Spring naar bijdragen

dinsdag 17 April


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik droomde vannacht dat mijn huis werd afgebroken. Met al mijn spullen

er nog in.

Ik kan het niet plaatsen. Ben dan wel heel bescheiden op zoek naar een

nieuwe woning, maar zo drastisch hoeft het nou ook niet. Ik vond het

dan ook geen leuke droom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Ik ruik verse koffie!

Dankzij medeforummers word ik wakker met

vossen die uit je hand eten, kippen, op wiens eieren

gewacht wordt, en vogelgekwaak.

Ik heb krijsende halsbandparkieten in mijn achtertuin, thats it.

Ze hebben zelfs de enkele merel weggejaagd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn wel suffe beesten trouwens. Heb je zo'n duivennest wel eens bekeken. Ge-

woon een hoopje takjes in de oksel van een boom. Helemaal niet lekker zacht

met mos en gras.

En in het bedrijven van de liefde zijn ze nou ook niet heel handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Parkieten hebben we hier niet, ja misschienergens binnen in een kooitje, wel spreeuwen, merels, mussen, eksters, vinkjes, kauwtjes, een roodborstje, meesjes en sinds vorig jaar duiven.

Die duiven vind ik helemaal het einde, dat zachte gekoer op de achtergrond... maakt me helemaal blij.

En dan neem ik de extra flatsen in de tuin die ze na het nuttigen van hun maaltijd hier achterlaten maar op de koop toe :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Jaap... ik vind ze zo ontwapenend.

komen eerst op een afstandje zitten kijken of het veilig is om wat te happen en komen steeds dichterbij.

Gaan dan heerlijk zitten eten, geen enkel agressief gedrag naar de veel kleinere vogels..

Als ze doorhebben dat ik vanuit de woonkamer naar ze sta te kijken gaan ze mij in de gaten houden... zo leuk dat draaien van die koppies.

Ik geniet er echt van hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, dat meen ik dus echt.

We wonen hier nu een jaar of tien.

En pas vorig jaar hebben de duiven het bos(je) vlakbij gevonden blijkbaar.

Ik geniet er echt van, van het geluid van het klapwieken.. en van het geluid als ze aan het eind van de dag in de verte heel rustig zitten te koeren, gewoon een heel rustgevend geluid.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Albertina beterschap! zat er ws al aan te komen! en dan ook nog met zo'n verbouwing, meis, ik leef met je mee!

en ik vindt het ook leuk om te lezen over die dieren, hier geen damherten/vossen maar misschien dat ik binnenkort tcoh wat kippen krijg, lekker vers eitje, beter als van die plofkippen, die vin ik maar eng!

ik ben nu ZO ontzettend blij dat ik gisteravond geen echt bier heb gedronken, heb heel bizar gedroomd ook, maar bedacht me gister dat het ook niet zo heel raar is, ik ben mijn 'uitlaatklep' (drank) kwijt, en nu gebeuren er best heftige dingen in mijn Leventje, plus dat ik nu even heel veel kan werken, en ik heb heel lichamelijk werk, dus daar put je je lijf ook wel mee uit (jaja, ik wordt ouder), en ik sta er nu alleen voor,

ik bedacht me gister dat ik wel even een manager kan gebruiken nu...

voor al die papierzooi, bouwkundige rapporten en noem maar op, of gewoon iemand die even een arm om je heen slaat en zegt dat het allemaal wel goed komt, maar wie weet komt dat ook nog wel :D

we weten immers niet hoe ons Leven lopen zal.

Wel weet ik dat ik nu mag werken, en dat ik er met een helder hoofd heenga, en ik weet ook wederom weer, dat roken echt heel vies is, en dat mijn lijf dat ook niet prettig vindt!

Hele fijne dag frummels, ik kom vanmiddag nog wel even langs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...