Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 maart


Hanneke

Aanbevolen berichten

Spike :present:

en Lenie, ik las deze zin van je

je moet het zelf leuk maken...kan je wel in een dal blijven hangen, maar daar koop je niets voor!!!

en die had ik net ff nodig, dus ik ga vol goede moed weer aan het werk nu, en ik ga er iets van maken :)

Thanx

Mensen fijne avond, en veel sterkte voor degenen die het nodig hebben :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Gaby
Spike :present:

en Lenie, ik las deze zin van je
je moet het zelf leuk maken...kan je wel in een dal blijven hangen, maar daar koop je niets voor!!!

en die had ik net ff nodig, dus ik ga vol goede moed weer aan het werk nu, en ik ga er iets van maken :)
Thanx

Mensen fijne avond, en veel sterkte voor degenen die het nodig hebben :heart:

quote>



gelukkig..

SPIKE,sorry dat ik zo hard ben, soms helpt het...soms niet... excuus.
mijn vriendin heeft borderline, en een eet stoornis, daar moet ik hard tegen zijn.
nogmaals sorry, ik mag de vergelijking niet trekken. X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn man doet het erg goed op de Nutridrinkjes, ze zijn er in heeel veel verschillende smaken en samenstellingen.

Toevallig vanmiddag vroegen wij ons af of we ze nu zelf aan het betalen zijn omdat er weer een rekening van de zorgverzekering binnen kwam en we ons niet kunnen voorstellen dat een beetje oogdruppels voor een staar operatie 96 euro kosten ;)

Omdat we in die zelfde periode ook weer de Nutridrankjes binnen kregen heb ik mijn twijfels, morgen toch maar is bellen en dan laat ik het jullie even weten.

Spike is zou het is vragen aan je huisarts, de energie zal je goed doen (denk ik)

Nu ben ik eten..............laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doeg doeg Akkie.

S.Beertje ik weet niet hoeveel flesjes jouw man drinkt per dag maar mijn manneke kreeg één x in de maand 4 treetjes. Hij dronk er 3-4 per dag. Dat spul is allejemig duur hoor, dat liep echt in de 100de euro's dus ik denk dat je die Nutridrink niet zelf betaald. Eén zo'n tree kan goed e100,-- kosten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bol,

Hij heeft er nu nog 2 per dag, ik heb het toen nagevraagd in het ziekenhuis en ze werden vergoed (werd mij verteld)

Maar zal wel net als met zoveel dingen een bepaalde tijd vergoed worden en dan zelf dokken pffff.

Tja dan moet ie het maar doen met het voer dat ik in zijn trog gooi :D dit kunnen we gewoonweg niet betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vandaag heb ik voor het eerst 1,5 uur gelopen. Het was heerlijk wandelweer. Vanmiddag mijn schoonmoeder mee naar buiten genomen in haar rolstoel en later de kat van de buren op zijn eigen voetjes. Ik heb hem lekker geborsteld buiten!

Buurvrouw aan de telefoon gehad. Ze is weer in onze stad in afwachting van plaats in het revalidatiecentrum. De beste voor haar is voor mij heel lastig te bereiken. Jammer, want ik had al visioenen van een middag per week samen tekenen of zo. Het revalideren kan maanden gaan duren en de uitkomst is onzeker.

Bellen helpt ook een beetje.

Spike :heart:, alles is al zo'n beetje gezegd denk ik.

Veel liefs voor jullie allemaal. Ik meld me vanavond weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen.

Ben de hele dag weggeweest.

Moet nog teruglezen.

Ben heel moe maar voldaan.

Voor het eerst weer op een terrasje gezeten...

Lekker een vers sapje gedronken in de zon.

Misschien kom ik zo terug,

anders ben ik spontaan in slaap gevallen achter mn laptop.

Oh nee, het is vóór je laptop..:D

En ik heb het droog gehouden vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al een berichtje voor op de rookdraad Albertina;)

Maar voor de verwarring, komt ie:

haha Albertina, het klopt, daar schrijf ik tegenwoordig ff meer

dan op de dagdraad.

Grappig om te lezen, dat ik in de gaten gehouden word.

Lief van je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...