gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Oja, Hannah, jij bent de lavendelvrouw! Vraagje; hoe kan het dat de tuincentra volledig bloeiende lavendels aanbieden, en wie wil die nou????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Nou kan me voorstellen hoor eline de gouden tijden tot 2 uur chatten zijn helaas allang voorbij Aan de andere kant, een regelmatig leven (op tijd naar bed dus) is wel iets waar wij verslaafde het goed op doen Mits je geen slaapproblemen hebt natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 is lavendel 1 jarig of een vaste plant? daar ligt t antwoord denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Tja. Terwijl de dames hun priveleven-niet-voor-de-draad-geschikte verhalen-pb-en zit ik hier wederom alleen met mijn nijpende lavendel-kwestie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Sorry, meiden.... Ik typ heeeel langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ho ho eline Je bevind je momenteel wel in gezelschap die goed kunnen chatten, dus wij kunnen heel goed op twee plekken tegelijk zijn;) Dond worry je bent niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Dan is t juist direct gelijk leuk in je tuin als je het nu plant. Haha langzame typer waar blijf je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Die dingen bevriezen nu toch nog, als ze bloeien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Tjeeeezus, jullie zijn TE snel, maar s'nacht oefent wel rustig voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ik heb een dak,terras maar het huis staat te koop, dus ik moet bakken hebben die de hele zomer bloeien, zodat wij een enorme klapper kunnen maken met het geweldige terras. Dat mensen dan heel veel gaan betalen voor het huis enzo. Pure winst dus . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 vlijtige liesjes die doen het lang en makkelijk heb je in verschillende kleuren ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Hakt er in..... die lavendel Slaapt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Petunia's zijn prachtig! (als het niet teveel regent....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Geldt eigenlijk ook voor die spaanse margrietjes. Gewone zijn sterker, volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Heeee, snel al he???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Hoe doe je dat draadje-omhoog-halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Kenjezienhe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 door er iets op te zetten ?????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Nou, net voor Jan, op het jaarpactje; het Allan Carr-verhaal van Myriam. (veertien maanden!!!!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 goeie avond dames, nou das geinig planten verhalen, misschien onthou ik dan nog eens wat ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 hoi piepeloi nog ff:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ha Jane , lieffie tijd nie gesproken joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 pff voor Hannah en Eline dan ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Hoi Bloemetjes;) Vandaag een leuke dag gehad, nadat ik gister de boodschappen had gedaan en volgens mij gaven ze alles gratis weg zo druk was het. Ik ben anderhalf uur in de ha geweest de winkelwagens leken wel botsauto`s en ik vind dat ze op zulke dagen verkeersregels moeten opstellen in de winkels maar was wel geslaagd voor de boodschappen die ik moest hebben. Ik had voor vandaag: paté (meegenomen uit Frankrijk) groentesoep, bal gehakt waarin ik een gekookt ei had verstopt (de reactie van Will was hartstikke geslaagd) gekookte aardappelen met witlof, bakje sla er bij en vanille vla met banaan als toet. Nu ga ik zo mijn bed in truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 trouwens Eline heb nagevraagd vn daslook krijg ik gelukkig geen tieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden