Gaby Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Spike en Lenie, ik las deze zin van je je moet het zelf leuk maken...kan je wel in een dal blijven hangen, maar daar koop je niets voor!!! en die had ik net ff nodig, dus ik ga vol goede moed weer aan het werk nu, en ik ga er iets van maken Thanx Mensen fijne avond, en veel sterkte voor degenen die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Originally posted by: GabySpike en Lenie, ik las deze zin van jeje moet het zelf leuk maken...kan je wel in een dal blijven hangen, maar daar koop je niets voor!!!en die had ik net ff nodig, dus ik ga vol goede moed weer aan het werk nu, en ik ga er iets van maken ThanxMensen fijne avond, en veel sterkte voor degenen die het nodig hebben quote> gelukkig..SPIKE,sorry dat ik zo hard ben, soms helpt het...soms niet... excuus.mijn vriendin heeft borderline, en een eet stoornis, daar moet ik hard tegen zijn.nogmaals sorry, ik mag de vergelijking niet trekken. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Mijn man doet het erg goed op de Nutridrinkjes, ze zijn er in heeel veel verschillende smaken en samenstellingen. Toevallig vanmiddag vroegen wij ons af of we ze nu zelf aan het betalen zijn omdat er weer een rekening van de zorgverzekering binnen kwam en we ons niet kunnen voorstellen dat een beetje oogdruppels voor een staar operatie 96 euro kosten Omdat we in die zelfde periode ook weer de Nutridrankjes binnen kregen heb ik mijn twijfels, morgen toch maar is bellen en dan laat ik het jullie even weten. Spike is zou het is vragen aan je huisarts, de energie zal je goed doen (denk ik) Nu ben ik eten..............laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Doeg doeg Akkie. S.Beertje ik weet niet hoeveel flesjes jouw man drinkt per dag maar mijn manneke kreeg één x in de maand 4 treetjes. Hij dronk er 3-4 per dag. Dat spul is allejemig duur hoor, dat liep echt in de 100de euro's dus ik denk dat je die Nutridrink niet zelf betaald. Eén zo'n tree kan goed e100,-- kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 @Bol, Hij heeft er nu nog 2 per dag, ik heb het toen nagevraagd in het ziekenhuis en ze werden vergoed (werd mij verteld) Maar zal wel net als met zoveel dingen een bepaalde tijd vergoed worden en dan zelf dokken pffff. Tja dan moet ie het maar doen met het voer dat ik in zijn trog gooi dit kunnen we gewoonweg niet betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Dag allemaal, Vandaag heb ik voor het eerst 1,5 uur gelopen. Het was heerlijk wandelweer. Vanmiddag mijn schoonmoeder mee naar buiten genomen in haar rolstoel en later de kat van de buren op zijn eigen voetjes. Ik heb hem lekker geborsteld buiten! Buurvrouw aan de telefoon gehad. Ze is weer in onze stad in afwachting van plaats in het revalidatiecentrum. De beste voor haar is voor mij heel lastig te bereiken. Jammer, want ik had al visioenen van een middag per week samen tekenen of zo. Het revalideren kan maanden gaan duren en de uitkomst is onzeker. Bellen helpt ook een beetje. Spike , alles is al zo'n beetje gezegd denk ik. Veel liefs voor jullie allemaal. Ik meld me vanavond weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Goedenavond allen. Ben de hele dag weggeweest. Moet nog teruglezen. Ben heel moe maar voldaan. Voor het eerst weer op een terrasje gezeten... Lekker een vers sapje gedronken in de zon. Misschien kom ik zo terug, anders ben ik spontaan in slaap gevallen achter mn laptop. Oh nee, het is vóór je laptop.. En ik heb het droog gehouden vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Evening Spike, er is me iets ontgaan. Waarom eet je niet? In twee zinnen aub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Misschien moet je niet achter de reden komen.. Anderzijds als je niet achter de reden komt, kan je het dan wel aanpakken? Ik wou dat het anders was voor je. Ik vind je een mooi iemand Het zou spijtig zijn moest je daar anders over denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Je lichamelijk uitputten is je geestelijk straffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ik ben een handvol dat klopt Gek zijn doet ni zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ik ga ff hangen bij de kat. Spike..eat you little bi-atch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Sex in de caravan.... :moon:lalalalalalalalalala:moon: Ik zeg goeienavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Originally posted by: jopiejij snapt het, spike!eten dusanders wordt het nooit watdie sex met onsquote> hahaha, weer een forumsetje?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ja hoe zou dat nou komen Hannah? Ik vroeg het me ook al af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Witje, nu heb ik alle draadjes gehad, hoe is het?. (kilokiller antirook) Ik mis je een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ik had al een berichtje voor op de rookdraad Albertina;) Maar voor de verwarring, komt ie: haha Albertina, het klopt, daar schrijf ik tegenwoordig ff meer dan op de dagdraad. Grappig om te lezen, dat ik in de gaten gehouden word. Lief van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Oh echt? Ik voor viooltjes of hoe heten die dingen, petunia's? Geintje, ik heb geen tuin. En krijg er ook geen, daar moet ik mee leven. Ik vind een tuin geweldig, fijn als je er zoveel plezier aan kan beleven. Heerlijk lijkt mij dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Tuurlijk Witje, ik volg je hoor. Gewoon benieuwd hoe je gaat. Nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Mooie rooie geraniums zal ik alvast kweken ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Bij sommige tuinen hier is de trend schotels. Geen bloem te bekennen. Echt stads. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Lieve Mensen het was een enerverende dag Ik ga naar bed Maar meld me droog af Met dank aan Jane en de andere forum leden Lieve knuf van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 hoihoi ik meld me weer en ( natuurlijk ) droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ik ga ook afsluiten. Vind wel dat de sfeer erg goed is op het forum. Voelt fijn aan. Trusten mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden