Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik zou eerst die machine maar eens terugvragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 He, Yvonne en samen er op uit? Of heeft hij daar geen lust toe? Goh, ik verbaas me eigenlijk. Lees je nu al een jaartje en lees opeens dit. We schrijven natuurlijk allemaal niet zoveel over onze partners. Maar echt af en toe gewoon even wat doen, er uit is goed voor je. En geld? Dat moet op, de regering heeft het hard nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ha!! Dochter is dodookes gaan doen en de dees volgt vlug. Nog ff slaapwel zeggen. Es kijken... Harry! Op welke wei zat jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Een weekend voor jezelf of een paar dagen is heel normaal hoor.Even bijtanken.================================Heb je helemaal gelijk in Hannah. Had net een heel epistel neergezet hier, maar floepte er uit. Komt er op neer dat een weekend in mijn eentje weggaan voelt als verraad... ontererecht uiteraard. Tsss. Hannah, zonde van het bericht dat ik klaar had staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hoe verbouw je een bed Spike? Latje bij, latje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ha! Ik zie Bam en Jopie! Hoe is het meiden? Heb je al bijna hulp in de nieuwe "tuin" nodig Bam? En Jop, hoest met de liefde En waar zit je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Heb net dokter hier gehad, komen morgen iemand van ggz en verslavingzorg langs, nu geen plek, gister wel, maar toen mocht ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Op een grazige Fleurtje, en gewoon aan deze kant van de heuvel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: SuikertjeHeb net dokter hier gehad, komen morgen iemand van ggz en verslavingzorg langs, nu geen plek, gister wel, maar toen mocht ik nietquote> Suiker.. volhouden dus nu even man. Echt doen hoor. Luitjes, ik ga slapen. Het is morgen weer vroeg dag Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Von is een bom Jij mag op mijn verborgen lijst met favorieten! (heb je hem smikkie ) Ja ja Ik mag jouw wel Vink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Von, truste en sterkte. En natuurlijk iedereen die het nodig heeft. Ook ik ga zo mn bed in mensen. Deze dag was dag 38. Slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Wel Slaapwel Hou je recht suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Trust Von! Keep on going Smik trust en tot later Ik blijf nog even Denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Nog ff voor Liefje, WOW jij..je mag verschrikkelijk trots op jezelf zijn! Hiere se, een dikke pluim voor op je poep! Dat doet me aan iets denken..ik las daarstraks een artikel in de krant. Eén of andere dominee was op de spoed aangekomen met een aardappel in zijn aars. Zijn verhaal was dat ie naakt de gordijnen was aan het ophangen, zijn evenwicht verloor en recht mijn zijn blote poep op de keukentafel belandde waar.....ja ja je raadt het vast...een aardappel lag. Sommige mensen hebben toch echt alle pech *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: spikesuiker,als je hulp laat afhangen van anderendan kom je er nietdus wat wil je wel?draai het omen maak lolquote> !!!!!!!Zo ist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Al is het leuk mét anderen lol te hebben.. De Puch Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Het is het kunnen zien Dat lol en verdriet Precies hetzelfde is Wie ziet dat? Wat je ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ja die Hannah! Sweat dreams! Mijn dochter was hier het weekend met vriendin Dat was een jaar gelee Ik heb genoten Het gegiebel en gegiechel In mijn bed Zij ook Ze is 14 reeds Dus anders Maar mooi Niet alles Ze drinkt Ik maak me geen zorgen Ik weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 De Ska-Mobil!!!!!!!!! Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik was uitgelogd Keek nog even Je hebt het weggehaald Maar ik zie dat jij het ziet Spike Da's genoeg Be. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Welterusten, Morgen maar eens brandnetels plukken. Beetje heksen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Dag lieve Jopie Lees dan niet Dan was je "bij" Ik ook van jou gek! Tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hier nog 1 berichtje van me. Heb op 14 december nadat ik verdwnen was bij ex en kids gezegd dat ik geen leugens meer wil vertellen, Heb lang getwijfeld of ik wel kon vertellen dat ik weer dronk, maar wil me aan belofte houden. Leugens hebben me al laatste huwelijk gekost. En ik ben geen slachtoffer, ik doe het allemaal zelf. Lol kan ik hebben, maar soms even niet en ja ik heb er veel moeite mee dat ik kids niet zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Doen Jaap! Ze zijn nu nog lekker jong En anders invriezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 ik ga morgen lekker heksen. Maar als je in de spiegel kijkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden