Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Lekker, verse koffie. En vonn, de afwas van gister staat er ook nog. En ik heb de wasmand al op de machine gezet, als je die er even in stopt. Kook ik vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik droomde vannacht dat mijn huis werd afgebroken. Met al mijn spullen er nog in. Ik kan het niet plaatsen. Ben dan wel heel bescheiden op zoek naar een nieuwe woning, maar zo drastisch hoeft het nou ook niet. Ik vond het dan ook geen leuke droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goeiemorgen allemaal! Ik ruik verse koffie! Dankzij medeforummers word ik wakker met vossen die uit je hand eten, kippen, op wiens eieren gewacht wordt, en vogelgekwaak. Ik heb krijsende halsbandparkieten in mijn achtertuin, thats it. Ze hebben zelfs de enkele merel weggejaagd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ze zijn wel heel mooi groen... dat dan weer wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Die krijsers zitten ook. En eksters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik had zo waanzinnig veel drankdromen, dat ik ze maar ben gaan opschrijven. Nu droom ik alleen nog maar van appelsap, koffie verkeerd, en een enkele keer een smoothie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 En heel hoog in de lucht, gierzwaluwen. Dit jaar nog niet gezien trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 En copulerende dikke vieze duiven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Die zitten nog in Afrika, Jaap. Groot gelijk... Kunnen we een voorbeeld aan nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nu je het zegt, dat is wel weer even geleden. Dat ik droomde dat ik gedronken had. Tenminste dat ik het me kan heugen. Want vaak ben ik het na het ontwaken al snel weer kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Liefdesduifjes brengen vrede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ooohhh, die paniek bij het ontwaken; "nu is alles verloren!" De opluchting...... Het was slechts een droom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Dat zijn toch echt niet deze jongens hoor! Ze timmeren hun eigen kroost van het balkon, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Het zijn wel suffe beesten trouwens. Heb je zo'n duivennest wel eens bekeken. Ge- woon een hoopje takjes in de oksel van een boom. Helemaal niet lekker zacht met mos en gras. En in het bedrijven van de liefde zijn ze nou ook niet heel handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Parkieten hebben we hier niet, ja misschienergens binnen in een kooitje, wel spreeuwen, merels, mussen, eksters, vinkjes, kauwtjes, een roodborstje, meesjes en sinds vorig jaar duiven. Die duiven vind ik helemaal het einde, dat zachte gekoer op de achtergrond... maakt me helemaal blij. En dan neem ik de extra flatsen in de tuin die ze na het nuttigen van hun maaltijd hier achterlaten maar op de koop toe . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Von, MEEN je dat nou echt van die duiven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ach Jaap... ik vind ze zo ontwapenend. komen eerst op een afstandje zitten kijken of het veilig is om wat te happen en komen steeds dichterbij. Gaan dan heerlijk zitten eten, geen enkel agressief gedrag naar de veel kleinere vogels.. Als ze doorhebben dat ik vanuit de woonkamer naar ze sta te kijken gaan ze mij in de gaten houden... zo leuk dat draaien van die koppies. Ik geniet er echt van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 zacht gekoer op de achtergrond...... Wat ben jij zen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Eline, dat meen ik dus echt. We wonen hier nu een jaar of tien. En pas vorig jaar hebben de duiven het bos(je) vlakbij gevonden blijkbaar. Ik geniet er echt van, van het geluid van het klapwieken.. en van het geluid als ze aan het eind van de dag in de verte heel rustig zitten te koeren, gewoon een heel rustgevend geluid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Toen ik op de flat woonde had mijn onderbuurman sierduiven. En ook zaten er heel veel stadsduiven op de balkons. Echt niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Hihi, ik ben niet zen... die duiven zijn zen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goedemorgen allemaal! Albertina beterschap! zat er ws al aan te komen! en dan ook nog met zo'n verbouwing, meis, ik leef met je mee! en ik vindt het ook leuk om te lezen over die dieren, hier geen damherten/vossen maar misschien dat ik binnenkort tcoh wat kippen krijg, lekker vers eitje, beter als van die plofkippen, die vin ik maar eng! ik ben nu ZO ontzettend blij dat ik gisteravond geen echt bier heb gedronken, heb heel bizar gedroomd ook, maar bedacht me gister dat het ook niet zo heel raar is, ik ben mijn 'uitlaatklep' (drank) kwijt, en nu gebeuren er best heftige dingen in mijn Leventje, plus dat ik nu even heel veel kan werken, en ik heb heel lichamelijk werk, dus daar put je je lijf ook wel mee uit (jaja, ik wordt ouder), en ik sta er nu alleen voor, ik bedacht me gister dat ik wel even een manager kan gebruiken nu... voor al die papierzooi, bouwkundige rapporten en noem maar op, of gewoon iemand die even een arm om je heen slaat en zegt dat het allemaal wel goed komt, maar wie weet komt dat ook nog wel we weten immers niet hoe ons Leven lopen zal. Wel weet ik dat ik nu mag werken, en dat ik er met een helder hoofd heenga, en ik weet ook wederom weer, dat roken echt heel vies is, en dat mijn lijf dat ook niet prettig vindt! Hele fijne dag frummels, ik kom vanmiddag nog wel even langs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik zet een tentje voor je op de Dam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Vliegende ratten, dat zijn het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Tsja, ut geeft rotzooi Jaap. Maar al die andere vogels maken er toch al een zootje van in de tuin. Gewoon effe wat meer ruimen en schoonmaken dan maar in ruil voor al dat moois.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden