Madelief Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Smikkie, Alles lees ik graag van je. Trouwens het is zoals je zegt, opnieuw je leven inrichten, dat hoort volgens mij zeker ook hier thuis. Ook van Tina en Jopie lees ik het graag. Soms leer ik daar van, hoe een ander het aanpakt. Kijk nu naar Jopie, het gaat veel dieper dan even typen over de borg. Ook ik zit vaak te denken, hoe ga ik mijn dagelijkse dingen aanpakken. Vandaag ben ik bijvoorbeeld heel onrustig. Alles tegelijk aan het doen etc... Dan is het goed om even hier te lezen en wat mee te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Lieve mensen! Zo is het.! ADB in real life! Kom vers terug van een nazorg-clupje van de Jellinek. Daar hebben we allemaal mooie woorden en theorieen geleerd; de valkuilen en de trekmomenten herkennen enzo. Nu begint het pas; Ik geniet van jullie postings; ahhh, zo gaat dat dus, nuchter leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Originally posted by: eline@Jaap; als je onderweg nog daslook in de berm ziet;veeeel lekkerder dan brandnetels!(met tandenblekende en borstvergrotende werking)quote> Dat heb ik toevallig zelf in de tuin staan en af en toedoe ik dat in de salade.Is inderdaad heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 mijn vraag van vanmorgen..wil niet zeggen dat ik een neuwe liefde hebt hoor maar zou ook niet de rest van me leven alleen door willen brengen dus was daar een beetje over aan het nadenken ik geloof niet dat ik heel mijn verleden ga vertellen van de drank zou ik inderdaad gewoon zeggen dat ik niet meer drink omdat ik er niet mee kan omgaan maar zekers niet in het begin als ik iemand zou ontmoeten leert die een heel andere snoepje kennen dan ruim een jaar geleden.. lijkt me trouwens heerlijk om weer verlieft te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 echt niet jopie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Jaap, ga je al die dierbare planten uitgraven als je gaat verhuizen? Ik heb nu een tuin op 5 hoog, en die moet binnen niet al te lange tijd naar de begane grond. En ik had al rugpijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Nou die verhuizing gaat voorlopig niet door, tenminste nog niets gehoord en in dit geval betekend dat dat we het niet geworden zijn. Dit was hem, is het geen aardig huisje? En veel van mijn planten staan in een volkstuin, net buiten de stad. Die blijft gewoon hoor. Dus ook de daslook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Eigenlijk vind ik het best wel een beetje jammer dat het niet doorgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Jopie, je hebt nog niks, en het ergste dat kan gebeuren is dat er niks uitrolt. Natuurlijk hoop ik dat hij/zij te laat komt omdat het mens even om rijdt via de pinautomaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Verliefd zijn, tja dat lijkt me ook wel wat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Wat een mooi huisje! Eeehhh, ik bedoel; wees blij dat het niet doorgaat. Het spookt er vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 jaap ga je nu met je vriendin samen wonen dan? je wwoon nu toch met meerdere? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 In die straat die is van de woningbouw en ze verkopen er wel vaker wat. Maar je moet er snel bij zijn, dus heel erg opletten. Een week van te voren zetten ze het op internet en dan moet je er heen op een open dag om je in te schrijven. En dan is het dus toch nog heel druk. Ook verhuisplannen Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 wil ik inloggen om even wat te zeggen tegen jopie zie ik dat ik nog steeds ingelogd sta was er helemaal niet... mutsig hey jopie duurt lang he als je moet wachten, heb daar zo'n hekel aan.. maar ja sommige dingen kun je niet dwingen helaas hoop dat het goed uitwerkt voor je en je straks met die fleuries naar de camping gaat en zoniet , steken ze het lekker ergens waar het donker is maar wel heel onterecht dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 goedenmiddag trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 In A'dam is een tekort aan volkstuintjes. Ik sta al jaren op een vage lijst. Het is uberhip je eigen groentjes te verbouwen, en de oudjes eten zoveel groenten dat ze allemaal 100 worden! 'T is ze van harte gegund hoor! Ik kweek mijn tomaten wel op het dak. @Jopie, heb jij ook een tuin bij je nieuwe buitenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 middag!!! vanmorgen om 08.15 zat ik al in de trein naar Alkmaar. moest naar het UWV... 'k heb er nog een maandje bij gekregen...'t gaat niet zo goed in het koppie. ook moet ik naar het GGZ van de Arbo arts.....zucht. verders alles goed hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 inderdaad leuk huisje jaap jammer.. ik ga aan de kippepootjes mmm straks hoop ik te lezen dat jopie haar zakken heeft gevuld met haar eigen centen allemaal eet smakelijk latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ja, snoep dat is het plan. Maar het heeft helemaal geen haast hoor. Waar ik nu woon heb ik het ook heel erg naar mijn zin. Maar er komt een tijd dat dat anders wordt dus kijken we een beetje rond. En het gekke is kleine huizen met een tuin zijn er helemaal niet zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @ snoep... komt wel goed schatje..komt tijd komt raad. @Jaap...wat een leuk petieterig huisje was dat zeg?..jammer hoor @ Bor...sterkte meis. @Jopie...ben blij voor je.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 lenie en na dat maandje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Hier is ook een tekort, net als in A'dam denk ik. Net als dat bij jullie het woningtekort zeer ernstig is. Hier staan 180 mensen op de wachtlijst voor een tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 En er zijn 550 tuinen ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 sollicitatie plicht..of vrijwilligers werk gaan doen. hij wil dat ik er op uit trek zeg maar. solliciteer wel als bankdericteur ofzo...hahaha, nee geintje.. heb me vanmiddag aangemeld als vrijwilliger om verstandelijk gehandicapten die begeleid wonen te helpen met koken.. lijkt me super leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 bankdericteur??? .... bankdirecteur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden