albertina Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goedemorgen allemaal, het is zo lang geleden dat ik een draad heb geopend, ik moest gewoon even zoeken hoe het ook weer gaat. Maar zie, gelukt! Uitslapen is het niet geworden voor mij vandaag. Teveel spannende dingen in het vooruitzicht en dan word ik op de één of andere manier altijd te vroeg wakker. Ik wil Smikkie heel veel sterkte wensen, er wordt hier aan je gedacht hoor. Ondanks alles vind ik het mooi om te lezen dat je zo'n goede band met je moeder hebt. Houd je goed, hoe zwaar het ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 goede morgen albert en de rest van de frummels natuurlijk. hopelijk zijn het leuke dingen die je in het vooruitzicht hebt? zo eerst maar eens koffie en dan een stukkie terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goedemorgen Albertina en Igor, Leuk en geniet ze van de spannende dingen Tina, Ik heb heerlijk geslapen ondanks allerlei familieprikelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 de meesten van jullie liggen nog in bed te ronken, maar ik heb hier de deuren los en zit heerlijk te genieten van de rust en de vogeltjes. zo leuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goedemorgen Tina, Sandra, Igor en alle langslapers! Iemand koffie? Zal ik een pot zetten? Igor, ik werd ook wakker van een merel. Echt heel mooi vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 goede morgen madelief. de koffie was al gezet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Oh sorry Igor! Ik gooi het wel in de thermoskan, blijft het warm. Hannah, ook goedemorgen! Ja, klopt, vooral rare vogels, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Fibo, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Fibo, ook een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ik grijp nog gauw een kopje mee, na een lange en vooral zware nachtdienst. Goedemorgen allen, vlug nog eventjes meekwetteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 OOOOOEEEEEEIIIIIIIIIIII :D:D:D:D:D:D:D:D:D AAAAUUUUUWWWW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Werk ze Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ben ik de eerste vandaag? Dagpact: Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Will, slaap lekker voor straks! Fibo, werkse, gelukkig maar een paar uurtjes. Hier vandaag rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Originally posted by: willBen ik de eerste vandaag?Dagpact:WillMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Dankjewel liefje, laatste slokje koffie gaat er in se. Ik bewonder je enorm en hoop dat de ba Lo ook bij jou zijn werk doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Nighty night ieders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goedemorgen iedereen. Wat een drukte zeg op deze vroege, vroege zaterdagochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Will, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goede morgen tina, borretje, Fibo, Hannah, Madelief, Suikertje en will, en goede 'nacht' voor Wil Eerst maar even een bakje koffie, lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Hihi... leuk filmpje van die oeioeivogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Geloof dat ik iedereen heb weggejaagd? Iedereen opeens gans en geheel stil... :$ Misschien stink ik wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 goedemorgen allemaal, Ja leuk filmpje hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Kijk, het werkt:D Ook een goede morgen Myriam.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden