is flink tegen stampen. Dat lucht op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Maar waarom zou ik dit aan Jopie zeggen, witte? Daar schiet ook niemand wat mee op. In feite had ik beter gezwegen, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 vice versa Fleur! (duikt onder wegens zeer slechte bui hahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Iedereen is irritant. Alleen vinden niet altijd dezelfde personen dat. Zo simpel is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ik ben ook op wandel. Wordt wel beter Jen later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Je zegt zoiets als "de gustibus non disputandum", maar volgens de legende was het "disgustibus non disputandum". Ik geloof liever in de tweede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Later irritante kippebil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Das niet zo gek Smikkie dat je je een flipperbal voelt, je leeft nu in grote onzekerheid, hoe het nu verder gaat lopen. Dan is het toch normaal dat je niet kan slapen en veel angst heb? Een van de grootste, liefste personen uit je leven is ziek. Ik hoop zo voor je dat er gauw duidelijkheid gaat komen. Dat leeft toch een stuk rustiger misschien. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goedemorgen allen, Vanmorgen was zoon hier, hij heeft een nieuwe auto en we zaten in het bijbehorende boekje te lezen. Stond er bij de gebruiksaanwijzing van de radio: Gebruik alleen rónde CD's. Hahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Sorry, ik wals ergens overheen, sorry Smikkie.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ik vertelde wat me ergerde, Smikkie, en daar houd ik het bij. Nee, lief ben ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Gisteren had ik nog wat op je gereageerd Smikkie. Vind het erg voor je, van je moeder. Had niet door dat je moeder slecht lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden