Madelief Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedemorgen Frummers. Koffie staat te pruttelen, thee te trekken en de oven staat aan. Kort nachtje hier, om 4 uur al wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedemorgen Madelief en alle anderen. Heerlijk hoor die koffie. Allemaal een fijne dag, maak erwat van. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Emma, goedemorgen! Moet je werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goeie morgen Madelief, Emmaroos en laatkomers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 goedemorgen frummels. lekker die koffie hier maken de vogels een gigaconcert. zo mooi dat ik de radio maar uit laat rudy van harte en nog vele gezonde droge jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 ik zie dat shahire 5 maand droog staat wat klinkt dat he.... op naar het half jaar. voor jan begint het tromgeroffel al voorzichtig................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Es en Igor, ook goedemorgen! De merel doet zijn best, heel mooi! Rudy, van harte gefeliciteerd! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Madelief, sorry voor mijn reactie vorige week zaterdag. Ik had niet terug gelezen, HAD HEM AL GOED OM, en dacht dat je wou drinken. Daar was ik bang van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Es, is oke hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoe gaat het nu, Esperanza? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoi Jen, tja, weer beter.... Ik wist dat Pasen gevaarlijk ging zijn. Net zoals volgende maand, de verjaardag van mijn oudste broer. Maar, nu sta ik draag sinds dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Vasthouden, dat droge Ik had een gemakkelijke Pasen, omdat ik met de auto moest rijden. Stom natuurlijk dat zoiets nodig is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dat is zo, maar, op dit ogenblik vind ik elk excuus goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik weet niet wat het is...... Tja, verslaving zeker maar, ik ben nu al bezig met mijn broerkes verjaardag volgende maand. Net zoals ik vorige maand bezig was met Pasen. Niet dat er een event moet zijn dat ik van mijn gezin MAG drinken maar ja............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Elke dag een autorit verzinnen dan haha. Wel niet ecologisch verantwoord, maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Zit je nog in den blok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ja maar ik doe niks :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hela hola, ZO werkt da nie he madammeke ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedemorgen, Rudy, Proficiat, nog vele goede jaren gewenst. Ik heb een doorwaakte nacht achter de rug, wat duurde dat lang! Lang geleden dat ik zo slecht heb geslapen, één voordeel, het is weekend dus ik hoef even niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Mannekes, iedereen een heel fijne dag gewenst, ik ga wat bewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Een goede mooie morgen lui. Lekker dat bakkie Madelief. Rudygefeliciteerd: : Sha... dikke knuffel en een slinger, hartstikke goed hoor. Pfff, ellendig als je zo slecht slaapt Tina:huh: Hier al lekker met het hondje wezen wandelen, zonnetje schijnt en het lijkt er op dat het een schitterende dag wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Klopt helemaal Hannah... Ook goeiemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 haha Hannah:heart: Ook goeiemorgen of dat goeie er maar vanaf laten? Ohhh iedereen een hele goeie morgen deze morgen Ben ik nog op tijd voor ontbijt Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Nog even proberen te slapen Hannah??? Je kunt ook wachten tot vanmiddag en dan lekker in de tuin even wegzakken misschien, vind ik ook zo heerlijk. Goeie morgen Witte... ruim op tijd hoor. Ik heb verse koffie gezet .. en voor brood en aanverwante artikelen moet je ff bij Madelief kijken of er nog wat is, anders hier bij mij zelfbediening... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden