Yvonne Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Diesel... klik maar op onderstaande link: http://attitude.excite.nl/ahornsiroop-dieet-N11078.html Tina, ook goedemorgen... Nou, rustig aan maar je beslissingen nemen he?? Lui, ik moet er vandoor... boterhammetjes zijn gesmeerd. Maak er een mooie dag van hoor. Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 goede morgen frummels. ja ik ben wakker hoor, nou ja wakker ik ben het bed uitgewerkt............................. lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 werk ze yvonne Anders wat scheelt je hond? en hoe oud is ze/hij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ahoornsiroop lijkt me niet goed bij het afvallen, is heel zoet. En zit vol suikers. Het zit in het sap van de suikeresdoorn, dat wordt afgetapt. Net als hars dat afgetapt wordt. Het blad dat staat afgebeeld op de canadese vlag is een blad van de suiker- esdoorn. Dus zeker geen inheemse plant. Maar van mij mogen hier ook buitenlandse planten groeien. En je moet van goede huize komen wil die buitenlandse planten er uit pikken. En eenmaal groot kun je ze niet terug- sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Praat me er niet van, aannemers. Na de tweedehandsautoverkopers zijn het de grootste boeven. Hoop dat je al goede afspraken hebt gemaakt, Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ja het is een mooie boom, ach misschien eens kijken of er niet 1 een plekkie kan krijgen. 1 X per jaar pannekoeken met eigen stroop en nee niet om af te vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Jaap, dat hoop ik ook. Bedankt voor je opbeurende woorden. Het is wel iemand die ik ken en ook meerdere klussen bij bekenden van mij heeft gedaan. Alles zal wel niet van een leien dakje gaan, daar ga ik ook niet van uit. Dan valt het altijd mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 GABY voor je 3 maand droog zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Originally posted by: ChretienJaap, komt die siroop dan uit het Zillerthal (AT)quote> Maar Chretien is dat dan zo'n bijzondere soort ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Wat gaat er allemaal bij je gebeuren dan Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Goedemorgen iedereen. Een nieuwe dag. Zo moet ik naar de psychiater. Eens overleggen hoe ik het ga doen nu met die hoge eigen bijdrage. Kan ik echt niet betalen. Dus ik vrees dat ik afscheid moet nemen en voor medicijnen naar de huisarts moet. Vandaag kan en wil ik zeker niet drinken. War er ook gebeurt. Een fijne dag en tot later. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ach Jaap je boom moet minstes 40 jaar oud zijn wil je gaan kunnen tappen voor stroop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Oei, die van mij is 4 jaar. Dus nog 36 jaar wachten, dan woon ik hier niet meer. Bovendien ben ik dan 76. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Gaby, Yeeeesssss, drie maanden, van harte gefeliciteerd. :moon::):moon::):moon::):moon::):moon: :moon::):moon::):moon::):moon::):moon: :moon::):moon::):moon::):moon::):moon: :moon::):moon::):moon::):moon::):moon: :moon::):moon::):moon::):moon::):moon: :moon::):moon::):moon::):moon::):moon: :moon::):moon::):moon::):moon::):moon:: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 hanneke maar als je niet drinkt hou je geld 'over'........... ik heb het minimale wat ik normaal opdronk apart gelegd. en binnen 3 maand heb ik de eigen bijdrage opgespaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Sukses Hanneke, hopen dat je het toch redt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Diesel, dank voor de belangstelling, voor mijn doen veel. Maar het is hier geen forum om mijn verhuizing te etaleren las ik in een PB. Dus ik houd het beknopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ja Jaap dan zou ik bijna 90 zijn, dus misschien 1 planten en gewoon vooropig fles stroop kopen he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Gaby ook een kwart jaar, oftewel een heel jaargetijde. Gefeliciteerd meid. :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Hanneke, sterkte, wat erg dat het zo moet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Gelukkig mag hier wel over bomen geboomd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 tina dit was toch de huiskamer? waar over ditjes en datjes gepraat wordt. er zit ook nog een scroll knop op dus vertel waar ga je naartoe verhuizen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Goodmorning all, mijn energiepeil stijgt met de dag. Heb me in jaren niet meer zo goed gevoeld. Hetgeen me zoveel lichter maakt is het uitblijven van die schuldgevoelens. Voel me en beetje euforisch af en toe maar besef dat dit ook wel tijdelijk zal zijn. Maar die goeie dagen heb ik toch lekker maar gehad dan! Vandaag late shift. Deze morgen nog wat huishoudelijke werkjes doen dus. Aan ieder een succesvolle dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik had ook een Ginkgo, die was ook jong. Helaas is die door de schilders afgelopen herfst omver gelopen en afgeknakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden